Kapitał polityczny
#1
Kapitał polityczny służy na ten moment do spamowania robót publicznych dla +2 slotów, rzadko czegokolwiek innego, to dość oczywisty znak, że coś tu nie gra. Było gadane o powrocie K+, natomiast kolejna waluta w grze to zbędna komplikacja którą można łatwo obejść i ukrócić +2 sloty co turę. KP można by połączyć z K+ i stworzyć duży wachlarz możliwości. 
Moja propozycja to:

1. Obecne opcje wykorzystania KP. 
2. Stworzenie drzewka technologii cywilnych, które odblokowywałoby się za KP. Techy dające +% dochodu, zwiększające przyrost KP, dające rekrutów (np +0.1% po zbadaniu), wpływające na wyniki sportowe, odblokowujące slot na dodatkowe centrum (z zaostrzonymi wymogami, a nie że rush po tego techa, np na przemysłowe wymóg techa przemysł V, itd, itp), wpływające na wywiad i kontrwywiad, odblokowujące slot na cechę (a więc i uzależnienie ilości cech od naszego rozwoju państwa pod względem wewnętrznym nie WPowskim) skoro i tak mamy sztywny limit 3 cech na start który jest imo dobrym wyborem patrząc na obecny system, obniżający koszt akcji za KP, itd itp. 

Temat drzewka cywilnego przewijał się kilka razy, tutaj mamy trzy pieczenie na jednym ogniu - naprawa KP, rozwiązanie problemu K+, wrzucenie drzewka do grania tall. 

Dla balansu warto by było stworzyć mechanikę okupacji innych państw, gdzie za X WP oraz X mln ludności płacimy X KP co turę, nie byłoby rushowania podboju NPCtów, tzn mógłby być, ale mielibyśmy mechanikę symulującą overextension.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Kapitał polityczny - przez Troll - 2025-11-22, 16:01
RE: Kapitał polityczny - przez VegetaZen - 2025-11-22, 18:04
RE: Kapitał polityczny - przez prehi - 2025-11-22, 22:26