Europa 10k, prace koncepcyjne: technologie
#12
(2022-06-30, 10:34)Milord napisał(a): Dobra, bo mi wpadło coś do głowy, ale luźny koncept.



Mamy techy bazowe i mamy techy dodatkowe - premiowane jest ciśnięcie po genkach techów bazowych.

CO GDYBY, techy bazowe badałyby się instant i za darmo jeśli zbada się powiedzmy 3 techy poprzedniej generacji?



Przykład:

Flota 2 zostaje automatycznie zbadana jeśli zbadaliśmy Pancernik 1, Okręty podwodne 1 i zrobiliśmy specjalną konstrukcję 1 poziomu.

Wojska lądowe 3 badają się automatycznie gdy zbadaliśmy Artylerię 2, Czołgi 2 i Wsparcie przeciwpancerne.



Co to daje? Daje to tyle, że warto będzie mieć bardziej zrównoważony rozwój.

Dodatkowo wnioskuje by slotów badawczych było więcej niż wynikało z samego WP do tej pory - może skoro wysokie bogactwo jest droższe i mniej opłacalne to niech dają +1/+2/+3 sloty badawcze? Techów jest dużo, a przez całą edycję nie powiem ile razy nie zbadałem czegoś, bo mogę zrushować wyżej coś lepszego. (Pancerniki :<)

Drugi koncept zwłaszcza mi przypadł do gustu.
Pierwszy przemyślę i przeliczę - aczkolwiek "instant" musiałoby oznaczać na pewno "efekty natychmiastowe wchodza natychmiast, inne w kolejnej turze", zwyczajowo.
Czemu przeliczę? Moja proponowania zmiana do zasad nauki zakłada przepisywanie nadmiarowego postępu na kolejną turę (ale tylko jeśli w slocie w kolejnej turze będzie badana technologia z tej samej dziedziny). Więc i tak już jest łatwiej i zachęcająco ;). Zwłaszcza że w realiach zapowiadanych na Europę 10k, pancernik II generacji bez problemu załatwi na głłębokich wodach parę krIV, jeśli będą tak głupie by otwarcie stawić mu czoła. To istotna zmiana, isn't it?
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Europa 10k, prace koncepcyjne: technologie - przez prehi - 2022-07-05, 20:08