2020-04-29, 19:51
Dosyć spontanicznie dopisałem to +5 do totalitaryzmów, ale tak jest fajnie. Ogólnie szpiegów wybijamy, ale powiedzmy że są szybko zastępowani. Jeszcze chwilę zastanawiałem się nad przejmowaniem szpiegów: których trzeba byłoby odzyskać, ale chyba nikogo to nie bawi. Zawsze jakaś rzecz do DLC :V
Jak ktoś zgubi sobie slot wywiadowczy to sobie sam wybierzenie gdzie go traci.
Mechanika wpływów u NPC ma znaczenie tak długo jak ktoś nie postawi NPCa przed faktami dokonanymi. Jeżeli ktoś wjedzie czołgami to może utworzyć rząd marionetkowy. Wpływy nigdzie nie znikają i jak dojdzie do upadku reżimu mogą na nowo zyskać na znaczeniu.
Co da uwag Gandzi:
1) jo, można zmniejszyć do +5, żeby nie było dziwnego motywu przejmowania świata samą reputacją
2) nie, zakładamy że władza dobrze się zabezpiecza. Wyjątkiem mogą być jakieś wydarzenia fabularne.
3) wojna domowa
4) transportujemy na tyle hurtowe ilości, że myślę że powinno być jawne. Jestem otwarty na propozycje jaki może być koszt ukrycia np. transportu broni
5) tak.
Jak ktoś zgubi sobie slot wywiadowczy to sobie sam wybierzenie gdzie go traci.
Mechanika wpływów u NPC ma znaczenie tak długo jak ktoś nie postawi NPCa przed faktami dokonanymi. Jeżeli ktoś wjedzie czołgami to może utworzyć rząd marionetkowy. Wpływy nigdzie nie znikają i jak dojdzie do upadku reżimu mogą na nowo zyskać na znaczeniu.
Co da uwag Gandzi:
1) jo, można zmniejszyć do +5, żeby nie było dziwnego motywu przejmowania świata samą reputacją
2) nie, zakładamy że władza dobrze się zabezpiecza. Wyjątkiem mogą być jakieś wydarzenia fabularne.
3) wojna domowa
4) transportujemy na tyle hurtowe ilości, że myślę że powinno być jawne. Jestem otwarty na propozycje jaki może być koszt ukrycia np. transportu broni
5) tak.