Stolica: Izborak
Ustrój: Plemię [totalitaryzm]
Model gospodarczy: Gospodarka Plemienne[keynesizm]
Język/i urzędowy/e : Norskański
Dane na: 2700
Ludności : 25 mln
Reputacja: 1 (nope, nieprawda - wszyscy zaczynamy na 0 Reputacji <- przeczytaj to, zmień na 0 i skasuj moją notkę)
Zamożność: średniozamożne
Poziom mobilizacji: 1
Cechy społeczeństwa : uzupełnia MG
KREW DLA BOGA KRWI - -2KP co turę. +1 do badań w turze dla działów wojskowych (Wojsko Lądowe, Lotnictwo, Nauka), jeśli w turze wojennej używałeś odpowiadających sił wojennych do walki.
CZASZKI NA TRON CZASZEK - zniszczenie 20 jednostek wojskowych przeciwnika daje darmowy, ponad limit Punkt Prosperity na kolejną turę oraz slot przemysłowy, -5% do dochodu.
Aktualne umowy i pakty:
<tutaj idą wszystkie umowy dyplomatyczne, na początku gry pole puste>
Państwa satelickie:
<tutaj idą detale o państwie satelickim w twojej strefie wpływów, skrócone, pole jest puste na początku gry z oczywistych przyczyn>
Struktura narodowościowa :
Ludzie (Kurganie) - 72%
Ludzie (Kislevici) - 18%
Krasnoludy (Karaz Ankor) - 9%
Inne - 1%
Struktura religijna :
Chaos (Khorne) - 82%
Panteon Karaz Ankor - 9%
Ursun - 8%
Inne - 1%
Ustrój: Plemię [totalitaryzm]
Model gospodarczy: Gospodarka Plemienne[keynesizm]
Język/i urzędowy/e : Norskański
Dane na: 2700
Ludności : 25 mln
Reputacja: 1 (nope, nieprawda - wszyscy zaczynamy na 0 Reputacji <- przeczytaj to, zmień na 0 i skasuj moją notkę)
Zamożność: średniozamożne
Poziom mobilizacji: 1
Cechy społeczeństwa : uzupełnia MG
KREW DLA BOGA KRWI - -2KP co turę. +1 do badań w turze dla działów wojskowych (Wojsko Lądowe, Lotnictwo, Nauka), jeśli w turze wojennej używałeś odpowiadających sił wojennych do walki.
CZASZKI NA TRON CZASZEK - zniszczenie 20 jednostek wojskowych przeciwnika daje darmowy, ponad limit Punkt Prosperity na kolejną turę oraz slot przemysłowy, -5% do dochodu.
Aktualne umowy i pakty:
<tutaj idą wszystkie umowy dyplomatyczne, na początku gry pole puste>
Państwa satelickie:
<tutaj idą detale o państwie satelickim w twojej strefie wpływów, skrócone, pole jest puste na początku gry z oczywistych przyczyn>
Struktura narodowościowa :
Ludzie (Kurganie) - 72%
Ludzie (Kislevici) - 18%
Krasnoludy (Karaz Ankor) - 9%
Inne - 1%
Struktura religijna :
Chaos (Khorne) - 82%
Panteon Karaz Ankor - 9%
Ursun - 8%
Inne - 1%