Dżem dobry, w 2020 zrobiłem rage quita bo zasoby naukowe były nic niewarte. Usłyszawszy że zasady są przygotowywane do następnej edycji, powracam
Ja bym zrobił to tak
I masz tu wszystko ładnie uporządkowane, pokolorowane i policzone. Kolory armii mają jasno sugerować co ma robić (atak/obrona/atak warunkowy/obrona warunkowa) Kolejno opisy wojsk:
Nazwa wojska
Więcej wypocin dam jak znajdę czas i chęć, czyli pewnie jutro
(2022-07-12, 12:13)prehi napisał(a):Cytat:2210
I Armia(gen. Abacki***) - 3 piech II + 2piechII posiłki - Obajtków [gotowość] OBRONA
II Armia (gen. Bebacki) - 3zmechIV - Bychawa [gotowość] REZERWA MOBILNA (OBRONA)
III Armia (gen. NieLubięKorwina*****) - 4pancV, 2zmechV +3zmechV posiłki - Semej [aktywność] ATAK NA HERMIT (warunki)
Sojusznicy: nie stwierdzono, innych atakujących RoboTech traktujemy neutralnie.
[ALTERNATYWNA RZECZYWISTOŚĆ, GDYBY SOJUSZNICY BYLI]
Sojusznicy: Yolombo (z naszego terenu, pod naszymi rozkazami, naszym zaopatrzeniem), Rabinat (atak niezależny, nie na naszym terenie), ANZAC (oddziały na naszym terenie, wspierają naszą obronę, nie nasze zaopatrzenie).
YOLOMBO
III Korpus (gen. Ukulele) - 3zmechIIIppanc - Semej
ANZAC
Garnizon Bazy Sarbogard (gen. Kiwi) - 1zmechIIIplot - Sarbogard [gotowość] OBRONA MOBILNA
[/ALTERNATYWNA RZECZYWISTOŚĆ, GDYBY SOJUSZNICY BYLI]
Aprowizacja: 21Z, 16P (w razie braku przejścia z gotowości na aktywność -> zwrot 6Z, 3P)
Aprowizacja w alternatywnej rzeczywistości: 21Z, 16P + 3Z, 3P sojusznikom (w razie braku przejścia z gotowości na aktywność -> zwrot 6Z, 3P)
Z takiej rozpiski wynika, że pewne jednostki są w obronie i nie biorą udziału w ofensywie. Przy III Armii “warunki” oznaczają że atak ma pewne zależności, zapewne polityczne. Bez tego dodatku działby się niezależnie od wszystkiego.
Zdanie o sojusznikach ma być JEDNYM zdaniem informującym elegancko czy jest ktoś inny, czy nie.
Aprowizacja to 5 Z + 3Z, 3P w gotowości i 13Z, 13P aktywnych.
Ja bym zrobił to tak
Cytat:2210
Armia IArmia II
- gen. Abacki***
- 3 piech II + 2 piechII
- 3Z + 2Z
- Obajtków
- Obrona
Armia III
- gen. Bebacki
- 3 zmechIV
- 3Z + 3P
- Bychawa -> Cejlonia
- Atak
Armia IV
- gen. NieLubięKorwina*****
- 4 pancV + 2 zmechV +3 zmechV
- (8Z + 8P) + (2Z + 2P) + (3Z + 3P)
- Dudnieje -> Emeryka
- Atak warunkowy
- gen. LubięKorwina
- 10 piechI
- 10Z
- Fenicja -> Guinea
- Obrona warunkowa
Armia III - opis warunku
Armia IV - opis warunku
Łączny koszt = 31Z + 16P
Potencjalne zwroty 3/4
- Armia I - 4Z
- Armia IV - 8Z
I masz tu wszystko ładnie uporządkowane, pokolorowane i policzone. Kolory armii mają jasno sugerować co ma robić (atak/obrona/atak warunkowy/obrona warunkowa) Kolejno opisy wojsk:
Nazwa wojska
- dowódca
- jednostki
- koszty
- prowincja -> docelowa prowincja
- rozkaz
Więcej wypocin dam jak znajdę czas i chęć, czyli pewnie jutro