2024-04-04, 01:32
Rozdawanie ambicji, cech i struktur startowych jeszcze trochę mi zajmie, natomiast słowem wyjaśnienia/przypomnienia:
*Ponownie w turze 0 pojawią się sloty uniwersalne i przemysłowe/naukowe/wywiadowcze na turę zero.
Sloty te działają tylko i wyłącznie w turze 0 i są dodatkiem do zwykłych slotów (czyli mamy tyle ile to wynika z mechaniki + specjalne na turę 0). Ich celem jest umożliwienie graczom pchnięcia swojego kraju na starcie w wybranym kierunku.
Slot uniwersalny może być użyty jako przemysłowy, naukowy, lub wywiadowczy.
Jeśli mamy sloty na turę zero przeznaczone na wywiad / naukę, to postęp w nich nagromadzony nie przepada, lecz zostaje zamrożony do momentu aż w kolejnych turach poświęcicie zwykły slot na kontynuację działania.
Czyli tak samo jak w poprzedniej edycji.
*Tura 0 różni się od zwykłych tym, że nie liczymy dochodu, a jedynie wydajemy startowe środki i uruchamiamy produkcję w slotach (np. żeby wyprodukować DP i mieć PP w kolejnej turze). W razie gdyby były wątpliwości:
a) nie ma Punktów Prosperity
b) nie ma generacji KP ani K+
c) nie ma dochodu
d) nie można zlecać akcji wywiadowczych u innych graczy (akcji - czyli działań wywołujących test przeciwko wrogiemu kontrwywiadowi, można natomiast zlecać pozostałe działania, jak np. "utworzenie siatki wywiadowczej")
Jak najbardziej w turze 0 można:
- wydawać kasę, K+, KP
- produkować rzeczy w slotach
- kolonizować
- wydawać rozkazy
itd.
---
Zalecam wstrzymanie się z działaniami do momentu aż wszyscy dostaną ambicje, cechy i struktury, czyli hmmm...jakoś do końca tygodnia pewnie przynajmniej.
*Ponownie w turze 0 pojawią się sloty uniwersalne i przemysłowe/naukowe/wywiadowcze na turę zero.
Sloty te działają tylko i wyłącznie w turze 0 i są dodatkiem do zwykłych slotów (czyli mamy tyle ile to wynika z mechaniki + specjalne na turę 0). Ich celem jest umożliwienie graczom pchnięcia swojego kraju na starcie w wybranym kierunku.
Slot uniwersalny może być użyty jako przemysłowy, naukowy, lub wywiadowczy.
Jeśli mamy sloty na turę zero przeznaczone na wywiad / naukę, to postęp w nich nagromadzony nie przepada, lecz zostaje zamrożony do momentu aż w kolejnych turach poświęcicie zwykły slot na kontynuację działania.
Czyli tak samo jak w poprzedniej edycji.
*Tura 0 różni się od zwykłych tym, że nie liczymy dochodu, a jedynie wydajemy startowe środki i uruchamiamy produkcję w slotach (np. żeby wyprodukować DP i mieć PP w kolejnej turze). W razie gdyby były wątpliwości:
a) nie ma Punktów Prosperity
b) nie ma generacji KP ani K+
c) nie ma dochodu
d) nie można zlecać akcji wywiadowczych u innych graczy (akcji - czyli działań wywołujących test przeciwko wrogiemu kontrwywiadowi, można natomiast zlecać pozostałe działania, jak np. "utworzenie siatki wywiadowczej")
Jak najbardziej w turze 0 można:
- wydawać kasę, K+, KP
- produkować rzeczy w slotach
- kolonizować
- wydawać rozkazy
itd.
---
Zalecam wstrzymanie się z działaniami do momentu aż wszyscy dostaną ambicje, cechy i struktury, czyli hmmm...jakoś do końca tygodnia pewnie przynajmniej.