Stolica: Drakenhof
Ustrój: despotyczna monarchia oświecona (autorytaryzm)
Model gospodarczy: rynek społeczny z surowcami strategicznymi oraz energetyką zarządzanymi przez zespoły naukowców (keynesizm/centralne planowanie)
Język/i urzędowy/e : imperialny/wampirzy/oba
Dane na: 2700
Ludności : 25mln
Reputacja: 0
Zamożność: 3 - średniozamożne
Poziom mobilizacji: 1
Cechy społeczeństwa :
Nieumarłe legiony - może zignorować koszt w sile ludzkiej wszelkiej produkcji czy działania o ile zapłaci podwójny koszt pieniężny. -1 DP mniej jest wymagane by powstrzymać klęskę głodu. (Ważne: cecha nie działa z przezbrajaniem).
Specyficzne środowisko biznesowe - -3 KP, +7% do dochodu
Diaspora bretońska - +2% do przyrostu naturalnego, -5% do dochodu
Aktualne umowy i pakty:
<tutaj idą wszystkie umowy dyplomatyczne, na początku gry pole puste>
Państwa satelickie:
Struktura narodowościowa : uzupełnia MG
Struktura religijna : uzupełnia MG
Ustrój: despotyczna monarchia oświecona (autorytaryzm)
Model gospodarczy: rynek społeczny z surowcami strategicznymi oraz energetyką zarządzanymi przez zespoły naukowców (keynesizm/centralne planowanie)
Język/i urzędowy/e : imperialny/wampirzy/oba
Dane na: 2700
Ludności : 25mln
Reputacja: 0
Zamożność: 3 - średniozamożne
Poziom mobilizacji: 1
Cechy społeczeństwa :
Nieumarłe legiony - może zignorować koszt w sile ludzkiej wszelkiej produkcji czy działania o ile zapłaci podwójny koszt pieniężny. -1 DP mniej jest wymagane by powstrzymać klęskę głodu. (Ważne: cecha nie działa z przezbrajaniem).
Specyficzne środowisko biznesowe - -3 KP, +7% do dochodu
Diaspora bretońska - +2% do przyrostu naturalnego, -5% do dochodu
Aktualne umowy i pakty:
<tutaj idą wszystkie umowy dyplomatyczne, na początku gry pole puste>
Państwa satelickie:
Struktura narodowościowa : uzupełnia MG
Struktura religijna : uzupełnia MG