1a) Technologia czołg - poziom IV oraz wszystkie niższe poziomy
Specjalna konstrukcja: czołg
lotnictwo II i niższe poziomy
1b) technologia czołg - poziom IV i wszystkie niższe
Specjalna konstrukcja: czołg
wojska lądowe IV i wszystkie niższe
pociski rakietowe
lotnictwo II
2)
a) Inwestycje w prowincjach:
+1 WP za 8 mln $ i 1 KP
plusy: przy odpowiedniej polityce zniżka do 7mln$, nie zajmuje slotów produkcyjnych
warunki: minarchizm nie może korzystać wcale
b) PP w bogactwo (+tyle WP ile wynosi zapotrzebowanie na DP)
plusy: korzystne dla krajów z dużym zapotrzebowaniem na DP, minarchizm dostaje jeszcze więcej WP
warunki: konieczność wydania PP, centralne planowanie nie może korzystać, kartelizm dostaje mniej WP, minarchizm może rozwijać tak tylko stolicę lub centrum finansowe
c) Industrializację w prowincji -> przeznaczamy slot produkcji aby zwiększyć WP w prowincji o 1
plusy: centralne planowanie ma dodatkowo +1 WP
warunki: zajmujemy slot produkcyjny
d) PP w terraformację i skolonizowanie prowincji w danej turze
plusy: dostajemy 2 lub 3 WP (wariant za 2 PP) - więcej plusów nie widzę
warunki: trzeba w danej turze akurat skolonizować jakąś prowincję, no i przeznaczyć PP
e) cnota: przedsiębiorczy - +10 WP dowolnie rozdysponowane w naszych prowincjach
plusy: dużo WP na raz, bez zajmowania slotów produkcyjnych i używania PP
warunki: wybranie cnoty, użycie jej, wydanie odpowiedniej liczby K+
3a) 6 FT (Wybrzeże Shinovaru-Wybrzeże Skywalkera-Morze Einsteina-Głębiny Mysich Sprzętów (x2) - Wybrzeże Fanatyków)
3b) Jest możliwe - albo przy pomocy okrętów V generacji o nieograniczonym zasięgu, albo przy pomocy okrętów mniejszym zasięgu, jeśli mamy bazy morskie na obu końcach szlaku - wtedy wystarczą okręty o zasięgu 3 - jedna grupa operująca z S12 i druga z X28
4)
<1>
Armie:
I armia () (2 pancI, 4 zmechII, 3śII) - Prowincja D (aktywna)
II armia () (4 zmechII, 2śII , 1 pancI ) - Prowincja C (aktywna)
I Brygada () (1 piechI , 1zmechII) - Prowincja A (skoszarowana)
Korpus Stolicy() (3 piechI) (skoszarowana) - Prowincja B
Lotnictwo:
I korpus Lotniczy(gen Lot. Abac) (7 mI, 3bI) - Prowincja B
II korpus Lotniczy() (2mII, 3bII, 5bI) - Prowincja A
Flota
I Flota(adm. Bebac) (3 krI,5 niI, 2 opI) - Prowincja A
II Flota() (3 krI,7 niI)
Dowódcy:
gen.lot Abac - Lotniczy
adm. Bebac - Morski
Konstrukcje specjalne:
Doktryny:
Wyjaśnienia: Państwo jest pozbawione generałów, niby można oczywiście za darmo utworzyć generałów bez gwiazdek, ale uznałem, że na potrzeby mojego podziału nie jest to wymagane
Armia Lądowa posiada jednostki zmechanizowane, które dobrze sprawdzają się w obronie i jak są mobilne do tego znalazłem błąd w szablonie i uznałem , że s to zapis błędny i to są śmigłowce które niekoniecznie wymagają lotnisk by funkcjonować, na granicy postawiłem silniejsze wojsko jak i również założyłem, że dośle w razie wojny wsparcie z prowincji C. Stolica jest obstawiona przez starą piechotę. Co do floty i lotnictwa tutaj się pewnie limit w bazie który wynosi 10 dywizjonów na lotnisku jak i 10 w bazie morskiej
5. a) Pierwszy rodzaj sił zbrojnych, jaki powstał na Nandanie, to flota. Powodem była konieczność obrony przed morskimi smokami, krakenami itd.
b) Siły zbrojne są na niskim poziomie, ponieważ ONZ wprowadziło regulacje utrudniające sprowadzanie z Ziemi sprzętu wojskowego nowej generacji. Drugi powód: bardziej opłaca się na miejscu produkować prosty sprzęt zasilany ropą, niż sprowadzać nowoczesne pojazdy z Ziemi, do wykorzystania których brakuje na miejscu infrastruktury.
