2710
Czas Nowoczesnej Wojny
Narodziny guerre eclair w wojnie bretońskiej i śmiałe zastosowanie korpusów pancernych, śmiałe akcje powietrzno-desantowe ZSRR, wprowadzenie myśliwców nowych generacji czy pierwsze użycie rakiet balistycznych - wszystko to odmieniło oblicza konfliktów zbrojnych nie do poznania. Czysta wielkość armii czy liczba żołnierzy w oddziałach frontowych przestaje mieć takie znaczenie. Nadszedł czas wielkich militarno-industrialnych korporacji, inżynierów i naukowców. Czasy nowoczesnej wojny.
-------------------
Czas Nowoczesnej Wojny trwa od 2710 do 2714 włącznie.
W 2710, sprawdź jakie rodzaje jednostek i na jakim poziomie możesz budować w działach “Wojsko lądowe”, “Lotnictwo” oraz “Flota”. Zależnie od tego co możesz bądź nie możesz produkować, otrzymaj bonusy:
- Nie możesz produkować żadnych jednostek z tego działu - otrzymujesz +12 Punktów Nauki w tym dziale. Jeśli te "12" punktów pozwalają ci wykupić całą technologię (od 0 do jej maksymalnego kosztu) otrzymujesz tę technologię za darmo (ale jej efekty możesz używać na 2711).
- Możesz produkować maksymalnie jednostkę pierwszego poziomu w tym dziale (jak piech I czy ni I) - otrzymujesz +8 Punktów Nauki w tym dziale
- Możesz produkować maksymalnie jednostkę drugiego poziomu w tym dziale (jak zmech II czy m II) - otrzymujesz +4 Punktów Nauki w tym dziale
- Możesz produkować jednostki trzeciego poziomu w tym dziale - Otrzymaj darmowy slot przemysłowy w 2710, w którym raz za darmo (kasą i siłą ludzką) możesz wyprodukować jednostki trzeciego poziomu z tego właśnie działu o ile nie jest to piechota. Będzie gotowa do użycia na 2711 (albo na 2712 jeśli to jednostka morska). Jeśli piechota III jest twoją jedyną jednostką III poziomu, zamiast tego dostajesz w 2710 darmowy slot produkujący zaopatrzenie. Na wydajność przemysłową darmowego slotu działają wyłącznie technologie i nic innego (cechy społeczne, PP, cechy rządu i inne).
- Jeśli możesz produkować jednostki trzeciego poziomu we wszystkich trzech działach, otrzymaj jeszcze w 2710 dodatkowy Punkt Prosperity.
---------------------
W trakcie Czasów Nowoczesnej Wojny metale rzadkie otrzymują dodatkowe zastosowanie. Można ich użyć by ulepszyć wydajność przemysłu w produkcji jednego konkretnego rodzaju broni o 2 sztuki na slot, pod warunkiem, że:
- nie jest to piechota
- jest minimum III poziomu
Np. metal rzadki używam do ulepszenia slota na zmechy, mogę z nich produkować zmechy III i wyższego poziomu o 2 sztuki więcej na slot (ale już nie czołgów!). Ulepszyć wydajność przemysłową pojedyńczego rodzaju broni można tylko raz.
Metal rzadki użyty w ten sposób nie może być użyty do centrum naukowego.
-----------------------
Streamlining wyposażenia i jego powszechna standaryzacja sprawia, że nie tylko sam sprzęt, ale i podstawowe osprzętowanie jest produkowane dla niego w podobnym przedziale czasowym. W trakcie Czasów Nowoczesnej Wojny za każdym razem gdy produkujesz sprzęt o poziomie minimum III który nie jest piechotą, otrzymaj +1 Zaopatrzenia za każdą jednostkę wyprodukowanego sprzętu.
Co więcej, masowe inwestycje w zaawansowane technologie przynosi nadzwyczajne efekty. Za każde 2 sloty odpalone w produkcję sprzętu o poziomie III lub więcej który nie jest piechotą, państwo otrzymuje +1 Punkt Nauki w dziale którego sprzęt produkuje. Ten bonus może wynieść maksymalnie +3.
