Liczba postów: 2846
Liczba wątków: 138
Dołączył: Mar 2020
2025-10-07, 23:19
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2025-10-07, 23:38 przez Verlax.)
2134
W tym wątku zgłaszamy kandydatów do Turnieju Żelaznej Pięści. Tutaj się też pojawi relacja z przebiegu turnieju.
Turniej jest organizowany przez Mishima Zaibatsu Inc. wspierany przez korporację Qintendo Inc., podmioty nie odpowiadają za wszelkie urazy, kalectwo, utratę rozumu, śmierć i los gorszy od śmierci.
///.
- Można wysyłać całe delegacje, ale tylko jedna osoba walczy (chyba, że jesteś małym kangurem w torbie większego kangura matki).
- Można wysyłać głowy państwa, szefów rządu, dowódców wojskowych oraz tech-teamy (ale wtedy walczy oczywiście przedstawiciel tech teamu). No-name też w porządku.
- Nie martwcie się zbytnio czy "wasz kandydat pasuje do klimatu". Oryginalnych devów Tekkena i tak nie przebijecie.
- Tak, w kontekście powyższego, można wysyłać zwierzęta.
Liczba postów: 1343
Liczba wątków: 80
Dołączył: Apr 2020
2025-10-08, 14:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2025-10-08, 14:53 przez Milord.)
2134.
Niegdyś bohaterka południowych frontów, Generałka Tuyết Thép Trọng**** - na ringu znana jako TTT zasłynęła jako wojowniczka o ognistym spokoju i kamiennym sercu. Po niewyjaśnialnej utracie wpływów w Partii w 2132 roku zniknęła z życia publicznego, a jej nazwisko zniknęło z oficjalnych raportów. Nie trafiła jednak do obozu reedukacyjnego (brak miejsc po remoncie „Hoteli Trâmp”), lecz dostała szansę odkupienia win poprzez udział w Turnieju Żelaznej Pięści.
Czy jej legendarny Cánh Lửa - cios z potylicy w kostki z półobrotu połączone z saltem w tył - wystarczy by pobić przeciwników?
Czy ktoś zdoła wykonać nią Tấn Công Vinh Quang - zaawansowane combo przywołujące ostrzał artyleryjski prosto na arenę by oszołomić przeciwników?
Czy legendarny cios femkomu - kop w jaja - zdoła jej przynieść wieczną chwałę i odkupienie?
Czy ta lekcja pokory nauczy ją pokory?
Liczba postów: 364
Liczba wątków: 40
Dołączył: Mar 2020
2025-10-08, 19:21
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2025-10-08, 19:32 przez Gacuch.)
2134
Naoko Fujimura, znana w podziemiu jako Córka Boga Śmierci (Shinigami no Musume), trzęsie mrocznym światem Osaki z tą samą precyzją, z jaką tnie swoje ofiary. Dawniej egzekutorka dla jednego z klanów Yakuzy, dziś działa na własny rachunek – płatna zabójczyni, której imię na liście kontraktów oznacza wyrok ostateczny. Do Turnieju Żelaznej Pięści wchodzi nie po sławę, lecz po zysk: każde zwycięstwo to nowy klient, nowe kontrakty, nowa pozycja w hierarchii cienia.
W walce łączy brutalny street fighting z chłodną precyzją battojutsu, wykorzystując noże motylkowe, kij baseballowy owinięty łańcuchem i kastety. Walczy szybko, agresywnie i bez cienia emocji — jak maszyna do zabijania w ludzkiej skórze. Czasem daje klientowi wybór w jaki sposób kontrakt ma zostać wypełniony, oto przykładowe menu: - I. Ashikubi Kudaki — najpierw celne uderzenie kijem w nogi, które łamie postawę i powala ofiarę, a gdy ten padnie, ostateczny, miażdżący cios kijem z góry prosto w głowę, roztrzaskujący czaszkę i kończący sprawę.
- II. Momo Hakai — początkowe, miażdżące uderzenie kastetem w schaby, które odbiera siłę i ruch, po czym następują szybkie, bezlitosne serie ciosów w twarz aż do całkowitej destrukcji oblicza przeciwnika.
- III. Horiha no Hōyō — skok na plecy, zablokowanie głowy nogami i rytualne użycie noża motylkowego: wyrycie na twarzy ofiary wzorów i ran, upokarzające i trwałe „podpisanie” wyroku, które pozostawia zarówno ślad, jak i przesłanie.