6. Aktualnie Helganie są państwem totalitarnym , niestety nie miałem dostępu do podania Officera, więc skąd się oni wzięli jest dość ciężkim pytaniem. Podejrzewam że cześć elit głównie złożonych z Niemców lub Germanów niezadowolonych z Eurounii przybyła tutaj by założyć swoją kolonie, a że czerpali wiedze od swoich dziadków głównie siłowa asymilacja społeczeństwa skończyła się katastrofą i mordem na masową skalę i uchodźcami, dlatego uważam że to nie jest sposób na prowadzenie normalnej polityki, budowanie od podstaw społeczeństwa raczej nigdy się nie powiedzie bez jakiś właśnie konfliktów zawsze komuś się to będzie nie podobać i będzie oporny co doprowadzi w konsekwencji do kolejnych zamieszek, a nawet wojny domowej
7. Niezadowolenie mniejszości głównie niemieckich i innych niby zasymilowanych, ogólny terror, kary brak możliwości używania własnego języka , próby nauki w języku niemieckim, po za tym decyzja autorkraty o zezwoleniu i otwarciu rosyjskiego konsulatu w stolicy? pozwalając leganie uciec milionom obywateli Blokowanie przez armie lotnisk , następnie wykorzystanie tej armii przeciwko własnym obywatelom
8. Może dlatego, że chcieli uciekać, wykorzystać paszporty, które miał im dać poprzedni przywódca, na pewno powstrzyma to częściowo emigrację z państwa , dlatego zostało ono zamknięte, do tego to władze totalitarne i wykorzystują armie do swoich politycznych celów, a ta armia jest im całkowicie lolajna przez propagande jaka powstała w tej kolonii
Specjalna konstrukcja: czołg
lotnictwo II i niższe poziomy
1b) technologia czołg - poziom IV i wszystkie niższe
Specjalna konstrukcja: czołg
wojska lądowe IV i wszystkie niższe
pociski rakietowe
lotnictwo II
2)
a) Inwestycje w prowincjach:
+1 WP za 8 mln $ i 1 KP
plusy: przy odpowiedniej polityce zniżka do 7mln$, nie zajmuje slotów produkcyjnych
warunki: minarchizm nie może korzystać wcale
b) PP w bogactwo (+tyle WP ile wynosi zapotrzebowanie na DP)
plusy: korzystne dla krajów z dużym zapotrzebowaniem na DP, minarchizm dostaje jeszcze więcej WP
warunki: konieczność wydania PP, centralne planowanie nie może korzystać, kartelizm dostaje mniej WP, minarchizm może rozwijać tak tylko stolicę lub centrum finansowe
c) Industrializację w prowincji -> przeznaczamy slot produkcji aby zwiększyć WP w prowincji o 1
plusy: centralne planowanie ma dodatkowo +1 WP
warunki: zajmujemy slot produkcyjny
d) PP w terraformację i skolonizowanie prowincji w danej turze
plusy: dostajemy 2 lub 3 WP (wariant za 2 PP) - więcej plusów nie widzę
warunki: trzeba w danej turze akurat skolonizować jakąś prowincję, no i przeznaczyć PP
e) cnota: przedsiębiorczy - +10 WP dowolnie rozdysponowane w naszych prowincjach
plusy: dużo WP na raz, bez zajmowania slotów produkcyjnych i używania PP
warunki: wybranie cnoty, użycie jej, wydanie odpowiedniej liczby K+
3a) 6 FT (Wybrzeże Shinovaru-Wybrzeże Skywalkera-Morze Einsteina-Głębiny Mysich Sprzętów (x2) - Wybrzeże Fanatyków)
3b) Jest możliwe - albo przy pomocy okrętów V generacji o nieograniczonym zasięgu, albo przy pomocy okrętów mniejszym zasięgu, jeśli mamy bazy morskie na obu końcach szlaku - wtedy wystarczą okręty o zasięgu 3 - jedna grupa operująca z S12 i druga z X28
4)
<1>
