Europa 10k, prace koncepcyjne: Państwo
#12
Ad.1. - 2 --- tak ma być! ^^

Ad.1. Niestety, ale korwinizm taki jest...

Ad.2. Jest to celowe obniżenie korzyści z posiadania WP. Anyway, czy brak dostaw paliwa do Europy Zachodniej nie byłby wyrokiem śmierci?

Ad.3. musi być 1 WP, bo przy 0 WP prowincja się dekolonizuje w turę. To też jest powodem by nie dawać po 1 WP na ważnych trasach, bo nastąpi masowa dekolonizacja kraju.
Uprzedzając pytanie - a co się stanie, jak nie ma połączenia lądowego między stolicą a ważną prowincją z WP, a połączenie stracono z powodu dekolonizacji? - no wtedy gracz ma problem, bo liczy się WP i surowce połączone ze stolicą, reszta nic nie robi.

...ale nad tym wymuszaniem 5 WP się zastanawiam, choć raczej nad innymi mechanizmami niż surowce. Zdjęcie wymogu do surowców było na propozycjach graczy, rozpatrzonych pozytywnie. Wydaje mi się że rozwiązanie konieczności wielu WP przez dekolonizację (warto mieć 2 WP, bo mniejsza szansa straty) jest dobrą opcją, ale może tylko mi się wydaje.
Pod dyskusję.

Ad.4. zmechanizowane jest właśnie z powodu częstości akcji z obligacjami ^^

Ad.5 <3

Ad.6. będą prowincje produkujące żywność jako DP.
Anyway, trochę chodzi o to by uzyskiwanie PP z konsumpcji było równie ciężkie jak PP za "pokój" (na pewnym etapie to drugie jest trudnawe).
... wydaje mi się że nie jest "trudniejsze".
Choć z drugiej strony, teraz DP są tylko kosztem, jak ktoś nie jest leseferyzmem to za dużo DP poświęcanych ma bardzo nikły lub żadny zysk (PP Bogactwa dające kasę). Przestaje to być samonapędzającą maszynką.
Celem było ograniczenie. Czy wraz z tym PP z Bogactwa nie ogranicza aż za bardzo?
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Europa 10k, prace koncepcyjne: Państwo - przez prehi - 2022-07-30, 14:22