2025-11-23, 14:06
Problem z NPC jest taki, że MG nie ma czasu by się nimi opiekować. Na stanowisku MG co wejdziesz na forum to widzisz >20 nowych postów. Tak, część można olać (np ten dział), ale wypada choćby pobieżnie rzucić okiem na to co kto pisze. Czy to w tajnych czy rozmowach (a jeszcze potem narzekania, że albo nie po myśli albo w ogóle :/ )
Tak czy inaczej NPC najczęściej jest by zapełnić puste pola między graczami i często dostają takie skrawki, że kraj sam w siebie gdyby był prowadzony przez gracza, byłby niewydolny. Więc nawet jakby jakiś gracz dostawał na turę (załóżmy, że gracze na zmianę opiekują się NPC), by wychodziło, że albo musi płacić za techy (no ciekawe od kogo kupi), albo biegałby z piechI/piechII. No chyba, że jakaś mechanika baaardzo uproszczonego budżet.
Wracając do tematu: Na przykładzie tej edycji NPC powinni być trudniejsi do podbicia/łatwiejsi do zdominowania. Niestety aktualnie ścieżka wojenna jest w sumie jedyną słuszną. Ew. Można rozważyć by zostawić jak jest, ale NPC podbity dawał 1/3 WP (pełne przy puppetowaniu)
Tak czy inaczej NPC najczęściej jest by zapełnić puste pola między graczami i często dostają takie skrawki, że kraj sam w siebie gdyby był prowadzony przez gracza, byłby niewydolny. Więc nawet jakby jakiś gracz dostawał na turę (załóżmy, że gracze na zmianę opiekują się NPC), by wychodziło, że albo musi płacić za techy (no ciekawe od kogo kupi), albo biegałby z piechI/piechII. No chyba, że jakaś mechanika baaardzo uproszczonego budżet.
Wracając do tematu: Na przykładzie tej edycji NPC powinni być trudniejsi do podbicia/łatwiejsi do zdominowania. Niestety aktualnie ścieżka wojenna jest w sumie jedyną słuszną. Ew. Można rozważyć by zostawić jak jest, ale NPC podbity dawał 1/3 WP (pełne przy puppetowaniu)

