2025-06-16, 19:09
hmm....
Memcenizm: Wiem, że ustrój-żart ect. ale może pociągnąć dany żart bardziej chociaż poudawajmy balansowanie tego i np. dodać co turę losowy przyrost WP w skali np. -2* do 4 punkty (rzut kością MG)
* (tak, WP mogłoby ulecieć)
Ew. opcję podpierdzielania 1WP od każdego sąsiada jako import paróweczkowych przedsiębiorstw.
Centrum wywiadowcze: Klasycznie najsłabsze, ale może rozważmy całkowite skreślenie gdyż jego wartość odpowiada jednemu poziomowi technologii "Wywiadowcze programy szkoleniowe" czyli sprowadzamy to centrum do wartości... 6PN. Więc albo już w ogóle skreślmy, oznaczmy ma czerwono, że to żart lub jakiś boost.
Jawność armii:
Spore dodatkowe zadanie dla MG by przypilnować graczy, czy rzeczywiście to aktualizują (a pamiętajmy, że mapy potrafiły mieć po 5 i więcej lat na ogólnych)
Niska efektywność administracyjna: Ciekawa koncepcja choć wydaje mi się, że będzie to ciężko dobić (choć domyślam się, że chodzi o zmniejszenie rush kolonizacyjny) Rozważałbym nawet zmniejszenie progu ALE dodał możliwość podbicia go poprzez poziom technologii administracji poza +5% stabilności.
Memcenizm: Wiem, że ustrój-żart ect. ale może pociągnąć dany żart bardziej chociaż poudawajmy balansowanie tego i np. dodać co turę losowy przyrost WP w skali np. -2* do 4 punkty (rzut kością MG)
* (tak, WP mogłoby ulecieć)
Ew. opcję podpierdzielania 1WP od każdego sąsiada jako import paróweczkowych przedsiębiorstw.
Centrum wywiadowcze: Klasycznie najsłabsze, ale może rozważmy całkowite skreślenie gdyż jego wartość odpowiada jednemu poziomowi technologii "Wywiadowcze programy szkoleniowe" czyli sprowadzamy to centrum do wartości... 6PN. Więc albo już w ogóle skreślmy, oznaczmy ma czerwono, że to żart lub jakiś boost.
Jawność armii:
Spore dodatkowe zadanie dla MG by przypilnować graczy, czy rzeczywiście to aktualizują (a pamiętajmy, że mapy potrafiły mieć po 5 i więcej lat na ogólnych)
Niska efektywność administracyjna: Ciekawa koncepcja choć wydaje mi się, że będzie to ciężko dobić (choć domyślam się, że chodzi o zmniejszenie rush kolonizacyjny) Rozważałbym nawet zmniejszenie progu ALE dodał możliwość podbicia go poprzez poziom technologii administracji poza +5% stabilności.