Europa 10k, prace koncepcyjne: technologie
#14
Dodałem jednego techa i zmieniłem koszt floty, w górę.

Sądzę że już nic nie będę przestawiał w technologiach, no ale wrzucę pełne techy + naukę na życzenie, bo były narzekania że za dużo tekstu na raz.
...jak nie będzie życzenia, to pewnie nie wytrzymam i znów coś zmienię. Już miałem trzy razy przymiarki do jakiegoś techa, ale ja uznałem że zbyt komplikuje, więc sądzę że reszta en masse by się zgodziła.


Cytat:--- Przemysł ---
Przemysł X - zwiększamy produkcję zaopatrzenia w slocie o 2 na poziom - trudność: 5 * poziom
Kolej (I) - Natychmiastowo zapewnia +1WP w trzech dowolnie wybranych prowincjach połączonych lądowo ze stolicą (mających mniej niż 10 WP). Umożliwia budowanie traktów. - trudność: 10 PN
Mechanizacja produkcji X (wym: Elektryfikacja (II)) - zyskujemy dodatkowy slot produkcyjny na poziom - trudność: 8 * poziom
Taśma produkcyjna (II) - +1 produkowanych DP. Bazowo - trudność: 20 PN
Standaryzacja produkcji (IV) - +1 produkowanych DP. Bazowo - trudność: 30 PN
Budowa wielkich kadłubów okrętowych (I) (wym. Pancernik I) - budowa pancerników trwa o rok krócej - trudność: 5 PN
Linie montażowe broni I-III (wtm. Wojska lądowe II) - limit produkcji piechoty wszelkich typów w slocie rośnie o 1 na poziom - trudność: 3 * poziom
Linie montażowe sprzętu I-III (wym. Artyleria II, Czołg II) - limit produkcji sprzętu (artyleria, czołgi) w slocie rośnie o 1 na poziom - trudność: 4 * poziom
Linie montażowe lotnictwa I-III (wym. Lotnictwo II) - limit produkcji lotnictwa w slocie rośnie o 1 na poziom - trudność: 5 * poziom
Przemysł stoczniowy I-III (wym. Flota II) - limit produkcji okrętów w slocie rośnie o 1 na poziom - trudność: 4 * poziom

(...)

--- Flota ---
Flota X  (zbadanie IV poziomu wym. Radar (III); zbadanie V poziomu wym. Pociski rakietowe (IV))  - pozwala produkować flotę transportową oraz niszczyciele i krążowniki poziomu technologii oraz badać specjalne konstrukcje do nich - trudność: 8 * poziom
Okręty podwodne X (III poziom wym. Radio (II)) - pozwala produkować okręty podwodne poziomu technologii oraz badać specjalne konstrukcje do nich - trudność: 5 * poziom
Pancernik X - pozwala produkować pancerniki poziomu technologii oraz badać specjalne konstrukcje do nich - trudność: 4 * poziom
Lotniskowiec X (II poziom wym. Lotnictwo morskie (II)) - pozwala produkować lotniskowce poziomu technologii oraz badać specjalne konstrukcje do nich - trudność: 4 * poziom
Okrętowy napęd jądrowy (IV) (wym: energetyki jądrowej) - po ulepszeniu slota produkcyjnego uranem nasze okręty mają nieograniczony zasięg i nie wymagają paliwa - trudność 15 PN
Specjalna konstrukcja: lekka flota - tworzymy specjalna konstrukcję niszczyciela, okrętu podwodnego albo krążownika - trudność: 3 * poziom
Specjalna konstrukcja: ciężka flota - tworzymy specjalna konstrukcję lotniskowca albo pancernika - trudność: 4 * poziom
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Europa 10k, prace koncepcyjne: technologie - przez prehi - 2022-07-24, 11:26