2022-05-29, 23:01
2208
Przyjęcie "Akcie Mobilizacji Chińskiej Partii Komunistycznej na Nandanie" wraz ze wszystkimi tego efektami zmobilizowało członków Partii, zapewniło silniejszą władzę Partii, ale też było bezprecedensowym rozprawieniem się z opozycją, możliwą opozycją i tymi co choć wyglądali na możliwą opozycję. Jednocześnie sprawiło że de facto władzę W Imieniu Partii sprawuje teraz jedna osoba - ale z dwoma pomocnikami, a nie jednym, jak dotąd.
Poza tym podjęto bezprecendensowe polowania na czarownice (dosłownie), wieszanie zdrajców (zależy od definicji zdrady), wytłuczenie możliwych nielojalnych osób (czyli aresztowania wszystkich którzy mieli w życiu na koncie jakiekolwiek przestępstwo i nie należą do Partii)
//-1 reputacji. Od razu.
-0,18 mln ludności (wyrżnięci religianci i inna hołota)
UWAGA! Wszystkie zmiany cech i nowe cechy wchodzą w życie w trybie NATYCHMIASTOWYM, poprzednie nie są absolutnie używane, nie przewiduje się trybu odwoławczego!
Głowa kolonii: przewodniczący NKW, admirał Zhou Jian (Umocowany politycznie admirał - +5 KP co turę, można użyć jako dowódcę z *)
=>
Głowa kolonii: Sekretarz generalny KPChN, Przewodniczący NKW, admirał Zhou Jian (Ukochany przywódca, niech go ktoś spróbuje nie kochać! - +1 stabilności co turę. +1 poziom kontrwywiadu, jeśli mamy na początku tury reputację 2 lub mniej. Można użyć jako dowódcę) [cecha może ulec zmianie w razie zmian w składzie: premier i zastępca]
Szef rządu: sekretarz KPChN, premier Duan Xiaoli (Pracowity biurokrata - +2WP w turze [prowincja z WP<10], jeśli liczba WP zwiększyła się cn. o 2 poprzez PP: Bogactwo/produkcję krajową/inwestycję w prowincje)
=>
Szef rządu: premier Duan Xiaoli (Zastraszony i zahukany urzędas - -2KP co turę. +2WP w turze [dowolna prowincja], jeśli: podniesiono poziom WP co najmniej o 5 WP, posiada się co najmniej 2PP [nie ważne za co], jeśli post z budżetem na dany rok został wrzucony w nieparzysty dzień miesiąca [ale poza wtorkiem], oraz jeśli MG napisał przynajmniej 5 postów z eventami w jawnych wydarzeniach Xinchiguo)
+ nowa postać do info ogólnego:
Zapasowa Głowa Kolonii: wiceprzewodniczący NKW, Generał Feng Weisheng (Dżingoistyczny monomaniak - +5KP w turze jeśli wojska Xinchiguo pokazały jakimś obcokrajowcom KTO TU JEST NAPRAWDĘ BEZWZGLĘDNY. Jeśli była przy tym stracona reputacja, to dodatkowe +5KP. +1k rekrutów co turę. Można użyć jako dowódcę).
+ nowe cechy jawne:
*) Silny lojalistyczny dżingoizm - +5k rekrutów w turze, jeśli bijemy się co najmniej z dwoma państwami na raz. Jeśli bijemy się z wrogami i to tak że tracimy PP za "pokój" na następną turę, to jeśli jednak wolimy je mieć to za cenę 20KP+10K+ możemy je odzyskać.
*) Ideologia: ostra broń w służbie mas! - Jeśli mamy reputację nieujemną, to -1 reputacji co turę z powodu prześladowań mniejszości. -0,1 mln ludności co turę. +5KP co turę. -4K+ co turę. Możemy zwiększyć stratę ludności do 0,4 mln ludności, uzyskując w zamian +1 stabilności zamiast 5KP, ale należy umieścić o tym mało subtelny post w mediach i/lub jawnych wydarzeniach.
*) Wojna ideologiczna w przemyśle, kulturze i w domu! - +5KP co turę, -4K+ co turę, -5% dochodu. [wymaga: działania cechy "Ideologia: ostra broń w służbie mas"]
*) Paramilitarne bojówki Czerwonej Gwardii (2208-2209) - -5% dochodu, +2KP co turę, -2K+ co turę. +1k rekrutów co turę.
W 2210 AUTOMATYCZNIE ww. cecha przechodzi w:
*) Paramilitarne bojówki Czerwonej Gwardii - -3% dochodu, +10% siły ludzkiej, +2KP co turę. -6K+ co turę. Bazowy postęp badań maleje o 1 (do 3).
*) Propaganda pałką i wkuwaniem Czerwonej Książeczki - akcja "Reżimowa propaganda" kosztuje tylko 15KP, pod warunkiem że mamy stabilność na początku tury [przed przydzieleniem PP] mniejszą niż 6. Akcja reżimowa propaganda" nadal może być odpalona tylko w aktywnej fazie tury.
*) "Nasz sojusznik, towarzysz Cesarz..." - W dyplomacji jest absolutny zakaz przestrzegania niekomunistycznych konwenansów wobec sojuszników [prowadzonych przez graczy]. +5KP, +5K+ do zarobienia jednorazowo w turze, jeśli został popełniony jakiś bardzo poważny lapsus językowy.
