2020-10-31, 22:19
2701.
Trakt okazał się sukcesem, jednak jego przyszłość i rozwój zdecydowanie musi się oprzeć na rozszerzeniu siatki połączeń. Dzięki rozbudowanej lokalnej siatce połączeń obserwujemy też znaczne wzmocnienie gospodarki Księstw.
Nowe cechy:
Rozbudowany Wewnętrzny Trakt Kyphryjski [wymaga niezaburzonego działania traktu na terytorium całego kraju] - +3% dochodu
Trakt Kyphryjski - [wymaga niezaburzonego połączenia Traktu do każdego z państw w poprzedniej turze] +2% dochodu(+2% dochodu za każde inne państwo posiadające tą cechę: ZSGK)
Nasi inżynierowie oszacowali także koszty potrzebne do budowy kolejnych odcinków traktu - także poza granicami Księstw - linia kolejowa w prowincji to koszt 4 mln, mosty na rzekach będą kosztować dodatkowe 2 mln za każdą przeprawę, a budowa w górach będzie droższa o kolejne 4 mln.
Trakt okazał się sukcesem, jednak jego przyszłość i rozwój zdecydowanie musi się oprzeć na rozszerzeniu siatki połączeń. Dzięki rozbudowanej lokalnej siatce połączeń obserwujemy też znaczne wzmocnienie gospodarki Księstw.
Nowe cechy:
Rozbudowany Wewnętrzny Trakt Kyphryjski [wymaga niezaburzonego działania traktu na terytorium całego kraju] - +3% dochodu
Trakt Kyphryjski - [wymaga niezaburzonego połączenia Traktu do każdego z państw w poprzedniej turze] +2% dochodu(+2% dochodu za każde inne państwo posiadające tą cechę: ZSGK)
Nasi inżynierowie oszacowali także koszty potrzebne do budowy kolejnych odcinków traktu - także poza granicami Księstw - linia kolejowa w prowincji to koszt 4 mln, mosty na rzekach będą kosztować dodatkowe 2 mln za każdą przeprawę, a budowa w górach będzie droższa o kolejne 4 mln.