2206/2207
W obliczu odcięcia kolonii Sektora Zero od Centrali, kolonie Sektora Zera: Terytorium Fullera, Terytorium Reagana i Okręg Floty Mikołajewskiej, powołały do życia nowy twór: Zjednoczone Kolonie Ameryki, które deklarują się jako "lojalne wobec Ziemi, ONZ i USA" kolonie Sektora Zero, które do czasu ustania zagrożenia ze strony RoboTechnicznych piratów będą istnieć jako samodzielne kraje. Przedstawiciele Ziemskiego USA przy Sektorze Zero zaaprobowali te działania, tak jak i sama Ziemia. Garnizony Sektora Zero na zachodzie zadeklarowały lojalność wobec ZKA "do czasu usunięcia piratów z Isla Cruces"
ZKA deklaruje się jako otwarte dla lojalistów ziemskich i sojuszników. Jednocześnie ma zamiar bronić się realtywnie samo, a kto wie, może i pomóc lojalistom?
//ZKA jest NPCem lojalistycznym, pro-ONZ.
Cechy szczególne:
*) ZKA nie musi mieć powiązanych szlaków między swoimi terytoriami (np. z Ziemi Fullera do Ziemi Reagana) by zachowały pełne zaopatrzenie i możliwość rozwoju; między np. poszczególnymi elementami Ziemi Follera już muszą być. Magazyny i produkcja są lokalne.
*) ZKA posiada pewne siły zbrojne - garnizony Sektora Zero, nowo powstałe jednostki (głównie I generacji, np własne kutry patrolowe).
*) ZKA dysponuje tymi FT które zostały na zachodzie po odcięciu. Samo ich w dużej mierze nie używa.
Cechy szczególne gdy chodzi o flavour dla graczy:
*) ZKA zapewnia możliwość korzystania z baz, możliwości przeładunku i tranzytu dla wszystkich krajów lojalistycznych. Tereny ZKA pozostają neutralne w razie wojen między lojalistami, wtedy nie można z tego korzystać. Nie, nie kombinujcie, po prostu nie można, w rozpisce wojennej będzie że nie korzystaliście.
*) ZKA może pożyczać FT krajom lojalistów zaangażowanym w stacia z RoboPiratami. Maksymalnie 2FT na kraj, trzeba pytać czy są dostępne. Jeśli jakieś FT stracicie, domyślnie najpierw tracicie własne.
*) Kraje lojalistyczne które zapewnią ZKA bezpieczeństwo (stacjonowanie co najmniej jednej jednostki floty i jednej jednostki lądowej na terytorium jednej z dwóch części składowych [nie w OFM]) otrzymują bonus w postacie +4k ochotników co turę i dochód roczny 0,5 mln $ za każde 1WP jakie jest na danym terytorium.
Miejsce stacjonowania floty/garnizonu należy najlepiej wynegocjować z daną kolonią, zwłaszcza jeśli jest ono nieoczywiste (patrz: Ziemia Reagan).
*) Platformę wydobywczą na Morzu Mroźnym może otrzymać "do czasu usunięcia piratów" pierwszy z lojalistów który zapewni tam stałą obecność swojej floty wojennej (czyt. będzie jej bronił przed piratami) i oczywiście zapewni szlak logistyczny (wianuszek FT). Otrzymuje wtedy na własność. Wymaga potwierdzenia eventowego od MG.
--- --- ---
Kolonie przeszły pewien upgrade, dodałem +1WP dla OFM i po +2 FM do kolejnych terytoriów. Mieszkańcy są ogarnięci bardziej niż władze. Mieszkańcy też własnym kosztem zbudowali bazę morską (rzeczną) w Fort Americas.
