Stolica: Marienburg
Ustrój: Demokracja
Model gospodarczy: Kupcokracja (Leseferyzm)
Język/i urzędowy/e : Wspólny
Dane na: 2707
Ludności : 18 508 000 (18.5mln)
Reputacja: 1
Zamożność: Zamożne
Poziom mobilizacji: Armia zawodowa
Cechy społeczeństwa : uzupełnia MG
Centrum finansowe świata - siła embargo wymierzona w inne państwa wzrasta do 1 + 5*X (gdzie X to liczba centrum finansowych) [wymaga kontroli nad prowincją Marienburg]
Przywództwo Ligii i jej kantory - +13% do dochodu
Znacząca elficka mniejszość - -3% siły ludzkiej, -5 mln do kosztu rekrutacji maga.
Traktat Marienburg-Imperium - jeśli Marienburg nie toczy wojny z Imperium, +2% dochodu.
Via Wastelandia - +3% dochodu, +1 KP
Reforma gospodarcza - +10% dochodu
Mercenary Act - -10% dochodu
Megalopolis: +1 WP co turę w Marienburgu. Marienburg wysysa 1 WP co turę z każdej sąsiadującej lądowo prowincji z 2 WP bądź więcej [wymaga kontroli nad prowincją Marienburg].
Masowa turystyka i handel przygraniczny: +6% do dochodu
Powszechna narkomania: -4% siły ludzkiej
Przestępczość zorganizowana i gangi: maksymalna stabilność zablokowana na 9
Aktualne umowy i pakty:
Pakt Trójstonny
PON z Wspólnotą Wzniesienia Ludzkości (2705-2715)
PON z Bretonnią (2706-2716)
Państwa satelickie:
<tutaj idą detale o państwie satelickim w twojej strefie wpływów, skrócone, pole jest puste na początku gry z oczywistych przyczyn>
Struktura narodowościowa :
Ludzie (Imperium) - 40%
Elfy (Wysokie) - 28%
Skaveni - 12%
Ludzie (Kislevici) - 10%
Ludzie (Bretończycy) - 6%
Ludzie (Norskanie) - 3%
Inne - 1%
Struktura religijna :
Panteon Starego Świata - 36%
Panteon Elfów - 24%
Ateizm - 12%
Rogaty Szczur - 9%
Ursun - 7%
Pani Jeziora - 6%
Chaos (Slaanesh) - 5%
Inne - 1%
Ustrój: Demokracja
Model gospodarczy: Kupcokracja (Leseferyzm)
Język/i urzędowy/e : Wspólny
Dane na: 2707
Ludności : 18 508 000 (18.5mln)
Reputacja: 1
Zamożność: Zamożne
Poziom mobilizacji: Armia zawodowa
Cechy społeczeństwa : uzupełnia MG
Centrum finansowe świata - siła embargo wymierzona w inne państwa wzrasta do 1 + 5*X (gdzie X to liczba centrum finansowych) [wymaga kontroli nad prowincją Marienburg]
Przywództwo Ligii i jej kantory - +13% do dochodu
Znacząca elficka mniejszość - -3% siły ludzkiej, -5 mln do kosztu rekrutacji maga.
Traktat Marienburg-Imperium - jeśli Marienburg nie toczy wojny z Imperium, +2% dochodu.
Via Wastelandia - +3% dochodu, +1 KP
Reforma gospodarcza - +10% dochodu
Mercenary Act - -10% dochodu
Megalopolis: +1 WP co turę w Marienburgu. Marienburg wysysa 1 WP co turę z każdej sąsiadującej lądowo prowincji z 2 WP bądź więcej [wymaga kontroli nad prowincją Marienburg].
Masowa turystyka i handel przygraniczny: +6% do dochodu
Powszechna narkomania: -4% siły ludzkiej
Przestępczość zorganizowana i gangi: maksymalna stabilność zablokowana na 9
Aktualne umowy i pakty:
Pakt Trójstonny
PON z Wspólnotą Wzniesienia Ludzkości (2705-2715)
PON z Bretonnią (2706-2716)
Państwa satelickie:
<tutaj idą detale o państwie satelickim w twojej strefie wpływów, skrócone, pole jest puste na początku gry z oczywistych przyczyn>
Struktura narodowościowa :
Ludzie (Imperium) - 40%
Elfy (Wysokie) - 28%
Skaveni - 12%
Ludzie (Kislevici) - 10%
Ludzie (Bretończycy) - 6%
Ludzie (Norskanie) - 3%
Inne - 1%
Struktura religijna :
Panteon Starego Świata - 36%
Panteon Elfów - 24%
Ateizm - 12%
Rogaty Szczur - 9%
Ursun - 7%
Pani Jeziora - 6%
Chaos (Slaanesh) - 5%
Inne - 1%