2022-07-16, 11:47
(2022-07-16, 00:37)Milord napisał(a):(2022-07-15, 13:18)Gandzia napisał(a): Nigdy nie miałem większych problemów z wyliczaniem zaopatrzenia na starych zasadach (tj. wyliczeniem, ile zaopatrzenia odzyskam z rozkazów warunkowych, dodawanie dywizji i sprawdzanie produkcji/handlu to pewnie inna kwestia), więc nie bardzo rozumiem problem.
Problem z propozycjami Czerstwego jest taki, że i tak usuwamy opcję koszarowania wojsk, więc po usunięciu opcji zwrotu zaopatrzenia za stan gotowości/rozkazy warunkowe tak naprawdę wszyscy trzymaliby wojska na zwykłych rozkazach. Z kolei zmiany w cyferkach w propozycjach Milorda i Czerstwego rozbijają się o to, że zmniejszenie kosztów doda roboty graczom (bo wtedy w głupiej piechocie wchodzimy w magiczną strefę ułamków).
Jak w ułamki.
Ja proponuje zostawić zaopatrzenie tak jak jest w cenniku - tyle ile kosztuje teraz aktywna jednostka tylko kosztuje skoszarowana. Za aktywną płacisz drugie tyle i wsio.
Dać x2/x3 dla produkcji zaopatrzenia.
5piechI 5j skoszarowane, 10j jeśli aktywne
zamiast
5piechI - 5 - 3/4*5 = 5 - 3.75 = 1.25 zaokrąglane do 2j skoszarowane, 5j jeśli aktywne
Nawet nie wiem czy w dobrą stronę zaokrągliłem xD
Zgłaszasz się na ochotnika do wyszukania wszystkich miejsc gdzie występuje zaopatrzenie i odpowiadania za tą poprawkę?
I by się płaciło 10Z. Z ewentualnym odzyskiem 5Z.
...a nadal są ułamki. W milicji. Chyba że mnożymy zaopatrzenie razy 6, takie bailando.
Ps. Nie, ciągle nie rozumiem po co ta zmiana.