2025-05-10, 17:03
1. Podoba mi się koncepcja schronów. Świetne jako punkt obronny + obstawiam, że będzie świetny zalążek jakiś eventów czy ścieżek fabularnych
2. Sensowne
3. OK choć traktuje je jako elementy fabularne z niewielkim wpływem na mechanikę (+ ponownie stanowią furtkę dla ścieżek fabularnych)
4. Morze wewnętrzne może być strasznie zapchane flotą. Z drugiej strony wszelkie zawirowania tam mogą być odczuwalne przez wszystkich. No i już poprzednio gracze na "zewnętrznych" byli trochę jakby oddaleni od centrum gry. Więc więskze skupienie traktuję jako plus
5. ee... co? Raczej ok
6-8. Brzmi ciekawie
Z mojej strony chciałbym zaproponować dyskusję nad wzbogaceniem cennika o budynki cywilne i pochodne. Propozycję popieram stwierdzeniem, że niemal cały cennik poprzedniego nandanu (i wielu edycji) był wypełniony propozycjami typowo militarnymi. Wiadomo, że jest to jeden z głównych elementów rozgrywki, ale rozpatrywałem rozważenie alternatywy dla ew. pokojowych frakcji.
Przykładowo co by stało na przeszkodzie dodania np.
Nadajniki mediów - raz, ze zapewniają szybszą komunikację w okolicy, ale mogłyby np. zapewniać +% do stabilności co ture.
Kompleksy szpitalne - większa odporność na ew. epidemie (czy to eventy związane ze zdrowiem lub podobne) może dodatkowy % przy wzroście populacji?
Porty przeładunkowe - dosłownie ogromny port, dopiero z którego można rzeczywiście wysyłać FT
centra zarządzania kryzysowego - zmniejszona wrażliwość na ew. katastrofalne eventy.
Przyszło mi do głowy w sumie przed chwilą gdy myślałem o ew. rozgrywce. Oczywiście nie mówię by schodzić na jakiś niższy poziom i proponować oddzielne pozycje dla kin, teatrów ect. bo to byśmy zawalili cały cennik. Jak mówię... jest to luźna koncepcja do rozważenia.
2. Sensowne
3. OK choć traktuje je jako elementy fabularne z niewielkim wpływem na mechanikę (+ ponownie stanowią furtkę dla ścieżek fabularnych)
4. Morze wewnętrzne może być strasznie zapchane flotą. Z drugiej strony wszelkie zawirowania tam mogą być odczuwalne przez wszystkich. No i już poprzednio gracze na "zewnętrznych" byli trochę jakby oddaleni od centrum gry. Więc więskze skupienie traktuję jako plus
5. ee... co? Raczej ok
6-8. Brzmi ciekawie
Z mojej strony chciałbym zaproponować dyskusję nad wzbogaceniem cennika o budynki cywilne i pochodne. Propozycję popieram stwierdzeniem, że niemal cały cennik poprzedniego nandanu (i wielu edycji) był wypełniony propozycjami typowo militarnymi. Wiadomo, że jest to jeden z głównych elementów rozgrywki, ale rozpatrywałem rozważenie alternatywy dla ew. pokojowych frakcji.
Przykładowo co by stało na przeszkodzie dodania np.
Nadajniki mediów - raz, ze zapewniają szybszą komunikację w okolicy, ale mogłyby np. zapewniać +% do stabilności co ture.
Kompleksy szpitalne - większa odporność na ew. epidemie (czy to eventy związane ze zdrowiem lub podobne) może dodatkowy % przy wzroście populacji?
Porty przeładunkowe - dosłownie ogromny port, dopiero z którego można rzeczywiście wysyłać FT
centra zarządzania kryzysowego - zmniejszona wrażliwość na ew. katastrofalne eventy.
Przyszło mi do głowy w sumie przed chwilą gdy myślałem o ew. rozgrywce. Oczywiście nie mówię by schodzić na jakiś niższy poziom i proponować oddzielne pozycje dla kin, teatrów ect. bo to byśmy zawalili cały cennik. Jak mówię... jest to luźna koncepcja do rozważenia.