Zaibatsu Mitsui
Oficjalnie: Republika Japonii
Ustrój: de iure Demokracja, de facto korporacyjna oligarchia (System Mieszany)
Model gospodarczy: Korporacjonizm (Kartelizm) [efekt PP polityka daje dodatkowo +1 WP we wszystkich centrach]
Język/i urzędowy/e : Japoński
Dane na: zawsze aktualne
Ludności: 15.3mln [+2 DP]
Reputacja: 0
Zamożność: Zamożni [+2 sloty specjalistów, +3 DP wymagane]
Poziom mobilizacji: 0
Cechy społeczeństwa: [Na żółto te wynikające z dominacji rynku]
- Duch narodowy: Biznesowe podejście - każde centrum finansowe zapewnia dodatkowe +5% modyfikatora dochodu. Eksportowane DP wliczane są do PP bogactwo. Warunek PP: wykorzystany PP na bogactwo w poprzedniej turze.
- Mistrzostwo adaptacji i handlu Mitsui - centra zamiast swojego wybranego efektu mogą dawać efekt zajętego centrum finansowego.
- Japońska ekspansja ekonomiczna - za 25 KP możemy przejąć rynek innego gracza za jego zgodą, zapewniając bonusową cechę obu krajom.
- Konflikt z Yakuzą - -5 KP/turę, przy przyroście populacji i mobilizacji -10% rekrutów
- Doświadczenia z PNG - +1 WP i 100 tys. ludności w każdej prowincji kolonizowanej morsko
- Mandżurskie dania mięsne - koszt technologii Wojska Lądowe X niższy o 5 mln $, koszt produkcji piechoty zmechanizowanej -1 mln $
- Japońskie dobra feministyczne - na początku każdego roku przestępnego zyskujesz WP wynoszące 10% WP Wietnamu (Południowego)
- Beneficjent handlu z Europą - +2% przyrostu naturalnego, dostajemy tyle KP na turę, ile DP potrzebujemy za zamożność [3]
Brak
Państwa satelickie:
Brak
Istotne mniejszości:
- Chińczycy [0.5mln]: Takao, Umiguchi, Sanya


