Surowce
#4
(2025-11-22, 19:34)Troll napisał(a): Co by determinowało kto ma jaki towar i jakie jego zużycie?
Bazowy pomysł mam taki, żeby to było losowane, tak, żeby globalnie bilans nadwyżek i niedoborów był zachowany i każda nadwyżka tak jakby niweluje jeden niedobór, możnaby pomyśleć nad techami/cechami które by na to wpływały.

(2025-11-22, 19:34)Troll napisał(a): Handel trzema surkami które są wymagane brzmi dość skomplikowanie i mocno faworyzuje państwa z dobrym położeniem lądowym/morskim.
No to jak wymagane by były to zależy od wysokości bonusów, jeżeli byłoby do 5% to dałoby się bez tego żyć.
Nie wiem w jaki sposób skomplikowanie.
Jak państwa z dobrym położeniem będą faworyzowane to znaczy, że dość dobrze symulujemy handel międzynarodowy + byłaby to jakaś rekompansata za to, że mogą Ci najebać z wielu stron.

(2025-11-22, 19:34)Troll napisał(a): A co do elektrowni, to jestem na 99% pewny że kiedyś były takie na mapach jako surowce, gdzie można było stawiać źródła OZE. Myślę że jako struktura jest po prostu wygodniejsza od cechy. W info ogólnym by się wpisywało dla czytelności w nawiasie +<ilość WP z elektrowni> OZE, od razu wiadomo że można wysadzić rakietami tama zbudowana i ile WP jest spoza tamy. 

Prowincje 
Elektrowniowo 23 WP (+5 OZE)
No były na mapce jak energia elektryczna była ważnym elementem gry,.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Surowce - przez Troll - 2025-11-22, 16:30
RE: Surowce - przez Gacuch - 2025-11-22, 19:07
RE: Surowce - przez Troll - 2025-11-22, 19:34
RE: Surowce - przez Gacuch - 2025-11-22, 19:51