Todolist
#1
  • Zasady: pozostało wojsko, nauka i dyplo z wywiadem
  • Techy
  • Cennik
  • Szablony
  • Mapa
  • Niezbędnik z wojskami (?)
  • Post z rekrutacją

Czegoś brakuje jeszcze? Ktoś z czymś chce pomóc?
Odpowiedz
#2
Zasady używania robotów kroczących i taktycznych dział orbitalnych
Odpowiedz
#3
więcej obrazków z Azjatkami (specjalnie z dużej)

t. fan
Odpowiedz
#4
Pamiętaj o arkuszu!
Odpowiedz
#5
[Obrazek: DPttCQ0VwAETPE5?format=jpg&name=large]
z dedykacją dla anrzeja
Odpowiedz
#6
(2020-04-19, 21:16)VegetaZen napisał(a):
  • Zasady: pozostało wojsko, nauka i dyplo z wywiadem
  • Techy
  • Cennik
  • Szablony
  • Mapa
  • Niezbędnik z wojskami (?)
  • Post z rekrutacją

Czegoś brakuje jeszcze? Ktoś z czymś chce pomóc?

Mogę pomóc, choć drogi nie znam.
Ze wszystkim poza Mapami, najchętniej chyba z techami. Z Cennikiem wydaje mi si,ę najlepiej jakby MGowie się bawili, bo potem będzie że jakiś gracz ułożył cennik pod swoje plany Tongue
Odpowiedz
#7
Wydaję mi się, że mógłbym zrobić mapę - musiałbym jednak otrzymać pewne wytyczne. Przede wszystkim - jakie ostatecznie kontynenty wchodzą (albo które regiony kontynentów), czy mam iść po granicach administracyjnych, terenowych, jak duże robić prowincje, czy robić jedną mapę dla całości czy kilka.

Przykładowo: mógłbym zrobić z Iraku jedną prowincję, ale równie dobrze mógłbym z niego zrobić z 7 czy 8. Ta druga opcja byłaby ciekawa gdyby państwa domyślnie nie zaczynały z ledwie "około 10 prowincjami" jak zwykle, ale np. z 20-40. Więc jak jesteś zainteresowany Vegeta to mi napisz na PW.
Odpowiedz
#8
Mapę jako taką weźmiemy z poprzednich edycji, tylko jest kwestia ile surowców i gdzie powinny być - wstępnie założyłbym: 20 przemysłowych, 20 ropy, 10 rzadkich i 5 uranu - ciężko mi powiedzieć czy to za dużo czy za mało. Gramy w Azji+Australii, pozostałe kontynenty jako Wastelandy bez surowców.

https://imgur.com/a/GKnmLLR

Techy na pewno będą podzielone w 5 kategorii jak dawniej, po 12 techów na kategorię z nowymi mechanikami dotyczącymi produkcji.

Cennik i szablony raczej bardzo zbliżone do tego co było wcześniej.

Generalnie każdą propozycję łatwiej jest zdedytować niż robić od nowa. Ja teraz walczą z zasadami, potem na pewno będę siadał do techów, bo je i tak będzie trzeba przeliczyć z dwa razy na nowej mechanice.
Odpowiedz
#9
...nie miałeś aby surowców losować po zamknięciu rekrutacji i wyznaczeniu gdzie są wszystkie kraje i jakie mają terytorium?

W sytuacji w której używamy starych map, nie jestem w takim wypadku pewien do czego jestem potrzebny i co niby z Mapami jeszcze trzeba by zrobić. Osobiście, to w sumie mógłbym narysować dokładnie te same mapy tych regionów, tylko opierając się o mapę satelitarną - wyglądałaby dużo ładniej, a funkcjonalność byłaby nieco lepsza.
Odpowiedz
#10
Cytat:W sytuacji w której używamy starych map, nie jestem w takim wypadku pewien do czego jestem potrzebny i co niby z Mapami jeszcze trzeba by zrobić.
Wyczyścić z kolorków, oznaczyć granice akwenów, ewentualnie połączyć, dodać Anatolię? i czekać, aż pojawią się surowce, jak mniemam.
Odpowiedz