Armie:
I armia () (2 pancI, 4 zmechII, 3śII) - Prowincja D (aktywna)
II armia () (4 zmechII, 2śII , 1 pancI ) - Prowincja C (aktywna)
I Brygada () (1 piechI , 1zmechII) - Prowincja A (skoszarowana)
Korpus Stolicy() (3 piechI) (skoszarowana) - Prowincja B
Lotnictwo:
I korpus Lotniczy(gen Lot. Abac) (7 mI, 3bI) - Prowincja B
II korpus Lotniczy() (2mII, 3bII, 5bI) - Prowincja A
Flota
I Flota(adm. Bebac) (3 krI,5 niI, 2 opI) - Prowincja A
II Flota() (3 krI,7 niI)
Dowódcy:
gen.lot Abac - Lotniczy
adm. Bebac - Morski
Konstrukcje specjalne:
Doktryny:
Wyjaśnienia: Państwo jest pozbawione generałów, niby można oczywiście za darmo utworzyć generałów bez gwiazdek, ale uznałem, że na potrzeby mojego podziału nie jest to wymagane
Armia Lądowa posiada jednostki zmechanizowane, które dobrze sprawdzają się w obronie i jak są mobilne do tego znalazłem błąd w szablonie i uznałem , że s to zapis błędny i to są śmigłowce które niekoniecznie wymagają lotnisk by funkcjonować, na granicy postawiłem silniejsze wojsko jak i również założyłem, że dośle w razie wojny wsparcie z prowincji C. Stolica jest obstawiona przez starą piechotę. Co do floty i lotnictwa tutaj się pewnie limit w bazie który wynosi 10 dywizjonów na lotnisku jak i 10 w bazie morskiej
5. a) Pierwszy rodzaj sił zbrojnych, jaki powstał na Nandanie, to flota. Powodem była konieczność obrony przed morskimi smokami, krakenami itd.
b) Siły zbrojne są na niskim poziomie, ponieważ ONZ wprowadziło regulacje utrudniające sprowadzanie z Ziemi sprzętu wojskowego nowej generacji. Drugi powód: bardziej opłaca się na miejscu produkować prosty sprzęt zasilany ropą, niż sprowadzać nowoczesne pojazdy z Ziemi, do wykorzystania których brakuje na miejscu infrastruktury.
6. Aktualnie Helganie są państwem totalitarnym , niestety nie miałem dostępu do podania Officera, więc skąd się oni wzięli jest dość ciężkim pytaniem. Podejrzewam że cześć elit głównie złożonych z Niemców lub Germanów niezadowolonych z Eurounii przybyła tutaj by założyć swoją kolonie, a że czerpali wiedze od swoich dziadków głównie siłowa asymilacja społeczeństwa skończyła się katastrofą i mordem na masową skalę i uchodźcami, dlatego uważam że to nie jest sposób na prowadzenie normalnej polityki, budowanie od podstaw społeczeństwa raczej nigdy się nie powiedzie bez jakiś właśnie konfliktów zawsze komuś się to będzie nie podobać i będzie oporny co doprowadzi w konsekwencji do kolejnych zamieszek, a nawet wojny domowej
7. Niezadowolenie mniejszości głównie niemieckich i innych niby zasymilowanych, ogólny terror, kary brak możliwości używania własnego języka , próby nauki w języku niemieckim, po za tym decyzja autorkraty o zezwoleniu i otwarciu rosyjskiego konsulatu w stolicy? pozwalając leganie uciec milionom obywateli Blokowanie przez armie lotnisk , następnie wykorzystanie tej armii przeciwko własnym obywatelom
8. Może dlatego, że chcieli uciekać, wykorzystać paszporty, które miał im dać poprzedni przywódca, na pewno powstrzyma to częściowo emigrację z państwa , dlatego zostało ono zamknięte, do tego to władze totalitarne i wykorzystują armie do swoich politycznych celów, a ta armia jest im całkowicie lolajna przez propagande jaka powstała w tej kolonii