2022-07-24, 11:26
Dodałem jednego techa i zmieniłem koszt floty, w górę.
Sądzę że już nic nie będę przestawiał w technologiach, no ale wrzucę pełne techy + naukę na życzenie, bo były narzekania że za dużo tekstu na raz.
...jak nie będzie życzenia, to pewnie nie wytrzymam i znów coś zmienię. Już miałem trzy razy przymiarki do jakiegoś techa, ale ja uznałem że zbyt komplikuje, więc sądzę że reszta en masse by się zgodziła.
Sądzę że już nic nie będę przestawiał w technologiach, no ale wrzucę pełne techy + naukę na życzenie, bo były narzekania że za dużo tekstu na raz.
...jak nie będzie życzenia, to pewnie nie wytrzymam i znów coś zmienię. Już miałem trzy razy przymiarki do jakiegoś techa, ale ja uznałem że zbyt komplikuje, więc sądzę że reszta en masse by się zgodziła.
Cytat:--- Przemysł ---
Przemysł X - zwiększamy produkcję zaopatrzenia w slocie o 2 na poziom - trudność: 5 * poziom
Kolej (I) - Natychmiastowo zapewnia +1WP w trzech dowolnie wybranych prowincjach połączonych lądowo ze stolicą (mających mniej niż 10 WP). Umożliwia budowanie traktów. - trudność: 10 PN
Mechanizacja produkcji X (wym: Elektryfikacja (II)) - zyskujemy dodatkowy slot produkcyjny na poziom - trudność: 8 * poziom
Taśma produkcyjna (II) - +1 produkowanych DP. Bazowo - trudność: 20 PN
Standaryzacja produkcji (IV) - +1 produkowanych DP. Bazowo - trudność: 30 PN
Budowa wielkich kadłubów okrętowych (I) (wym. Pancernik I) - budowa pancerników trwa o rok krócej - trudność: 5 PN
Linie montażowe broni I-III (wtm. Wojska lądowe II) - limit produkcji piechoty wszelkich typów w slocie rośnie o 1 na poziom - trudność: 3 * poziom
Linie montażowe sprzętu I-III (wym. Artyleria II, Czołg II) - limit produkcji sprzętu (artyleria, czołgi) w slocie rośnie o 1 na poziom - trudność: 4 * poziom
Linie montażowe lotnictwa I-III (wym. Lotnictwo II) - limit produkcji lotnictwa w slocie rośnie o 1 na poziom - trudność: 5 * poziom
Przemysł stoczniowy I-III (wym. Flota II) - limit produkcji okrętów w slocie rośnie o 1 na poziom - trudność: 4 * poziom
(...)
--- Flota ---
Flota X (zbadanie IV poziomu wym. Radar (III); zbadanie V poziomu wym. Pociski rakietowe (IV)) - pozwala produkować flotę transportową oraz niszczyciele i krążowniki poziomu technologii oraz badać specjalne konstrukcje do nich - trudność: 8 * poziom
Okręty podwodne X (III poziom wym. Radio (II)) - pozwala produkować okręty podwodne poziomu technologii oraz badać specjalne konstrukcje do nich - trudność: 5 * poziom
Pancernik X - pozwala produkować pancerniki poziomu technologii oraz badać specjalne konstrukcje do nich - trudność: 4 * poziom
Lotniskowiec X (II poziom wym. Lotnictwo morskie (II)) - pozwala produkować lotniskowce poziomu technologii oraz badać specjalne konstrukcje do nich - trudność: 4 * poziom
Okrętowy napęd jądrowy (IV) (wym: energetyki jądrowej) - po ulepszeniu slota produkcyjnego uranem nasze okręty mają nieograniczony zasięg i nie wymagają paliwa - trudność 15 PN
Specjalna konstrukcja: lekka flota - tworzymy specjalna konstrukcję niszczyciela, okrętu podwodnego albo krążownika - trudność: 3 * poziom
Specjalna konstrukcja: ciężka flota - tworzymy specjalna konstrukcję lotniskowca albo pancernika - trudność: 4 * poziom