Dodałem wp z eventów których nie uwzględnił Vive... (+2 WP do Fort Amercia i +2 WP do Zeta Zone)
Mapka Kolonii 1 | Mapka Kolonii 2
W obliczu odcięcia kolonii Sektora Zero od Centrali, kolonie Sektora Zera: Terytorium Fullera, Terytorium Reagana i Okręg Floty Mikołajewskiej, powołały do życia nowy twór: Zjednoczone Kolonie Ameryki, które deklarują się jako "lojalne wobec Ziemi, ONZ i USA" kolonie Sektora Zero, które do czasu ustania zagrożenia ze strony RoboTechnicznych piratów będą istnieć jako samodzielne kraje. Przedstawiciele Ziemskiego USA przy Sektorze Zero zaaprobowali te działania, tak jak i sama Ziemia. Garnizony Sektora Zero na zachodzie zadeklarowały lojalność wobec ZKA "do czasu usunięcia piratów z Isla Cruces"
ZKA deklaruje się jako otwarte dla lojalistów ziemskich i sojuszników. Jednocześnie ma zamiar bronić się realtywnie samo, a kto wie, może i pomóc lojalistom?
//ZKA jest NPCem lojalistycznym, pro-ONZ.
Cechy szczególne:
*) ZKA nie musi mieć powiązanych szlaków między swoimi terytoriami (np. z Ziemi Fullera do Ziemi Reagana) by zachowały pełne zaopatrzenie i możliwość rozwoju; między np. poszczególnymi elementami Ziemi Follera już muszą być. Magazyny i produkcja są lokalne.
*) ZKA posiada pewne siły zbrojne - garnizony Sektora Zero, nowo powstałe jednostki (głównie I generacji, np własne kutry patrolowe).
*) ZKA dysponuje tymi FT które zostały na zachodzie po odcięciu. Samo ich w dużej mierze nie używa.
Cechy szczególne gdy chodzi o flavour dla graczy:
*) ZKA zapewnia możliwość korzystania z baz, możliwości przeładunku i tranzytu dla wszystkich krajów lojalistycznych. Tereny ZKA pozostają neutralne w razie wojen między lojalistami, wtedy nie można z tego korzystać. Nie, nie kombinujcie, po prostu nie można, w rozpisce wojennej będzie że nie korzystaliście.
*) ZKA może pożyczać FT krajom lojalistów zaangażowanym w stacia z RoboPiratami. Maksymalnie 2FT na kraj, trzeba pytać czy są dostępne. Jeśli jakieś FT stracicie, domyślnie najpierw tracicie własne.
*) Kraje lojalistyczne które zapewnią ZKA bezpieczeństwo (stacjonowanie co najmniej jednej jednostki floty i jednej jednostki lądowej na terytorium jednej z dwóch części składowych [nie w OFM]) otrzymują bonus w postacie +4k ochotników co turę i dochód roczny 0,5 mln $ za każde 1WP jakie jest na danym terytorium.
Miejsce stacjonowania floty/garnizonu należy najlepiej wynegocjować z daną kolonią, zwłaszcza jeśli jest ono nieoczywiste (patrz: Ziemia Reagan).
*) Platformę wydobywczą na Morzu Mroźnym może otrzymać "do czasu usunięcia piratów" pierwszy z lojalistów który zapewni tam stałą obecność swojej floty wojennej (czyt. będzie jej bronił przed piratami) i oczywiście zapewni szlak logistyczny (wianuszek FT). Otrzymuje wtedy na własność. Wymaga potwierdzenia eventowego od MG.
--- --- ---
Kolonie przeszły pewien upgrade, dodałem +1WP dla OFM i po +2 FM do kolejnych terytoriów. Mieszkańcy są ogarnięci bardziej niż władze. Mieszkańcy też własnym kosztem zbudowali bazę morską (rzeczną) w Fort Americas.
Dodałem wp z eventów których nie uwzględnił Vive... (+2 WP do Fort Amercia i +2 WP do Zeta Zone)
Mapka Kolonii 1 | Mapka Kolonii 2
Cytat:OFM(4):Terytorium Reagana [Mapka 1] (9)
- Lopol (1)
- Morszańsk (2)
- Port Kolchak (1)
- Baza morska - Port Kolchak
- Ice Harbor (5)
- Fort Edison (3)
- Watchers (1)
- Baza Morska - Ice Harbor, Watchers,
Terytorium Fullera [Mapka 2] (12)
- Zeta Zone (4)
- Cook Harbor (1)
- Marduk'Depot (1)
- Eta Zone (1)
- Fort Americas (3)
- Southern Camp (1)
- Outpost Siple (1)
- Baza Morska - Zeta Zone, Marduk Depot, Fort Americas