2024-03-01, 04:05
Nigdy wcześniej nie graliśmy takiego wariantu PNW, więc dla wyjaśnienia:
1) Można deklarować wydawanie punktów startowych również jeśli nie padło o to pytanie ze strony MG.
2) Jeśli zadeklarowaliśmy wydanie na coś punktu, to wpływa to na dalsze odpisy. Nie przyjmuję żadnych więcej "update'ów", ani innego cofania ruchów - jeśli napisaliśmy że wydajemy punkt, to został on wydany.
3) Co mogą (przykładowo) dać punkty startowe w ramach tur błyskawicznych, poza zwykłym bonusem w turze 0?
- Przemysł - zmniejsza bezrobocie, pozwala sprawniej odbudowywać potencjał militarny, napędza handel, zanieczyszcza środowisko,
- Nauka - pomaga rozwiązywać zagadki/śledztwa itd., zapewnia lepszą opiekę medyczną obywatelom,
- Wojska lądowe - więcej karabinów,
- Lotnictwo - więcej sterowców,
- Flota - więcej pancerników,
- Ludność - więcej ludzi, więcej problemów rąk do pracy, rekrutów, ma wpływ na tempo kolonizacji,
- Terytorium - pozwala kolonizować więcej i dużo szybciej,
- Wywiad - pozwala na infiltrację sąsiednich państw w celu pozyskiwania większej liczby danych, możliwe jest np. uzyskanie wcześniej informacji o planowanym przez drugą stronę ataku,
- Bogactwo - zwiększa zadowolenia obywateli, pozwala robić rzeczy wymagające nakładów finansowych (wynajem najemników, jakieś duże inwestycje itp.)
1) Można deklarować wydawanie punktów startowych również jeśli nie padło o to pytanie ze strony MG.
2) Jeśli zadeklarowaliśmy wydanie na coś punktu, to wpływa to na dalsze odpisy. Nie przyjmuję żadnych więcej "update'ów", ani innego cofania ruchów - jeśli napisaliśmy że wydajemy punkt, to został on wydany.
3) Co mogą (przykładowo) dać punkty startowe w ramach tur błyskawicznych, poza zwykłym bonusem w turze 0?
- Przemysł - zmniejsza bezrobocie, pozwala sprawniej odbudowywać potencjał militarny, napędza handel, zanieczyszcza środowisko,
- Nauka - pomaga rozwiązywać zagadki/śledztwa itd., zapewnia lepszą opiekę medyczną obywatelom,
- Wojska lądowe - więcej karabinów,
- Lotnictwo - więcej sterowców,
- Flota - więcej pancerników,
- Ludność - więcej ludzi, więcej problemów rąk do pracy, rekrutów, ma wpływ na tempo kolonizacji,
- Terytorium - pozwala kolonizować więcej i dużo szybciej,
- Wywiad - pozwala na infiltrację sąsiednich państw w celu pozyskiwania większej liczby danych, możliwe jest np. uzyskanie wcześniej informacji o planowanym przez drugą stronę ataku,
- Bogactwo - zwiększa zadowolenia obywateli, pozwala robić rzeczy wymagające nakładów finansowych (wynajem najemników, jakieś duże inwestycje itp.)