Stolica: Zharr-Naggrund
Ustrój: Monarchia absolutna/Oligarchia (totalitaryzm)
Model gospodarczy: Gospodarka imperialna (keynesizm)
Język/i urzędowy/e: Khazalid
Dane na: 2714
Ludności: 28,545 mln
Reputacja: 0
Zamożność: Zamożne
Poziom mobilizacji: Pobór
Cechy społeczeństwa:
- Magokracja - koszt rekrutacji maga -3 mln, koszt utrzymania maga -2 mln (min. 1 mln)
- Czarna Akademia - -2% do dochodu, koszt rekrutacji magów -2 mln, +1 do badań nad magią. Magowie jeśli mają zginąć (w wyniku akcji wywiadu/wrogiego czaru/inny powód), otrzymują 20% szans na przetrwanie tego spotkania ze śmiercią.
- "Zielona energia" - +5% przyrostu naturalnego, +3 do badań w dziale Przemysł.
- Intensywne wydatki sportowe - -5% dochodu
- Organizacja Młodzieży Imperialnej: -2% dochodu, +6% siły ludzkiej
- "Wyzwoleni niewolnicy" - +3% dochodu
- Zreformowana gospodarka - +10% dochodu
- "Obsydianowy Tron" - +7% siły ludzkiej (wymaga kontrolowania prowincji Zharr-Nagrund i żyjącego Imperatora)
- Sojusz wojskowy z Wspólnotą Wyniesienia Ludzkości
- Sojusz wojskowy z Hegemonią Kurgan
- Sojusz wojskowy z Królestwem Bretonii
Struktura narodowościowa:
Krasnoludy (Chaosu) - 74%
Zielonoskórzy (Gobliny) - 13%
Zielonoskórzy (Orkowie) - 7%
Zwierzoludzie - 3%
Ogry - 2%
Inne - 1%
Struktura religijna:
Chaos (Hashut) - 70%
Gork - 10%
Mork - 10%
Ateizm/Chaos (Necoho) - 5%
Chaos (Niepodzielny) - 2%
Wielki Czerw - 2%
Inne - 1%