2023-06-03, 20:44
Generalnie zamiast KP - stabilność w %, ale to detal. TBH że obecnie używam KP jako odpowiedników cząstki stabilności.
Systemy gospodarcze zmieniają dla MG: musi wszystko pamiętać albo na bieżąco sprawdzać przy sprawdzaniu.
A co do WP... wiadomo że musi być w zamian, ale może być coś prostszego. Na przykład coś jak jest na Dominationie - tam są sektory w prowincjach; prowincja ma pojemność do 3 sektorów, sektor może wytwarzać kasę, możliwości produkcyjne lub zaopatrzenie (w uproszczeniu). Sektory są coraz droższe zależnie od tego ile jest ich w kraju.
Jest to prostsze niż system WP, przynajmniej jak mam wrażenie czytając jak gracze z tym działają albo na co narzekają.
No ale ja bym spisał co jest uważane za mniej potrzebne i wywalił...
Systemy gospodarcze zmieniają dla MG: musi wszystko pamiętać albo na bieżąco sprawdzać przy sprawdzaniu.
A co do WP... wiadomo że musi być w zamian, ale może być coś prostszego. Na przykład coś jak jest na Dominationie - tam są sektory w prowincjach; prowincja ma pojemność do 3 sektorów, sektor może wytwarzać kasę, możliwości produkcyjne lub zaopatrzenie (w uproszczeniu). Sektory są coraz droższe zależnie od tego ile jest ich w kraju.
Jest to prostsze niż system WP, przynajmniej jak mam wrażenie czytając jak gracze z tym działają albo na co narzekają.
No ale ja bym spisał co jest uważane za mniej potrzebne i wywalił...