Kontrakt podpisany. Egzekucja rozpoczęta.
Liczba postów: 868
Liczba wątków: 63
Dołączył: Mar 2020
2025-10-09, 08:26
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2025-10-09, 08:30 przez Enter.)
2134
Pogo stanowiący najdzikszego i najniebezpieczniejszego kangura jakiego udało się zaobserwować na znanych nam krainach. Obława na diabła trwała długie miesiące w czasie których przynajmniej kilku śmiałków i rolników (których plantacje były dewastowane) wylądowało na izbie przyjęć czy w prosektorium. Dziś stanowi maskotkę i wzbudzającą trwogę, tajną broń oddziałów antyterrorystycznych.
Po schwytaniu nie został uśpiony... a przekazany odpowiednim służbom w celu szkolenia i skanalizowaniu swojego talentu. Dla czego? Kto to wie, siły specjalne miewają swoją logikę, którą czasem ciężko pojąć. Tak czy inaczej odpowiednie osoby się o niego upomniały, odebrały i przeszkoliły przez co Pogo łączy techniki walki z swoją dziką naturą i predyspozycjami fizycznymi. W ramach swoich działań operacyjnych nie raz kopniakiem wywalał wzmocnione drzwi czy w razie konieczności przebijał ścianę a ogon roztrzaskiwał czaszkę oponentów. Wśród arsenału śmiercionośnych ataków należy również wspomnieć o pazurach oraz serii wyjątkowo szybkich uderzeń pięściami, których combo najczęściej zwieńczone jest potężnym kopem z obu nóg.
//No i namówił
Liczba postów: 1282
Liczba wątków: 201
Dołączył: Mar 2020
Pogo cziluje przed turniejem...
Liczba postów: 2846
Liczba wątków: 138
Dołączył: Mar 2020
2134
Ip Ying-man ma na sobie wielki cięzar odpowiedzialnosci. Bycie premierem Jianghu i przywodca spolecznosci w ramach Xiakenu mogłoby zostać uznane za powód by mistrz szkoły Ving Tsun nie musiał już aktywnie walczyć. Ale wysłanie jednego ze starszych członków szkoły mogłoby nie wystarczyć, nie tym razem.
Ogłoszony przez Takeshi Mishimę Turniej Żelaznej Piesci wzbudzil spore kontrowersje w Jianghu. Skąd klan Mishima nagle wyciągnął tak wielkie pieniądze? Dlaczego w ogóle ogłaszać ten turniej? Pogłoski o tajemnych projektach zbrojeniowych jakie są opracowywane w Mishima Zaibatsu mogłyby stać się sporym zagrożeniem, szczególnie gdyby zostały użyte przeciwko Jianghu. Czarna Armia i jej Junzhong odmawia jednak bezposredniej interwencji, jako ze ta bylaby niezgodna z prawami najwyzszymi Jianghu - ale sa tez plotki o coraz wiekszych wplywach i korupcji przez klan Mishima. Jedynym wiec sposobem na to by odkryc tajemnice Mishima Zaibatsu, powstrzymac niecne machinacje tego klanu i obronic spolecznosc Jianghu jest wziecie w niego udzial. Ip Ying-mana, glowa szkoly Ving Tsun i premier Xiakenu stanie udzial w Turnieju Zelaznej Piesci.
Liczba postów: 1597
Liczba wątków: 130
Dołączył: Mar 2020
2134
Z Nankinu przybywa Ho Lee Fook, młody ekspert w dziedzinie strategii (w rok po premierze PNW miał rozegrane 1500 godzin w tę gierkę!), by również wziąć udział w Turnieju Zaciśniętej Pięści! Ma nadzieję zdobyć sławę, uznanie społeczności, a przede wszystkim pieniądze, by rodzice przestali mu truć, że powinien przestać grać w głupie gierki i wziąć się do roboty, bo kto mu będzie opłacać rachunki.
Zmotywowany Ho Lee Fook brak krzepy nadrabia entuzjazmem. W walce używa swej wiernej klawiatury (którą okłada przeciwnika) oraz myszki (którą posługuje się jak kusarigamą). Ho Lee Fook wykupi nawet najlepszą obronę, wyczerpie przeciwnika długimi na 1500 słów opisami ataków, a na końcu wykończy go atomowym ciosem klawiaturą znad głowy!
