2024-05-16, 10:32
(2024-05-16, 10:29)Milord napisał(a):Cytat:Przyrost naturalny - co 4 tury gry aktualizujemy ludność o przyrost naturalny, równocześnie przeliczamy maksymalną siłę ludzką w oparciu o nową wartość. Bazowo zależy on od zamożności społeczeństwa. Może być modyfikowany przez cechy społeczeństwa i technologie (uwaga! modyfikacje traktujemy jako zmianę w punktach procentowych). Wartości bazowe:
Coś mi świta, że we wcześniejszych edycjach (na Nandanie?) siła ludzka była zerowana co przyrost naturalny. Dalej będzie to działać w tej edycji, czy to było tylko na potrzeby tamtej edycji i w obecnej po prostu będziemy przeliczać?
...Jak zerowana? Zawsze ( na pewni w ostatnich dwóch edycjach) miała być przeliczana, jeśli miałeś zerowaną zużytą siłę ludzką to znaczy że jakimś sposobem nie wychwyciłem Ci błędu w budżecie