Czas Nowoczesnej Wojny
Narodziny guerre eclair w wojnie bretońskiej i śmiałe zastosowanie korpusów pancernych, śmiałe akcje powietrzno-desantowe ZSRR, wprowadzenie myśliwców nowych generacji czy pierwsze użycie rakiet balistycznych - wszystko to odmieniło oblicza konfliktów zbrojnych nie do poznania. Czysta wielkość armii czy liczba żołnierzy w oddziałach frontowych przestaje mieć takie znaczenie. Nadszedł czas wielkich militarno-industrialnych korporacji, inżynierów i naukowców. Czasy nowoczesnej wojny.
-------------------
Czas Nowoczesnej Wojny trwa od 2710 do 2714 włącznie.
W 2710, sprawdź jakie rodzaje jednostek i na jakim poziomie możesz budować w działach “Wojsko lądowe”, “Lotnictwo” oraz “Flota”. Zależnie od tego co możesz bądź nie możesz produkować, otrzymaj bonusy:
- Nie możesz produkować żadnych jednostek z tego działu - otrzymujesz +12 Punktów Nauki w tym dziale. Jeśli te "12" punktów pozwalają ci wykupić całą technologię (od 0 do jej maksymalnego kosztu) otrzymujesz tę technologię za darmo (ale jej efekty możesz używać na 2711).
- Możesz produkować maksymalnie jednostkę pierwszego poziomu w tym dziale (jak piech I czy ni I) - otrzymujesz +8 Punktów Nauki w tym dziale
- Możesz produkować maksymalnie jednostkę drugiego poziomu w tym dziale (jak zmech II czy m II) - otrzymujesz +4 Punktów Nauki w tym dziale
- Możesz produkować jednostki trzeciego poziomu w tym dziale - Otrzymaj darmowy slot przemysłowy w 2710, w którym raz za darmo (kasą i siłą ludzką) możesz wyprodukować jednostki trzeciego poziomu z tego właśnie działu o ile nie jest to piechota. Będzie gotowa do użycia na 2711 (albo na 2712 jeśli to jednostka morska). Jeśli piechota III jest twoją jedyną jednostką III poziomu, zamiast tego dostajesz w 2710 darmowy slot produkujący zaopatrzenie. Na wydajność przemysłową darmowego slotu działają wyłącznie technologie i nic innego (cechy społeczne, PP, cechy rządu i inne).
- Jeśli możesz produkować jednostki trzeciego poziomu we wszystkich trzech działach, otrzymaj jeszcze w 2710 dodatkowy Punkt Prosperity.
---------------------
W trakcie Czasów Nowoczesnej Wojny metale rzadkie otrzymują dodatkowe zastosowanie. Można ich użyć by ulepszyć wydajność przemysłu w produkcji jednego konkretnego rodzaju broni o 2 sztuki na slot, pod warunkiem, że:
- nie jest to piechota
- jest minimum III poziomu
Np. metal rzadki używam do ulepszenia slota na zmechy, mogę z nich produkować zmechy III i wyższego poziomu o 2 sztuki więcej na slot (ale już nie czołgów!). Ulepszyć wydajność przemysłową pojedyńczego rodzaju broni można tylko raz.
Metal rzadki użyty w ten sposób nie może być użyty do centrum naukowego.
-----------------------
Streamlining wyposażenia i jego powszechna standaryzacja sprawia, że nie tylko sam sprzęt, ale i podstawowe osprzętowanie jest produkowane dla niego w podobnym przedziale czasowym. W trakcie Czasów Nowoczesnej Wojny za każdym razem gdy produkujesz sprzęt o poziomie minimum III który nie jest piechotą, otrzymaj +1 Zaopatrzenia za każdą jednostkę wyprodukowanego sprzętu.
Co więcej, masowe inwestycje w zaawansowane technologie przynosi nadzwyczajne efekty. Za każde 2 sloty odpalone w produkcję sprzętu o poziomie III lub więcej który nie jest piechotą, państwo otrzymuje +1 Punkt Nauki w dziale którego sprzęt produkuje. Ten bonus może wynieść maksymalnie +3.