Europa 10k, prace koncepcyjne: Państwo
#19
Zmiany do autorytaryzmu są ok. Ogólnie, mechanicznie i do maksowania demokracje są dalej najsilniejsze (też choćby dlatego, że mogą zmieniać partie i polityki sensowniej). Ten buff do autorytaryzmu nie czyni z autorytaryzmu autopicka, jest good. Ustroje polityczne z tym jako są dobre.

Jeszcze osobno przejrzę listę polityk i wrzucę do nich jakieś uwagi później.

Ustroje gospodarcze:

Co do keynesizmu, możesz dać jakiś stały mały bonusik, zwłaszcza skoro to jest tak bardzo "vanilla" opcja do ustroju gospodarczego. Np. +3 KP co turę, jakiś bardzo mały bonus do dochodu, albo tylko jedną z tych rzeczy.

Z kartelizacją jest ten problem, że +1 centrum to potężny bonus, który jest tak wielki, że wymaga nerfienia go w mordę resztą cech. Zastanawiam się nad wersją, w której limit WP do kolejnego centrum jest zmniejszony o 50 WP. Co znaczy, że pierwsze centrum kartelizm może mieć zawsze, a drugie centrum jest nie od 150 WP, a od 100 WP (i trzecie centrum też ma mniejsze wymagania o 50 WP, albo może nawet więcej?). To byłoby znacznie mniej silne, ale nadal istotne - można byłoby zmniejszyć ten nerf do PP Bogactwa czy DP z tego.

Also, skoro powstał nowy gatunek techów "Administracja", któryś z ustrojów gospodarczych mógłby dostać bonus do researchu w administracji.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Europa 10k, prace koncepcyjne: Państwo - przez Verlax - 2022-08-13, 17:39