2022-07-17, 00:12
Tylko to co było zmieniane -> przemysł, trochę wojska lądowe, bardziej flota, najbardziej lotnictwo.
Może ulegać dalszym reworkom.
Pomysł Milorda o możliwości uzyskania głównej technologii poprzez zrobienie wszystkich odrzucam - szkoduje na tym flota, bardzo zyskuje przemysł i tak będący bardzo opłacalny...
... jeśli przesadziłem z lotnictwem, to właśnie gdy sobie uświadomiłem pewne rzeczy z niezbędnika.
Cytat:--- Przemysł ---
Przemysł X - zwiększamy produkcję zaopatrzenia w slocie o 2 na poziom - trudność: 5 * poziom
Kolej (I) - Natychmiastowo zapewnia +1WP w trzech dowolnie wybranych prowincjach połączonych lądowo ze stolicą (mających mniej niż 10 WP). Umożliwia budowanie traktów. - trudność: 10 PN
Mechanizacja produkcji X (wym: Elektryfikacja (II)) - zyskujemy dodatkowy slot produkcyjny na poziom - trudność: 8 * poziom
Taśma produkcyjna (II) - +1 produkowanych DP. Bazowo - trudność: 20 PN
Standaryzacja produkcji (IV) - +1 produkowanych DP. Bazowo - trudność: 30 PN
Linie montażowe broni I-III (wtm. Wojska lądowe II) - limit produkcji piechoty wszelkich typów w slocie rośnie o 1 na poziom - trudność: 3 * poziom
Linie montażowe sprzętu I-III (wym. Artyleria II, Czołg II) - limit produkcji sprzętu (artyleria, czołgi) w slocie rośnie o 1 na poziom - trudność: 4 * poziom
Linie montażowe lotnictwa I-III (wym. Lotnictwo II) - limit produkcji lotnictwa w slocie rośnie o 1 na poziom - trudność: 5 * poziom
Przemysł stoczniowy I-III (wym. Flota II) - limit produkcji okrętów w slocie rośnie o 1 na poziom - trudność: 4 * poziom
--- Nauka ---
Nauka X - zwiększamy bazowy postęp badań o 1 na poziom - trudność: 8 * poziom
Laboratoria badawcze X - po zbadaniu zwiększamy jednorazowo o +1 poziom umiejętności wybranego zespołu naukowego - trudność: 5 * poziom
Medycyna X - zwiększamy przyrost naturalny o 1% na każdy poziom, chronimy przed atakiem bronią biologiczną poziomu X. Po turze wojennej wracają do puli straceni rekruci w ilości 10% razy poziom (jeśli zostali straceni w prowincjach połączonych komunikacyjnie ze stolicą) - trudność: 5 * poziom
Telegraf elektryczny (I) - szerokie rozpowszechnienie się telegrafu w kraju. +1PP w kolejnej turze - trudność: 10 PN
Elektryfikacja (II) - +1 slot przemysłowy - trudność: 15 PN
Radio (II) - radia przenośne (w wojsku i u cywilów) stały się powszechne. +1PP w kolejnej turze - trudność: 20 PN
Radar (III) - pozwala zbudować stacje radarowe - trudność: 15 PN
Rafinacja paliw (I) - zwiększamy produkcję paliwa w slocie o 1 za każdą posiadaną jednostkę ropy - trudność: 15 PN
Paliwa syntetyczne (III) - zwiększamy produkcję paliwa w slocie o 4 - trudność: 20 PN
Energetyka jądrowa (IV) - pozwala na budowę reaktorów jądrowych - trudność: 30 PN
Komputer elektroniczny (V) - +2 sloty naukowe - trudność: 20 PN
--- Wojska lądowe ---
Wojska lądowe X (zbadanie IV poziomu wym. Obrony przeciwlotniczej (II) i Wsparcia przeciwpancernego (II); zbadanie V poziomu wym. Pociski rakietowe (IV)) - pozwala produkować piechotę poziomu technologii oraz badać specjalne konstrukcje do nich - trudność: 8 * poziom
Artyleria X - pozwala produkować brygady artylerii poziomu technologii oraz badać specjalne konstrukcje do nich - 5 * poziom
Czołg X (zbadanie III poziomu wym. Motoryzacji (I); zbadanie IV poziomu wym. Jednostek zmechanizowanych (III)) - pozwala produkować dywizje pancerne poziomu technologii oraz badać specjalne konstrukcje do nich - trudność: 6 * poziom
Specjalistyczne zadania piechoty (I) - pozwala tworzyć specjalizacje piechoty: morską, spadochroniarzy, strzelców górskich - trudność: 10 PN
