Europa 10k, prace koncepcyjne: technologie
#3
Tak sobie myślałem jak miałem ostatnio ten ból dupy, że ludziki wychodzą z BWPów do walki. Inb4/tl;dr luźny wysryw

Cytat:Linie montażowe broni I-III - limit produkcji piechoty i zmechów w slocie rośnie o 1 na poziom - trudność: 3 * poziom
Linie montażowe czołgów I-III (wym. Czołg II) - limit produkcji czołgów w slocie rośnie o 1 na poziom - trudność: 4 * poziom

Hurr durr, bo mi się mój ból dupy przypomniał:

piechota i zmoty(koniki, potem ciężarówki, na koniec toyoty Hilux) walczące "jak piechota"

zmechy(jakaś ciężka kawaleria czy rydwany lol, potem opancerzone pojazdy, na koniec bwpy z prawdziwego zdarzenia z tanimi czołgami) i pance walczące "jak poważne jednostki"?

Zmoty mogłyby jeszcze trzymać speckę, np. górską czy morską. Zmechy bez magicznych czarów i specjalnych konstrukcji nie.

Dodanie artylerii też ma jakiśtam sens w tym kontekście (piech: stacjonarna, zmot: ciągnięta przez jakiekolwiek pojazdy/konie, zmech: zamontowana na jakimś ciulstwie, samobieżna, panc: nie wiem działa kolejowe dla chętnych). Są wyraźne różnice w działaniu i po co to komu.

Ingame zmech vs panc: zmech tańszy i np. może być produkowany x2 w slotach czołgów. Daje opcje do zasrania pola walki taniej lub alternatywa dla biedniejszych krajów.

Zmot vs zmech: mobilna piechota vs coś co walczy z wykorzystaniem pancerza.

---
TAK, WSPIERAM AUTYSTYCZNE ZWIĘKSZANIE ILOŚCI TYPÓW JEDNOSTEK. WSPIERAM ARTYLERIE.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Europa 10k, prace koncepcyjne: technologie - przez Milord - 2022-06-23, 13:47