2023-03-31, 19:59
Podsumowanie na początek tury 10005.
Wolne i dostępne pod zasiedlenie są (w kolejności fajności do wybrania):
- Midegarde. Tabula rasa, można przetworzyć na swój obraz i podobieństwo, nie zaangażowane w nic. Nowogracz byłby w centrum wydarzeń.
- Republika Kartaginy, fabularnie ma duży kryzys wewnętrzny i cośtam na granicach. Więc coś trzeba tam w razie czego zmienić.
- Kniaziostwo Wenedów, kraj mocno upadający, ale wciąż się trzyma. Na wojnie z ARL. W razie wejścia dorzucę coś by wojenka była fajniejsza, ale nie ukrywajmy: to dla miłośników beznadziejnych wojen i walki do ostatniej kropli krwi.
- Królestwo Francji rządzone przez czarną elitę Chlodwiga. Pewne rzeczy są niezmienialne w nim bardziej niż gdzie indziej, ale da się je trochę ukształtować, ma fajne perspektywy rozwojowe i w nic nie jest uwiązane. Biorę je pod uwagę bo obecnie ma już więcej WP niż nieokupowana część Kniaziostwa
Stejo Tuul NIE jest dostępne. Darne o tym wiedział, nas opuścił, shame on Darne :[
***
Karencja czasu między odejściem z gry a wejściem znów zostaje niniejszym zmniejszona do 4 tur (licząc turę zejścia, ale jak zejście było w sensownym czasie przed końcem tury, a nie tuż przed rozkazami), za wyjątkiem graczy co zeszli i wracają na własny kraj, jeśli jest wolny - tu nie ma karencji. Jeśli macierzysty kraj nie jest wolny, to można dyskutować karencję z MG.
Wolne i dostępne pod zasiedlenie są (w kolejności fajności do wybrania):
- Midegarde. Tabula rasa, można przetworzyć na swój obraz i podobieństwo, nie zaangażowane w nic. Nowogracz byłby w centrum wydarzeń.
- Republika Kartaginy, fabularnie ma duży kryzys wewnętrzny i cośtam na granicach. Więc coś trzeba tam w razie czego zmienić.
- Kniaziostwo Wenedów, kraj mocno upadający, ale wciąż się trzyma. Na wojnie z ARL. W razie wejścia dorzucę coś by wojenka była fajniejsza, ale nie ukrywajmy: to dla miłośników beznadziejnych wojen i walki do ostatniej kropli krwi.
- Królestwo Francji rządzone przez czarną elitę Chlodwiga. Pewne rzeczy są niezmienialne w nim bardziej niż gdzie indziej, ale da się je trochę ukształtować, ma fajne perspektywy rozwojowe i w nic nie jest uwiązane. Biorę je pod uwagę bo obecnie ma już więcej WP niż nieokupowana część Kniaziostwa
Stejo Tuul NIE jest dostępne. Darne o tym wiedział, nas opuścił, shame on Darne :[
***
Karencja czasu między odejściem z gry a wejściem znów zostaje niniejszym zmniejszona do 4 tur (licząc turę zejścia, ale jak zejście było w sensownym czasie przed końcem tury, a nie tuż przed rozkazami), za wyjątkiem graczy co zeszli i wracają na własny kraj, jeśli jest wolny - tu nie ma karencji. Jeśli macierzysty kraj nie jest wolny, to można dyskutować karencję z MG.