2709
W związku z kryzysem państwowym w Socjalistycznym Związku Gildii Krasnoludzkich pojawiła się okazja do interwencji zewnętrznych państw zainteresowanych wpływami w tym państwie.
// Jest czas do deadlinu wojskowego na kupienie i wydanie swoich wpływów. W przypadku zwycięstwa 1 opcji, wpływy są resetowane na każdą kolejną turę. Ten kto głosował za daną opcją, która wygrała i miał najwięcej wpływów może wpływać na kreowanie zmian w SZGK.
Uwaga zmiana! Kupowanie i wydawanie wpływów jest tajne! Piszemy o tym na TF, w Wydarzeniach Tajnych!!!
W związku z kryzysem państwowym w Socjalistycznym Związku Gildii Krasnoludzkich pojawiła się okazja do interwencji zewnętrznych państw zainteresowanych wpływami w tym państwie.
Cytat:Przewidziane są cztery scenariusze. Wygrywa opcja, której suma wpływów z państw zainteresowanych będzie najwyższa.
1) Utrzymanie władzy przez socjalistów - władze Związkowe przy pomocy wojska tłumią zamieszki. Jest to rozwiązanie tymczasowe i może wygrać maksymalnie trzy razy (co turę nowe zliczanie wpływów).
2) Obalenie władzy przez zamach stanu i rządy autorytarne przez jednego z przywódców opozycji wewnątrz-związkowej. Marginalizacja kraju.
3) Obalenie władzy przez zamach stanu i wprowadzenie rządów demokratycznych. Marginalizacja kraju.
4) Pokojowe przejęcie władzy przez opozycję i wprowadzenie rządów demokratycznych. Marginalizacja kraju.
Przez Marginalizację kraju uważamy stanie się mniejszym NPC, u którego będzie się zbierało wpływy.
Cennik wpływów:
- przekazanie sprzętu dla 1 dywizji piechoty/zmech/panc - 1 wpływ.
- przekazanie 15j zaopatrzenia - 1 wpływ.
- przekazanie 5mln - 1 wpływ.
- przekazanie jednego agenta (na jedną turę) - 1 wpływ.
Władze SZGK uważają, że poradzą sobie z zamieszkami i nie życzą sobie interwencji zagranicy dlatego wpływy początkowe Międzyrasówki są zmniejszone. Każda obca interwencja wojskowa zakończy kryzys i wprowadzi stan wojenny, który zmobilizuje cały kraj do stawienia czoła nowemu zagrożeniu.
Wpływy startowe na tą turę:
- 1 wpływ: ZSRR, Imperium Moyolequetzal, FKKA, Ziemie Pasterza
// Jest czas do deadlinu wojskowego na kupienie i wydanie swoich wpływów. W przypadku zwycięstwa 1 opcji, wpływy są resetowane na każdą kolejną turę. Ten kto głosował za daną opcją, która wygrała i miał najwięcej wpływów może wpływać na kreowanie zmian w SZGK.
Uwaga zmiana! Kupowanie i wydawanie wpływów jest tajne! Piszemy o tym na TF, w Wydarzeniach Tajnych!!!