Technologie
#1
--- Przemysł ---
Przemysł X - zwiększamy produkcję zaopatrzenia w slocie o 2 na poziom - koszt: 12 * poziom mln ¥
Robotyzacja produkcji III-V - zyskujemy dodatkowy slot produkcyjny za każdy poziom - koszt: 30 mln ¥
Parki przemysłowe X - natychmiast +4 WP w wybranej prowincji - koszt: 20 mln ¥
Linie montażowe broni I-III - limit produkcji piechoty i piechoty zmechanizowanej w slocie rośnie o 1 na poziom - koszt: 8 * poziom mln ¥
Linie montażowe ciężkiego sprzętu I-III - limit produkcji czołgów i artylerii w slocie rośnie o 1 na poziom - koszt: 12 * poziom mln ¥
Linie montażowe samolotów I-III - limit produkcji lotnictwa w slocie rośnie o 1 na poziom - koszt: 12 * poziom mln ¥
Przemysł stoczniowy I-III - limit produkcji okrętów w slocie rośnie o 1 na poziom - koszt: 8 * poziom mln ¥
Morski przemysł wydobywczy(II) - możemy budować platformy wiertnicze i stacje głębinowe oraz je eksploatować - koszt: 40 mln ¥ wymaga: flota I


--- Nauka ---
Nauka X - brak efektu - koszt: 12 * poziom mln ¥
Informatyzacja III-V - zyskujemy dodatkowy slot specjalistów za każdy poziom - koszt: 30 mln ¥
Innowacje X - natychmiast +4 WP w wybranej prowincji - koszt: 20 mln ¥
Laboratoria badawcze X - po zbadaniu zwiększamy jednorazowo o +1 poziom umiejętności wybranego ZN - koszt: 8 * poziom mln ¥
Medycyna X - zwiększamy przyrost naturalny o 1% na każdy poziom, chronimy przed atakiem bronią biologiczną poziomu X - koszt: 5 * poziom mln ¥
Systemy radarowe (II) - pozwala budować stacje radarowe - koszt: 20 mln ¥
Rafinacja paliw X - zwiększamy produkcję paliwa o 1 na jednostkę ropy za każdy poziom - koszt: 8 * poziom mln ¥
Paliwa syntetyczne (III) - możemy przeznaczyć slot produkcyjny na produkowanie 5 P - koszt: 30 mln ¥
Energetyka jądrowa (III) - pozwala na budowę reaktorów jądrowych - koszt: 50 mln ¥


--- Wojska lądowe ---
Wojska lądowe X - pozwala produkować piechotę i piechotę zmechanizowaną poziomu technologii oraz tworzyć specjalne konstrukcje do nich - koszt: 16 * poziom mln ¥
Artyleria X - pozwala produkować brygady artylerii poziomu technologii oraz tworzyć specjalnie konstrukcje do nich - koszt: 12 mln ¥
Czołg X - pozwala produkować dywizje pancerne poziomu technologii oraz badać specjalne konstrukcje do nich - koszt: 20 mln ¥
Specjalistyczne zadania piechoty (II) - pozwala tworzyć specjalizacje piechoty: morską, spadochroniarzy, strzelców górskich - koszt: 30 mln ¥
Amunicja przeciwpancerna (I) - pozwala tworzyć specjalizację przeciwpancerną dla wojsk lądowych - koszt: 30 mln ¥
Systemy przeciwlotnicze (I) - pozwala tworzyć specjalizację przeciwlotniczą dla wojsk lądowych - koszt: 30 mln ¥


--- Lotnictwo ---
Lotnictwo X - pozwala produkować myśliwce i bombowce poziomu technologii oraz badać specjalne konstrukcje do nich - koszt: 22 * poziom mln ¥
Śmigłowce X - pozwala produkować śmigłowce poziomu technologii oraz badać specjalne konstrukcje do nich - koszt: 18 mln ¥
Specjalizowane konstrukcje lotnicze (I) - pozwala tworzyć myśliwce przechwytujące i ciężkie oraz bombowce strategiczne - koszt: 30 mln ¥
Lotnictwo morskie (I) - pozwala produkować myśliwce i bombowce pokładowe - koszt: 30 mln ¥ wymaga: flota I
Pociski rakietowe (II) - pozwala produkować rakiety taktyczne i rakiety przechwytujące - koszt: 30 mln ¥
Drony (III) - pozwala tworzyć drony - koszt: 30 mln ¥ wymaga: informatyzacja III


--- Flota ---
Flota X - pozwala produkować flotę transportową oraz niszczyciele i krążowniki poziomu technologii oraz tworzyć specjalne konstrukcje do nich - koszt: 12 * poziom mln ¥
Okręty podwodne X - pozwala produkować okręty podwodne poziomu technologii oraz tworzyć specjalne konstrukcje do nich - koszt: 16 mln ¥
Pancernik X - pozwala produkować pancerniki poziomu technologii oraz tworzyć specjalne konstrukcje do nich - trudność: koszt: 12 mln ¥
Lotniskowiec X - pozwala produkować lotniskowce poziomu technologii oraz tworzyć specjalne konstrukcje do nich - trudność: koszt: 16 mln ¥
Okrętowy napęd jądrowy (III) - po ulepszeniu slota produkcyjnego uranem nasze okręty mają nieograniczony zasięg i nie wymagają paliwa - koszt: 30 mln ¥ wymaga: energetyka jądrowa

--- Technologie specjalne ---
Program jądrowy I-IV - pozwala tworzyć ładunki bomby atomowej przy II poziomie, bomby wodorowej przy III i bomby neutronowej oraz kobaltowej przy IV - koszt: 50 mln ¥ wymaga: energetyki jądrowej oraz wybudowanego reaktora jądrowego
Program broni chemicznej X - - pozwala tworzyć ładunki gazów bojowych, środków zapalających i defoliantów oraz ustala limit produkcyjny broni chemicznej w slocie - koszt: 25 mln ¥ wymaga: nauka II
Program broni biologicznej X - pozwala tworzyć konstrukcje broni biologicznej do poziomu X - koszt: 25 mln ¥ wymaga: medycyna II
Program rakietowy X - pozwala produkować rakiety balistyczne, zwiększa limit produkcyjny o 1 oraz zasięg rakiet o 2 na poziom - koszt: 50 mln ¥ wymaga: pociski rakietowe
Program kosmiczny I-III - natychmiast +1 stabilności, +1 um. dla wybranego ZN - koszt: 100 mln ¥ wymaga: program rakietowy II
Program AI X - natychmiast +5 WP do rozłożenia w dowolnych prowincjach - koszt: 40 mln ¥ wymaga: informatyzacja IV
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Technologie - przez VegetaZen - 2025-08-09, 13:29