2022-07-05, 20:08
(2022-06-30, 10:34)Milord napisał(a): Dobra, bo mi wpadło coś do głowy, ale luźny koncept.
Mamy techy bazowe i mamy techy dodatkowe - premiowane jest ciśnięcie po genkach techów bazowych.
CO GDYBY, techy bazowe badałyby się instant i za darmo jeśli zbada się powiedzmy 3 techy poprzedniej generacji?
Przykład:
Flota 2 zostaje automatycznie zbadana jeśli zbadaliśmy Pancernik 1, Okręty podwodne 1 i zrobiliśmy specjalną konstrukcję 1 poziomu.
Wojska lądowe 3 badają się automatycznie gdy zbadaliśmy Artylerię 2, Czołgi 2 i Wsparcie przeciwpancerne.
Co to daje? Daje to tyle, że warto będzie mieć bardziej zrównoważony rozwój.
Dodatkowo wnioskuje by slotów badawczych było więcej niż wynikało z samego WP do tej pory - może skoro wysokie bogactwo jest droższe i mniej opłacalne to niech dają +1/+2/+3 sloty badawcze? Techów jest dużo, a przez całą edycję nie powiem ile razy nie zbadałem czegoś, bo mogę zrushować wyżej coś lepszego. (Pancerniki :<)
Drugi koncept zwłaszcza mi przypadł do gustu.
Pierwszy przemyślę i przeliczę - aczkolwiek "instant" musiałoby oznaczać na pewno "efekty natychmiastowe wchodza natychmiast, inne w kolejnej turze", zwyczajowo.
Czemu przeliczę? Moja proponowania zmiana do zasad nauki zakłada przepisywanie nadmiarowego postępu na kolejną turę (ale tylko jeśli w slocie w kolejnej turze będzie badana technologia z tej samej dziedziny). Więc i tak już jest łatwiej i zachęcająco ;). Zwłaszcza że w realiach zapowiadanych na Europę 10k, pancernik II generacji bez problemu załatwi na głłębokich wodach parę krIV, jeśli będą tak głupie by otwarcie stawić mu czoła. To istotna zmiana, isn't it?