Przyjęcie "Akcie Mobilizacji Chińskiej Partii Komunistycznej na Nandanie" wraz ze wszystkimi tego efektami zmobilizowało członków Partii, zapewniło silniejszą władzę Partii, ale też było bezprecedensowym rozprawieniem się z opozycją, możliwą opozycją i tymi co choć wyglądali na możliwą opozycję. Jednocześnie sprawiło że de facto władzę W Imieniu Partii sprawuje teraz jedna osoba - ale z dwoma pomocnikami, a nie jednym, jak dotąd.
Poza tym podjęto bezprecendensowe polowania na czarownice (dosłownie), wieszanie zdrajców (zależy od definicji zdrady), wytłuczenie możliwych nielojalnych osób (czyli aresztowania wszystkich którzy mieli w życiu na koncie jakiekolwiek przestępstwo i nie należą do Partii)
//-1 reputacji. Od razu.
-0,18 mln ludności (wyrżnięci religianci i inna hołota)
Cytat:Struktura religijna :* co najmniej 1/3 wyznaje kościoły niekoncesjonowane.
- Tradycyjne wierzenia i filozoficzne ścieżki chińskie - 6% -> 5%
- Buddyzm - 5%*
- Islam - 3%
- Chrześcijaństwo - 4%*
- "Rodzime" wierzenia nandańskie - 1%** -> 0% (resztki zasiliły "Inne")
- Ateiści i Agnostycy - 78% -> 82%
- Inne - 3% -> 1%
** oficjalnie jako ateiści.
UWAGA! Wszystkie zmiany cech i nowe cechy wchodzą w życie w trybie NATYCHMIASTOWYM, poprzednie nie są absolutnie używane, nie przewiduje się trybu odwoławczego!
Głowa kolonii: przewodniczący NKW, admirał Zhou Jian (Umocowany politycznie admirał - +5 KP co turę, można użyć jako dowódcę z *)
=>
Głowa kolonii: Sekretarz generalny KPChN, Przewodniczący NKW, admirał Zhou Jian (Ukochany przywódca, niech go ktoś spróbuje nie kochać! - +1 stabilności co turę. +1 poziom kontrwywiadu, jeśli mamy na początku tury reputację 2 lub mniej. Można użyć jako dowódcę) [cecha może ulec zmianie w razie zmian w składzie: premier i zastępca]
Szef rządu: sekretarz KPChN, premier Duan Xiaoli (Pracowity biurokrata - +2WP w turze [prowincja z WP<10], jeśli liczba WP zwiększyła się cn. o 2 poprzez PP: Bogactwo/produkcję krajową/inwestycję w prowincje)
=>
Szef rządu: premier Duan Xiaoli (Zastraszony i zahukany urzędas - -2KP co turę. +2WP w turze [dowolna prowincja], jeśli: podniesiono poziom WP co najmniej o 5 WP, posiada się co najmniej 2PP [nie ważne za co], jeśli post z budżetem na dany rok został wrzucony w nieparzysty dzień miesiąca [ale poza wtorkiem], oraz jeśli MG napisał przynajmniej 5 postów z eventami w jawnych wydarzeniach Xinchiguo)
+ nowa postać do info ogólnego:
Zapasowa Głowa Kolonii: wiceprzewodniczący NKW, Generał Feng Weisheng (Dżingoistyczny monomaniak - +5KP w turze jeśli wojska Xinchiguo pokazały jakimś obcokrajowcom KTO TU JEST NAPRAWDĘ BEZWZGLĘDNY. Jeśli była przy tym stracona reputacja, to dodatkowe +5KP. +1k rekrutów co turę. Można użyć jako dowódcę).
+ nowe cechy jawne:
*) Silny lojalistyczny dżingoizm - +5k rekrutów w turze, jeśli bijemy się co najmniej z dwoma państwami na raz. Jeśli bijemy się z wrogami i to tak że tracimy PP za "pokój" na następną turę, to jeśli jednak wolimy je mieć to za cenę 20KP+10K+ możemy je odzyskać.
*) Ideologia: ostra broń w służbie mas! - Jeśli mamy reputację nieujemną, to -1 reputacji co turę z powodu prześladowań mniejszości. -0,1 mln ludności co turę. +5KP co turę. -4K+ co turę. Możemy zwiększyć stratę ludności do 0,4 mln ludności, uzyskując w zamian +1 stabilności zamiast 5KP, ale należy umieścić o tym mało subtelny post w mediach i/lub jawnych wydarzeniach.
*) Wojna ideologiczna w przemyśle, kulturze i w domu! - +5KP co turę, -4K+ co turę, -5% dochodu. [wymaga: działania cechy "Ideologia: ostra broń w służbie mas"]
*) Paramilitarne bojówki Czerwonej Gwardii (2208-2209) - -5% dochodu, +2KP co turę, -2K+ co turę. +1k rekrutów co turę.
W 2210 AUTOMATYCZNIE ww. cecha przechodzi w:
*) Paramilitarne bojówki Czerwonej Gwardii - -3% dochodu, +10% siły ludzkiej, +2KP co turę. -6K+ co turę. Bazowy postęp badań maleje o 1 (do 3).
*) Propaganda pałką i wkuwaniem Czerwonej Książeczki - akcja "Reżimowa propaganda" kosztuje tylko 15KP, pod warunkiem że mamy stabilność na początku tury [przed przydzieleniem PP] mniejszą niż 6. Akcja reżimowa propaganda" nadal może być odpalona tylko w aktywnej fazie tury.
*) "Nasz sojusznik, towarzysz Cesarz..." - W dyplomacji jest absolutny zakaz przestrzegania niekomunistycznych konwenansów wobec sojuszników [prowadzonych przez graczy]. +5KP, +5K+ do zarobienia jednorazowo w turze, jeśli został popełniony jakiś bardzo poważny lapsus językowy.