2022-05-24, 21:29
2208
Po ubiegłorocznych inwestycjach firma Kruger&Bossom przeobraziła się w naprawdę wielkie przedsięwzięcie. Świeży kontrakt na dostawy umundurowania dla armii Transaarde oraz - co więcej - dostawy mundurów dla armii Manticore... bardzo pomógł rozwinąć skrzydła naszej firmie. Co prawda może widać pewien brak doświadczenia, ale duże nakłady finansowe oraz wsparcie artystów (co krój!), specjalistów od odzieży sportowej (jakie wygodne!) i marketingowców (eee, jakby to nazwać...) bardzo pomogły w starcie "z kopyta". Takiego kopyta kozy, haha, żarcik, wszystko co dobre w Transaarde musi mieć coś z kozy, prawda?
W każdym razie, może nie wyrzuciliśmy Hugo Bossa z konkurencji odzieżowej, a z konkurencji odzieży militarnej choć trochę wypchnęliśmy!
//+ cecha jawna:
*) Koncern odzieży militarnej Kruger&Bossom - +2% dochodu, dodatkowo +3% dochodu i +2KP co turę za każdy kraj którego siły zbrojne używają mundurów Kruger&Bossom! [bonus z cechy][<<aktualna lista krajów>>]
[bonus z cechy][<<aktualna liczba krajów>>] => obecnie, w czasie nadawania cechy wpisujemy jako [+8% dochodu, +4KP co turę][Transaarde, Manticore]
Rozszerzenie ekspansji na inne kraje wymaga wydatków. Skonsultuj się na TFie ze swoim MG, bo każda niewłaściwie użyta cecha zagraża życiu i zdrowiu Twoich obywateli.
Można też rozszerzać cechę w ramach obecnych kontraktów. Ale musisz mieć pomysł i go skonsultować ze swoim MG, bo każda niewłaściwie użyta cecha zagraża życiu i zdrowiu Twoich obywateli.
+ cecha jawna (wybierz jedną z dwóch opcji i jest ona nie do zmiany w późniejszym czasie):
*) Kontrakt na zajebiste mundury w Kruger&Bossom - +10% siły ludzkiej, (+1KP+1k rekrutów) jeśli w poprzedniej turze były prowadzone działania wojenne*.
LUB
*) Kontrakt na zajebiście tanie mundury w Kruger&Bossom - koszt każdej jednostki wojskowej jest mniejszy o 0,5 mln $, cena nie może spaść poniżej 1 mln $, chyba że chodzi o milicję (wtedy może do zera). +1 mln $ z darów dla powodzian jeśli w poprzedniej turze były prowadzone działania wojenne*.
* - O definicje działań wojennych należy pytać MG, ale generalnie jak nikogo nie zabito po żadnej ze stron, to to popierdółka a nie wojna. Skonsultuj się na TFie ze swoim MG, bo każda niewłaściwie użyta cecha zagraża życiu i zdrowiu Twoich obywateli.
Po ubiegłorocznych inwestycjach firma Kruger&Bossom przeobraziła się w naprawdę wielkie przedsięwzięcie. Świeży kontrakt na dostawy umundurowania dla armii Transaarde oraz - co więcej - dostawy mundurów dla armii Manticore... bardzo pomógł rozwinąć skrzydła naszej firmie. Co prawda może widać pewien brak doświadczenia, ale duże nakłady finansowe oraz wsparcie artystów (co krój!), specjalistów od odzieży sportowej (jakie wygodne!) i marketingowców (eee, jakby to nazwać...) bardzo pomogły w starcie "z kopyta". Takiego kopyta kozy, haha, żarcik, wszystko co dobre w Transaarde musi mieć coś z kozy, prawda?
W każdym razie, może nie wyrzuciliśmy Hugo Bossa z konkurencji odzieżowej, a z konkurencji odzieży militarnej choć trochę wypchnęliśmy!
//+ cecha jawna:
*) Koncern odzieży militarnej Kruger&Bossom - +2% dochodu, dodatkowo +3% dochodu i +2KP co turę za każdy kraj którego siły zbrojne używają mundurów Kruger&Bossom! [bonus z cechy][<<aktualna lista krajów>>]
[bonus z cechy][<<aktualna liczba krajów>>] => obecnie, w czasie nadawania cechy wpisujemy jako [+8% dochodu, +4KP co turę][Transaarde, Manticore]
Rozszerzenie ekspansji na inne kraje wymaga wydatków. Skonsultuj się na TFie ze swoim MG, bo każda niewłaściwie użyta cecha zagraża życiu i zdrowiu Twoich obywateli.
Można też rozszerzać cechę w ramach obecnych kontraktów. Ale musisz mieć pomysł i go skonsultować ze swoim MG, bo każda niewłaściwie użyta cecha zagraża życiu i zdrowiu Twoich obywateli.
+ cecha jawna (wybierz jedną z dwóch opcji i jest ona nie do zmiany w późniejszym czasie):
*) Kontrakt na zajebiste mundury w Kruger&Bossom - +10% siły ludzkiej, (+1KP+1k rekrutów) jeśli w poprzedniej turze były prowadzone działania wojenne*.
LUB
*) Kontrakt na zajebiście tanie mundury w Kruger&Bossom - koszt każdej jednostki wojskowej jest mniejszy o 0,5 mln $, cena nie może spaść poniżej 1 mln $, chyba że chodzi o milicję (wtedy może do zera). +1 mln $ z darów dla powodzian jeśli w poprzedniej turze były prowadzone działania wojenne*.
* - O definicje działań wojennych należy pytać MG, ale generalnie jak nikogo nie zabito po żadnej ze stron, to to popierdółka a nie wojna. Skonsultuj się na TFie ze swoim MG, bo każda niewłaściwie użyta cecha zagraża życiu i zdrowiu Twoich obywateli.