2020-05-29, 10:49
(2020-05-29, 08:50)prehi napisał(a): Najpierw Ad @Enter, w kwestii tego co źle napisałeś.
Nie da się zwiększać WP w nieskończoność, boostują sobie sloty "co 3-4 tury". Chyb że ktoś startuje z 20; bo jeszcze z 40 -> 80 da się w miarę szybko pójść, ale 80-> 160? 160 -> 320 ?! Nie ma wykładniczych metod zwiększania WP, bez przesady - nie jest to potem może przyrost liniowy, ale wymaga znacznie większych nakładów finansowych niż daje zysk jednego slota. Już łatwiej podbić Koreę, chyba że jest się Trollem.
Ok, może przesadziłem, ale jeszcze 2 dni temu opcja była możliwa i z 80 do 160 można było dobić w 3 tury.
(2020-05-29, 08:50)prehi napisał(a): To jest o tyle suabe, że, powiedzmy taka symulacja - startując od zera we flocie. Jeden CN, gracz ma upgrade "infromatyzacja" bo startował z flotą z opóźnieniem i odkrył inne rzeczy; przygotowując się do strau we fłote, stworzył w turze 0 ZN i dał mu +1 do um.
(2020-05-29, 08:50)prehi napisał(a): Done, w turze 13 buduje po 4 opki ze slotaA więc gracz od tak zaczyna z informatyzacją na start? Techem za 40 pkt nauki? Myślę, ze nim dobierze się do tej technologii będzie spokojnie 15 tura. Druga kwestia to czepiać się że ktoś w kilka tur (naście) pushuje techy, które już są bezwartościowe.
Czepiam się
Jak dla mnie powinno być +5 ze względu na to, że +4 to jest równowartość 2x 1PP w naukę. A już zestawiałem, że bonus za 2PP powinien być mocniejszy. Dodatkowy slot przemysłowy Też jest wyjątkowo mocny gdy gracze muszę produkować DP ale nie ma wymiaru liczbowego by zobaczyć jak mocny więc nikt się nie czepia.
(2020-05-29, 08:50)Gacuch napisał(a): Imho sytuacja by była w miarę spoko, gdyby nie fakt, że MG byli pijani przy rozdawaniu cech i nie dawali połowie państwo po -1DP. Nie wspominam już nawet o cesze Singapuru która jest jakimś nieporozumieniem.
Potwierdzam, byłem pijany. Nie miałem pomysłu co dać