Stolica: Nowe
Ustrój: totalitaryzm
Model gospodarczy: Gospodarka rynkowa keynesizm
Język/i urzędowy/e : Estalski
Dane na: 2700
Ludności : 18 mln
Reputacja: 0
Zamożność: Zamożne
Poziom mobilizacji: Armia zawodowa
Cechy społeczeństwa : uzupełnia MG
- Wspaniałe winnice - produkcja DP daje dodatkowe +2 KP.
- Tradycja najemnicza - +1 mln do dochodu za każdą jednostkę wojskową biorącą udział w działaniach wojennych, -3% do dochodu, +1 do nauki w dziale Wojska Lądowe
- Uciekinierzy z Middenlandu - +3% przyrostu naturalnego
Aktualne umowy i pakty:
<tutaj idą wszystkie umowy dyplomatyczne, na początku gry pole puste>
Państwa satelickie:
<tutaj idą detale o państwie satelickim w twojej strefie wpływów, skrócone, pole jest puste na początku gry z oczywistych przyczyn>
Struktura narodowościowa :
Ludzie (Estalijczycy) - 97%
Elfy - 2%
Inne - 1%
Struktura religijna :
80% - Kult Ulryka
9% - Panteon Starego Świata
4% - Kult Sigmara
2% - Panteon Elfów
4% - Ateizm
1% - Inne
Ustrój: totalitaryzm
Model gospodarczy: Gospodarka rynkowa keynesizm
Język/i urzędowy/e : Estalski
Dane na: 2700
Ludności : 18 mln
Reputacja: 0
Zamożność: Zamożne
Poziom mobilizacji: Armia zawodowa
Cechy społeczeństwa : uzupełnia MG
- Wspaniałe winnice - produkcja DP daje dodatkowe +2 KP.
- Tradycja najemnicza - +1 mln do dochodu za każdą jednostkę wojskową biorącą udział w działaniach wojennych, -3% do dochodu, +1 do nauki w dziale Wojska Lądowe
- Uciekinierzy z Middenlandu - +3% przyrostu naturalnego
Aktualne umowy i pakty:
<tutaj idą wszystkie umowy dyplomatyczne, na początku gry pole puste>
Państwa satelickie:
<tutaj idą detale o państwie satelickim w twojej strefie wpływów, skrócone, pole jest puste na początku gry z oczywistych przyczyn>
Struktura narodowościowa :
Ludzie (Estalijczycy) - 97%
Elfy - 2%
Inne - 1%
Struktura religijna :
80% - Kult Ulryka
9% - Panteon Starego Świata
4% - Kult Sigmara
2% - Panteon Elfów
4% - Ateizm
1% - Inne