10003
Geszeftsmann z Republiki Bremy (ale interesy ma i w innych krajach), niejaki Johann David Felsenkerl, organizuje duże przedsięwzięcie kolejowe. Ogólnie rzecz biorąc, obserwacja jak wygląda budowa i działanie linii kolejowych w Lidze Fenniańskiej i Qin nakłania go do szukania przyszłości biznesu w firmach kolejowych - budowaniu linii kolejowych i zbijaniu na tym kapitału.
Pan Felsenkerl szuka potencjalnego kraju lub najlepiej krajów które byłyby skłonne zgodzić się na prywatnie budowane szlaki kolejowe.
On chce własności i rzecz jasna pewnych profitów, nie tylko na utrzymaniu... a oferuje zainwestowanie do 50 mln$ w linie kolejowe, ale przede wszystkim o znaczeniu gospodarczym. Ale nie musi być tylko. W wypadku maksymalnej kwoty, raczej nie tylko w jednym kraju, ale prowadząc cały trakt...
Felsenkerl rozważa też inne inwestycje w inne gałęzie gospodarki, jakby znalazł sprzyjające warunki. Władze Republiki Bremy / Republiki Komun Kolosan / Księstwa Liechtensteinu / Księstwa Triestu itd. - tego nie lubią, no ale ile pieniędzy można trzymać w obligacjach małych, stabilnych państewek?
//Pan Felsenkerl nie wymaga by kraj budujący posiadał technologię "Kolej", ale wtedy będzie budował drożej - więc jest to mniej opłacalne. Dlatego oferuje plany tej technologii w wypadku się dogadania
Co będzie miało znaczenie dla oceny kraju:
++ sprzyjająca polityka/cechy (obniżające koszt traktu)
++ brak agresywnej wobec innych ludzi (nie państw: ludzi) ideologii. Chodzi o to by JEGO nie szczuto psami jako np Niewiernego...
++/+ posiadanie technologii "Kolej"/gotowość jej szybkiego zbadania
++/+przyjazny posiadaczom ustrój (bez centralnego planowania) / możliwość zrobienia... stałych i dużych wyjątków w systemie
+ już posiadane linie kolejowe
+ centra przemysłowe, miejsca z dużą ilością WP, surowce
+ brak prowadzenia kolei przez prowincje nieskolonizowane (choć i to może nastąpić, ale to wymaga obstawy wojska...)
od + do +++++ - dodatkowe wkłady finansowe które znikną w jego kieszeni...
Duble (kraje które razem zaproponują) automatycznie dają lepszy efekt, bo zyski nie tylko z bazowego istnienia sieci kolejowej, ale jeszcze z możliwych połączeń!
Oferty na tajnych wydarzeniach, dopytywać się o szczegóły gdziebądź.
Efekty pozytywne mogą być poza-zasadowe.
Efekty negatywne... ej, znacie mnie. Mogę je równie dobrze dać za brak działań by dostać efekt pozytywny, więc po co o nich więcej mówić czy pisać? Ciesz się życiem i
EDIT: zgłoszenia do końca deadline handlowego.
Geszeftsmann z Republiki Bremy (ale interesy ma i w innych krajach), niejaki Johann David Felsenkerl, organizuje duże przedsięwzięcie kolejowe. Ogólnie rzecz biorąc, obserwacja jak wygląda budowa i działanie linii kolejowych w Lidze Fenniańskiej i Qin nakłania go do szukania przyszłości biznesu w firmach kolejowych - budowaniu linii kolejowych i zbijaniu na tym kapitału.
Pan Felsenkerl szuka potencjalnego kraju lub najlepiej krajów które byłyby skłonne zgodzić się na prywatnie budowane szlaki kolejowe.
On chce własności i rzecz jasna pewnych profitów, nie tylko na utrzymaniu... a oferuje zainwestowanie do 50 mln$ w linie kolejowe, ale przede wszystkim o znaczeniu gospodarczym. Ale nie musi być tylko. W wypadku maksymalnej kwoty, raczej nie tylko w jednym kraju, ale prowadząc cały trakt...
Felsenkerl rozważa też inne inwestycje w inne gałęzie gospodarki, jakby znalazł sprzyjające warunki. Władze Republiki Bremy / Republiki Komun Kolosan / Księstwa Liechtensteinu / Księstwa Triestu itd. - tego nie lubią, no ale ile pieniędzy można trzymać w obligacjach małych, stabilnych państewek?
//Pan Felsenkerl nie wymaga by kraj budujący posiadał technologię "Kolej", ale wtedy będzie budował drożej - więc jest to mniej opłacalne. Dlatego oferuje plany tej technologii w wypadku się dogadania
Co będzie miało znaczenie dla oceny kraju:
++ sprzyjająca polityka/cechy (obniżające koszt traktu)
++ brak agresywnej wobec innych ludzi (nie państw: ludzi) ideologii. Chodzi o to by JEGO nie szczuto psami jako np Niewiernego...
++/+ posiadanie technologii "Kolej"/gotowość jej szybkiego zbadania
++/+przyjazny posiadaczom ustrój (bez centralnego planowania) / możliwość zrobienia... stałych i dużych wyjątków w systemie
+ już posiadane linie kolejowe
+ centra przemysłowe, miejsca z dużą ilością WP, surowce
+ brak prowadzenia kolei przez prowincje nieskolonizowane (choć i to może nastąpić, ale to wymaga obstawy wojska...)
od + do +++++ - dodatkowe wkłady finansowe które znikną w jego kieszeni...
Duble (kraje które razem zaproponują) automatycznie dają lepszy efekt, bo zyski nie tylko z bazowego istnienia sieci kolejowej, ale jeszcze z możliwych połączeń!
Oferty na tajnych wydarzeniach, dopytywać się o szczegóły gdziebądź.
Efekty pozytywne mogą być poza-zasadowe.
Efekty negatywne... ej, znacie mnie. Mogę je równie dobrze dać za brak działań by dostać efekt pozytywny, więc po co o nich więcej mówić czy pisać? Ciesz się życiem i
EDIT: zgłoszenia do końca deadline handlowego.