Edycja Warhammer 2.0 - Dyskusja (o zasadach)
#65
1) Nie musi go odkrywać.

2) nd.

3) W tym, że MG oczekuje minimum RiGCzu. Jak wspomniałem w poradach do magii, można bardzo ułatwić MGowi pracę nad tym, jeśli cały template zrobi się właściwie samemu i pozostawi MGowi jedynie "koszt w kasie", "research" i "jaki level wymagany do rzucenia". Jeśli gracze będą wrzucali template'y bardzo sensowne do których muszę tylko uzupełnić i zbalansować koszty i efekty, to zrobienie nawet kilku zaklęć od jednego gracza w trakcie tury nie jest problemem. Gorzej jeśli będę dostawał coś przy czym gracz się mocno nie postarał.

Wydaję mi się, że rozwiązanie tego problemu "a co jeśli gracz będzie spamił", jest proste, choć nieco uznaniowe: zwyczajnie będę robił tyle zaklęć ile będę miał chęć do tworzenia template (jeśli gracz da to jeszcze ładnie i klarownie to będzie mi łatwiej i zrobię więcej), a jeśli wrzuci już za dużo, to po prostu napiszę "do rozważenia na następną turę".

Na zakończenie dodam, że czysto technicznie - im dalej w edycji i im więcej nawrzuconych zaklęć już będzie, tym łatwiej bo w pewnym momencie nawet nie będę musiał ich "przyjmować" tylko zwyczajnie będę odsyłał do zaklęcia już zrobionego przez innego gracza jeśli efekty będą względnie podobne.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Edycja Warhammer 2.0 - Dyskusja (o zasadach) - przez Verlax - 2020-10-11, 17:52