Konsensus Mędrców Syjonu na temat modeli gospodarczych doszedł do:
...i mam nadzieję że to zamyka "Państwo". Kolejne uwagi - do Państwa - jak sądzę po wrzuceniu skomasowanych zasad w tematy.
Albo wcześniej, bo lepiej teraz gadać niż potem, bo im później o czymś napiszesz tym gorzej dla Ciebie.
Pamiętajcie jednak moi drodzy, że jak coś wygląda za dobrze, lepiej się upewnić u MG czy takie dobre ma być. Bo wiecie - jak czegoś nie zauważę, ja nie mam problemów z wypuszczeniem DLC w pierwszej a nawet 5 turze. Więc lepiej wspominajcie jak widzicie zbyt korzystne dziury w mechanice.
Cytat:Model gospodarczy:
* Minarchizm - nie można inwestować w prowincjach i używać slotów do industrializacji, wydając PP w Bogactwo dostajemy o 10 mln $ więcej. Nie można podnieść poboru ponad "Armia Zawodowa (1)". Można uzyskać dodatkową siłę ludzką przez "Kontrakty Wojskowe", w wysokości 1% ludności, płacąc natychmiastowo 5 KP i 2 * X $ (gdzie X to liczba populacji), każde kolejne użycie zwiększa koszt pieniężny z populacji x2. Akcja "Kontraktów Wojskowych" musi być ogłoszona jawnie w wydarzeniach (tak samo jak podnoszenie poboru).
Prywatyzacja kraju może generować dodatkowe efekty eventowe.
* Leseferyzm - nie można używać slotów do industrializacji, sloty produkujące DP zwiększają dochód w przyszłej turze o 4 mln $, koszt przeszkolenia dywizji wzrasta o 1 mln $
* Keynesizm - inwestycje w prowincjach nie wymagają KP, pożyczka państwowa nie wymaga KP. Każdy posiadany slot przemysłowy daje w kolejnej turze 1% dochodu (ale minimum +5%).
* Kartelizacja - PP w Bogactwo zapewnia o 10 mln $ mniej, próg wymaganych WP do wyliczania liczby centrów jest niższy o 50 WP. Produkcja zaopatrzenia ze slota generuje dodatkowe +2Z per slot.
* Centralne planowanie - nie można przeznaczać PP na bogactwo, pożyczka państwowa daje dwa razy gorszy efekt finansowy, efekt centrów finansowych jest zredukowany czterokrotnie. Uzyskuje się dodatkowy slot przemysłowy na każde 4 posiadane sloty bazowe [zaokrąglając w górę]. Można przeznaczyć slot przemysłowy na budowę domów z prefabrykatów (dodaje +2 PK rozdzielane na zwykłych zasadach).
...i mam nadzieję że to zamyka "Państwo". Kolejne uwagi - do Państwa - jak sądzę po wrzuceniu skomasowanych zasad w tematy.
Albo wcześniej, bo lepiej teraz gadać niż potem, bo im później o czymś napiszesz tym gorzej dla Ciebie.
Pamiętajcie jednak moi drodzy, że jak coś wygląda za dobrze, lepiej się upewnić u MG czy takie dobre ma być. Bo wiecie - jak czegoś nie zauważę, ja nie mam problemów z wypuszczeniem DLC w pierwszej a nawet 5 turze. Więc lepiej wspominajcie jak widzicie zbyt korzystne dziury w mechanice.