Uwagi do pierwszej tury:
- w Zasadach pojawiła się wzmianka o tańszej kolonizacji wysp.
- w szablonie "Budżetu" na samym dole doszła siła ludzka
- startowa zamożność wynika z zasad (WP/ludność), każdy zaczyna z mobilizacją na 1 oraz reputacją 0.
- startowe wojsko nie zużywa siły ludzkiej
W I turze nie podliczamy dochodu ani nie mamy punktów prosperity, ale możemy wydawać początkowe zasoby, zlecać produkcje, zacząć badać techy, kolonizować prowincje i wysłać naszych szpiegów (wysłanie zajmuje turę, więc dopiero w przyszłej będą tworzyć PI). Wszystkie surowce znajdujące się w granicach naszego państwa uznajemy za eksploatowane w 2150, zatem startowe centra działają, jeżeli dysponujemy odpowiednimi surowcami.
Przypominam, że do wydobywania surowców potrzebujemy 5 WP, a prowincje zamorskie do korzystania z ich WP wymagają połączenia morskiego (FT obsadzająca akwen).
- w Zasadach pojawiła się wzmianka o tańszej kolonizacji wysp.
- w szablonie "Budżetu" na samym dole doszła siła ludzka
- startowa zamożność wynika z zasad (WP/ludność), każdy zaczyna z mobilizacją na 1 oraz reputacją 0.
- startowe wojsko nie zużywa siły ludzkiej
W I turze nie podliczamy dochodu ani nie mamy punktów prosperity, ale możemy wydawać początkowe zasoby, zlecać produkcje, zacząć badać techy, kolonizować prowincje i wysłać naszych szpiegów (wysłanie zajmuje turę, więc dopiero w przyszłej będą tworzyć PI). Wszystkie surowce znajdujące się w granicach naszego państwa uznajemy za eksploatowane w 2150, zatem startowe centra działają, jeżeli dysponujemy odpowiednimi surowcami.
Przypominam, że do wydobywania surowców potrzebujemy 5 WP, a prowincje zamorskie do korzystania z ich WP wymagają połączenia morskiego (FT obsadzająca akwen).