2024-04-17, 01:04
Uwaga, uwaga, strukturki, ceszki i ambicje rozdane, startujemy turę 0! Można pisać posty ingame, życzę dobrej zabawy.
Deadline handlowy, kolonizacyjny, i na aktualizację informacji ogólnych jest do: 23.04, 23:00.
Deadline wojskowy i na embarga jest do 29.04, 23:00. Po deadlinie wojskowym edytować budżet mogą tylko gracze biorący czynny udział w jakiejś wojnie.
Pamiętajcie, że w turze 0 nie ma dochodu, a działania podejmujemy dysponując środkami startowymi. Jeśli chodzi o cechy krajów/postaci w turze 0 - nie generują przychodów w $, KP lub K+, poza tym działają. W turze 0 zakładamy, że mieliśmy wszystkie surowce będące na naszym terytorium już wcześniej (czyli posiadanie złoża metali daje dodatkowy slot itd.).
Do zrobienia zostały opisy NPCów, zakładam jednak, że dacie radę bez tego już zacząć działać, a ja postaram się je wrzucić przed weekendem.
Nie przewiduję akcji "startowy event dla każdego" (w turach błyskawicznych chyba wydarzyło się dostatecznie dużo), co nie znaczy, że nie będzie żadnych - w każdym razie w przeciwieństwie do poprzedniej edycji proszę nie czekać z działaniami na event.
P.S: zachęcam nowych graczy do zadawania pytań o mechanikę, generalnie jeśli potrzebujecie wskazówek co trzeba zrobić to:
1) Powpisywać struktury w odpowiednie miejsca (tematy: informacje ogólne, wojsko, tajne informacje)
2) Rozpisać budżet (zerknijcie w dział "Przykładowe TF")
3) Podejmować działania w kierunku realizacji ambicji, reagować na wydarzenia w świecie gry itd.
---
Gandzia wyłapał babola w mechanice traktów, w związku z czym poleciał edit do zasad - trakty militarne zwiększają od teraz bazową produkcję ropy.
Deadline handlowy, kolonizacyjny, i na aktualizację informacji ogólnych jest do: 23.04, 23:00.
Deadline wojskowy i na embarga jest do 29.04, 23:00. Po deadlinie wojskowym edytować budżet mogą tylko gracze biorący czynny udział w jakiejś wojnie.
Pamiętajcie, że w turze 0 nie ma dochodu, a działania podejmujemy dysponując środkami startowymi. Jeśli chodzi o cechy krajów/postaci w turze 0 - nie generują przychodów w $, KP lub K+, poza tym działają. W turze 0 zakładamy, że mieliśmy wszystkie surowce będące na naszym terytorium już wcześniej (czyli posiadanie złoża metali daje dodatkowy slot itd.).
Do zrobienia zostały opisy NPCów, zakładam jednak, że dacie radę bez tego już zacząć działać, a ja postaram się je wrzucić przed weekendem.
Nie przewiduję akcji "startowy event dla każdego" (w turach błyskawicznych chyba wydarzyło się dostatecznie dużo), co nie znaczy, że nie będzie żadnych - w każdym razie w przeciwieństwie do poprzedniej edycji proszę nie czekać z działaniami na event.
P.S: zachęcam nowych graczy do zadawania pytań o mechanikę, generalnie jeśli potrzebujecie wskazówek co trzeba zrobić to:
1) Powpisywać struktury w odpowiednie miejsca (tematy: informacje ogólne, wojsko, tajne informacje)
2) Rozpisać budżet (zerknijcie w dział "Przykładowe TF")
3) Podejmować działania w kierunku realizacji ambicji, reagować na wydarzenia w świecie gry itd.
---
Gandzia wyłapał babola w mechanice traktów, w związku z czym poleciał edit do zasad - trakty militarne zwiększają od teraz bazową produkcję ropy.