//+FT
Liczba postów: 599
Liczba wątków: 102
Dołączył: Mar 2020
2025-10-09, 19:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2025-10-10, 00:40 przez Fanatyk.)
Asan to czynny żołnierz mandżurskich wojsk zmechanizowanych, człowiek, który przetrwał więcej bitew, niż większość jego towarzyszy zdołała przeżyć (3). Gdy rozpoczęła się wojna z Balhae, a jego jednostki zniszczone były raz za razem, otrzymał rozkaz: reprezentować Mandżurię w Turnieju Żelaznej Pięści. Dla dowódców był to sposób na utrzymanie ducha wojownika w armii; dla niego — jedyna szansa na przeżycie. Chce przetrwać dłużej niż pozwoliłby mu front. Każde zwycięstwo to dzień życia więcej — a każda porażka może oznaczać tylko i wyłącznie koniec. Wie, że bez wykonana rozkazu żołnierz zmechu nie może wrócić.
Zmechokopter technika używana do szybkiej eliminacji piechoty na polu bitwy. Asan wykonuje serię trzech niskich, szybkich kopnięć z pełną siłą. Pierwsze dwa kopnięcia służą do destabilizacji kolan i kostek przeciwnika, a trzecie, wzmocnione, ma go powalić na ziemię.
Rozkazy z Harbinu To cios desperacji, ale i najwyższej dyscypliny. Asan, na chwilę ignorując ból, aktywuje tryb szału bojowego, który na krótko zwiększa jego siłę i wytrzymałość kosztem stabilności. Następuje szarża zakończona potężnym, oburęcznym uderzeniem w głowę lub korpus. To cios typu "wszystko albo nic", odzwierciedlający, że życie Asana zależy od wykonania rozkazu.
Siła Ognia Asan wykorzystuje ciężar swojego pancerza i dyscyplinę wojskową. Jest to szybkie, fałszywe wycofanie się, po którym następuje brutalne uderzenie z barku lub pięścią
Liczba postów: 2866
Liczba wątków: 168
Dołączył: Mar 2020
2134
Do Jianghu wyruszył liczący na zmierzenie się ze słynnym Liú Gāngiem potężny Dà Wěi, któremu Pierwszy Konsul Daqin obiecał zatarcie dawnych win, jeśli wróci z tarczą z Turnieju Żelaznej Pięści. Chociaż Jianghu wystawia innego czempiona, to nasz gladiator nie będzie wybrzydzał i z radością zaprezentuje swoje zdolności we władaniu orężem. Na wieść o tym, że inni uczestnicy chwalą się publicznie kombosami, które stanowią ich popisowe numery, Dà Wěi tylko zaśmiał się i stwierdził, że on nie będzie ułatwiał nikomu zadania, a przybył tu by pobić przeciwników, a nie się popisywać.
Liczba postów: 1352
Liczba wątków: 118
Dołączył: May 2020
2025-10-10, 13:59
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2025-10-11, 14:25 przez Millenium.)
2134
Z Federacji Bajkału na turniej przybywa "Atomowy Batyr" nikt nie zna (lub już nie ma nikogo kto by znał) jego prawdziwego imienia. Atomowy Batyr to starzec pochodzący z wysokich gór, który przez lata wydobywał rękami uran w kopalniach i tłukł się z każdym na pięści. Czempion ten jest tak napromieniowany, że podróżuje w ołowianej trumnie by nie zabić swoich współtowarzyszy i nie zanieczyścić środka transportu.
Atomowy Batyr już samą swoją obecnością i bliskością doprowadza swoich wrogów do spazmów.
Walczy nie dlatego, że musi, a po to by się sprawdzić. W Federacji Bajkalskiej wszyscy jego przeciwnicy umarli lub umrą, więc szuka nowych wyzwań.
Przed walką zrzuca swe ochronne ubranie, smaruje ciało wielbłądzim smalcem i zaczyna swoje gardłowe śpiewy ( Chöömej), które wprowadzają go w trans, a wrogowie w tym czasie tracą resztki gustu muzycznego.
W walce Atomowy Batyr jest szybki, zwinny i unika ciosów, a każde starcie stara się obrócić w śliskie zapasy. W tym czasie wróg powoli słabnie od zmęczenia i gromadzącego się napromieniowania.
"All strange and terrible events are welcome, but comforts we despise. My honour was not yielded, but conquered merely. I will not be triumphed over."
|