Zastanawia mnie jak uatrakcyjnic inne systemy gospodarcze
Gdyż aktualny rozdział wygląda następująco:
8 -Keynesizm - (W tym Helganie I)
1 - Minarchizm
2 - Leseferyzm
6 - Kartelizacja
6 - Centralne planowanie - (W tym Helganie II)
Z tego rozkładu widać, iż Minarchizm zdecydowanie odbiega i jego potencjalne bonusy (+2WP z PP Bogactwa) zostały uznane przez graczy za dość śmieszne w stosunku do blokady możliwości rozwoju w inny sposób. Zastanawiałem się czy nie poprawić tego rozkładu zwiększając atrakcyjność danego systemu (o ile nie traktujemy go jako opcję XD i do widzenia gdyby ktoś wybrał) np. poprzez dodanie % szansy co turę by w kraju powstała jakaś rzeczywiście mega inwestycja oddolna.
np. Co turę Minarchista ma X% szansy, że w kraju nastaje efekt jakby wykonał inwestycję w coś rzędy Ymln. (nie wiem... fabryka podgrzewaczy paróweczek)
X i Y do ustalenia.
Druga opcja Leseferyzm. Może zwiększenie środków za produkcję DP? albo dodatkowe generowanie K+/KP?
Gdyż aktualny rozdział wygląda następująco:
8 -Keynesizm - (W tym Helganie I)
1 - Minarchizm
2 - Leseferyzm
6 - Kartelizacja
6 - Centralne planowanie - (W tym Helganie II)
Z tego rozkładu widać, iż Minarchizm zdecydowanie odbiega i jego potencjalne bonusy (+2WP z PP Bogactwa) zostały uznane przez graczy za dość śmieszne w stosunku do blokady możliwości rozwoju w inny sposób. Zastanawiałem się czy nie poprawić tego rozkładu zwiększając atrakcyjność danego systemu (o ile nie traktujemy go jako opcję XD i do widzenia gdyby ktoś wybrał) np. poprzez dodanie % szansy co turę by w kraju powstała jakaś rzeczywiście mega inwestycja oddolna.
np. Co turę Minarchista ma X% szansy, że w kraju nastaje efekt jakby wykonał inwestycję w coś rzędy Ymln. (nie wiem... fabryka podgrzewaczy paróweczek)
X i Y do ustalenia.
Druga opcja Leseferyzm. Może zwiększenie środków za produkcję DP? albo dodatkowe generowanie K+/KP?