Informacje Ogólne
#1
Stolica: Nowe 
Ustrój: totalitaryzm
Model gospodarczy: Gospodarka rynkowa keynesizm
Język/i urzędowy/e : Estalski


Dane na: 2702

Ludności : 18 mln
Reputacja: 0
Zamożność: Zamożne
Poziom mobilizacji: Armia zawodowa

Cechy społeczeństwa : uzupełnia MG

- Wspaniałe winnice - produkcja DP daje dodatkowe +2 KP.
- Tradycja najemnicza - +1 mln do dochodu za każdą jednostkę wojskową biorącą udział w działaniach wojennych, -3% do dochodu, +1 do nauki w dziale Wojska Lądowe
- Uciekinierzy z Middenlandu - +3% przyrostu naturalnego

Aktualne umowy i pakty:
<tutaj idą wszystkie umowy dyplomatyczne, na początku gry pole puste>

Państwa satelickie:
<tutaj idą detale o państwie satelickim w twojej strefie wpływów, skrócone, pole jest puste na początku gry z oczywistych przyczyn>

Struktura narodowościowa : 

Ludzie (Estalijczycy) - 97%
Elfy - 2%
Inne - 1%

Struktura religijna : 

80% -  Kult Ulryka
9% - Panteon Starego Świata
4% - Kult Sigmara
2% - Panteon Elfów
4% - Ateizm
1% - Inne
Odpowiedz
#2
2703
[Obrazek: BpbzN2g.png]
WP 84: Jaraiz (1), Belmoz (1), Torrosa (1), Cebrero (1), Firosa (1), Magritta (25), Javea (1), Almagota (1), Chevlen (25), Astunea (1), Solsona (1), Stiges (1), Spineport (5), Poł. Góry Abasko (1), Pół. Góry Abasko (14), Tobaro (1), Ghafsa (1), Esna (1), Rud

0 Al Malak, 0 Siernos, 0 Al-Malak, 0 Sud 


Centra: wymieniamy tylko te które mamy
- przemysłowe(<>): 1 Magritta
- finansowe: 3 Północne Góry Abasko
- stoczniowe:
- naukowe: 
- wywiadowcze

Struktury:
1 - Baza morska Magritta
Odpowiedz
#3
Głowa państwa: Wielki Mistrz Zakonu Białego Wilka Ar Ulryk [Żywa Legenda: stały bonus +2 do reputacji]
Szef rządu: Wielki Mistrz Zakonu Białego Wilka Ar Ulryk

Skład rady: 
- Wielki Skarbnik
- Wielki Mincerz
- Wielki Komtur
- Wielki Marszałek

Poza radą:
Wielki Brat Zakonny

Następne wybory: Po śmierci Wielkiego Mistrza

Partie polityczne:
Postacie fabularne:
Odpowiedz