Obrona przeciwlotnicza (II) pozwala tworzyć specjalizację przeciwlotniczą (plot) dla piechoty i piechoty zmechanizowanej - trudność: 25 PN
Motoryzacja (I) - pozwala tworzyć jednostki artylerii/piechoty zmotoryzowanej - trudność: 15 PN
Jednostki zmechanizowane (III) (wym. Motoryzacja (I)) - pozwala tworzyć jednostki piechoty zmechanizowanej - trudność 25 PN
Wsparcie przeciwpancerne (II) - pozwala tworzyć specjalizację przeciwpancerną (ppanc) dla piechoty i piechoty zmechanizowanej - trudność: 15
Specjalna konstrukcja: piechota - tworzymy specjalną konstrukcję piechoty - trudność: 4 * poziom
Specjalna konstrukcja: sprzęt - tworzymy specjalną konstrukcję artylerii / piechoty zmechanizowanej / czołgu - trudność: 5 * poziom
--- Lotnictwo ---
Lotnictwo X (zbadanie II poziomu wym. Aerodyny (I); zbadanie V poziomu wym. Pociski rakietowe (IV) oraz Komputer elektroniczny (V)) - pozwala produkować sterowce (I poziomu) i myśliwce (myśliwce od II poziomu) poziomu technologii oraz badać specjalne konstrukcje do nich - trudność: 11 * poziom
Bombowce X (badamy z pominięciem I poziomu) - pozwala budować bombowce poziomu technologii oraz badać specjalne konstrukcje do nich - trudność 5 * poziom
Śmigłowce X (badamy z pominięciem II poziomu) - pozwala produkować śmigłowce poziomu technologii [dla I poziomu są to balony obserwacyjne] oraz badać specjalne konstrukcje do nich - trudność: 3 * poziom
Aerodyny (I) - pozwala zacząć badania Lotnictwa II - trudność: 15 PN
Helowe Aerostaty (I) - możemy budować sterowce odporniejsze na zniszczenie - trudność: 15 PN
Rakieta balistyczna X (wym.: pociski rakietowe) - pozwala produkować rakiety balistyczne o zasięgu 2 * X + 1 - trudność: 4 * poziom
Specjalizowane konstrukcje lotnicze (II) - pozwala tworzyć myśliwce przechwytujące i ciężkie oraz bombowce strategiczne - trudność: 10 PN
Lotnictwo morskie (II) - pozwala tworzyć myśliwce i bombowce pokładowe - trudność: 10
Pociski rakietowe (IV) (wym. Nauka III) - pozwala produkować rakiety taktyczne i przeciwrakiety oraz odblokowują V poziom wojsk lądowych, lotnictwa i floty - trudność: 30 PN
Specjalna konstrukcja: lotnictwo - tworzymy specjalną konstrukcję myśliwca, bombowca, sterowca, balonu albo śmigłowca - trudność: 4 * poziom
--- Flota ---
Flota X (zbadanie V poziomu wym. Pociski rakietowe (IV)) - pozwala produkować flotę transportową oraz niszczyciele i krążowniki poziomu technologii oraz badać specjalne konstrukcje do nich - trudność: 7 * poziom
Okręty podwodne X (III poziom wym. Radio (II)) - pozwala produkować okręty podwodne poziomu technologii oraz badać specjalne konstrukcje do nich - trudność: 5 * poziom
Pancernik X - pozwala produkować pancerniki poziomu technologii oraz badać specjalne konstrukcje do nich - trudność: 5 * poziom
Lotniskowiec X (II poziom wym. Lotnictwo morskie (II)) - pozwala produkować lotniskowce poziomu technologii oraz badać specjalne konstrukcje do nich - trudność: 4 * poziom
Okrętowy napęd jądrowy (IV) (wym: energetyki jądrowej) - po ulepszeniu slota produkcyjnego uranem nasze okręty mają nieograniczony zasięg i nie wymagają paliwa - trudność 15 PN
Specjalna konstrukcja: lekka flota - tworzymy specjalna konstrukcję niszczyciela, okrętu podwodnego albo krążownika - trudność: 3 * poziom
Specjalna konstrukcja: ciężka flota - tworzymy specjalna konstrukcję lotniskowca albo pancernika - trudność: 4 * poziom
Może ulegać dalszym reworkom.
Pomysł Milorda o możliwości uzyskania głównej technologii poprzez zrobienie wszystkich odrzucam - szkoduje na tym flota, bardzo zyskuje przemysł i tak będący bardzo opłacalny...
... jeśli przesadziłem z lotnictwem, to właśnie gdy sobie uświadomiłem pewne rzeczy z niezbędnika.