2025-11-23, 13:21
Były rozmowy na discordzie o NPCtach, nie wiele z nich pamiętam i nie chce mi się szukać, więc pozostawiam to starszyźnie, szczególnie Verlaxowi który po tej edycji będzie mógł pełnić rolę wyroczni.
Moim jedynym pomysłem jest to, że w przypadku ataku gracza XYZ na NPC, NPC powinien dostać opiekuna piszącego za niego taktykę. NPC mimo wszystko powinny mieć mechanikę uderzającą w blobienie się na nich. Przykład: XYZ atakuje NPC Republika Botowa. Mija deadline na rozkazy, NPC dostaje swojego opiekuna (niekoniecznie musi być to co turę ten sam) który ma 24h na napisanie rozkazów za NPC dysponując jego siłami i uproszczonym budżetem w którym ma X mln do wydania i adekwatną ilość slotów, by wyprodukować potrzebny sprzęt na kolejną turę wojny.
Uważam że to drobna zmiana która ma solidny i pozytywny wpływ na grę. Na początku edycji był bulwers że hurr durr Varja sobie podbija ot tak Filipiny i praktycznie za darmo dostaje WP! Rzucenie kłody pod nogi nie zaszkodzi, jeśli bot ma upaść to koniec końców upadnie, ale dostanie chociaż szansę na równą walkę, symulując starcie gracza z graczem.
Moim jedynym pomysłem jest to, że w przypadku ataku gracza XYZ na NPC, NPC powinien dostać opiekuna piszącego za niego taktykę. NPC mimo wszystko powinny mieć mechanikę uderzającą w blobienie się na nich. Przykład: XYZ atakuje NPC Republika Botowa. Mija deadline na rozkazy, NPC dostaje swojego opiekuna (niekoniecznie musi być to co turę ten sam) który ma 24h na napisanie rozkazów za NPC dysponując jego siłami i uproszczonym budżetem w którym ma X mln do wydania i adekwatną ilość slotów, by wyprodukować potrzebny sprzęt na kolejną turę wojny.
Uważam że to drobna zmiana która ma solidny i pozytywny wpływ na grę. Na początku edycji był bulwers że hurr durr Varja sobie podbija ot tak Filipiny i praktycznie za darmo dostaje WP! Rzucenie kłody pod nogi nie zaszkodzi, jeśli bot ma upaść to koniec końców upadnie, ale dostanie chociaż szansę na równą walkę, symulując starcie gracza z graczem.

