Informacje Ogólne
#1
Stolica: Nowe 
Ustrój: totalitaryzm
Model gospodarczy: Gospodarka rynkowa keynesizm
Język/i urzędowy/e : Estalski


Dane na: 2700

Ludności : 18 mln
Reputacja: 0
Zamożność: Zamożne
Poziom mobilizacji: Armia zawodowa

Cechy społeczeństwa : uzupełnia MG

- Wspaniałe winnice - produkcja DP daje dodatkowe +2 KP.
- Tradycja najemnicza - +1 mln do dochodu za każdą jednostkę wojskową biorącą udział w działaniach wojennych, -3% do dochodu, +1 do nauki w dziale Wojska Lądowe
- Uciekinierzy z Middenlandu - +3% przyrostu naturalnego

Aktualne umowy i pakty:
<tutaj idą wszystkie umowy dyplomatyczne, na początku gry pole puste>

Państwa satelickie:
<tutaj idą detale o państwie satelickim w twojej strefie wpływów, skrócone, pole jest puste na początku gry z oczywistych przyczyn>

Struktura narodowościowa : 

Ludzie (Estalijczycy) - 97%
Elfy - 2%
Inne - 1%

Struktura religijna : 

80% -  Kult Ulryka
9% - Panteon Starego Świata
4% - Kult Sigmara
2% - Panteon Elfów
4% - Ateizm
1% - Inne
Odpowiedz
#2
[Obrazek: orchamer1.png]

WP 76: Jaraiz (1), Belmoz (1), Torrosa (1), Cebrero (1), Firosa (1), Magritta (1), Javea (23), Almagota (10), Chevlen (10), Astunea (1), Solsona (1), Stiges (1), Spineport (10), Poł. Góry Abasko (1), Pół. Góry Abasko (10), Tobaro (1), Ghafsa (1), Esna (1)

Centra: wymieniamy tylko te które mamy
- przemysłowe(<>): 1
- finansowe
- stoczniowe:
- naukowe: 1
- wywiadowcze

Struktury:
1 - Baza morska
Odpowiedz
#3
Głowa państwa: Wielki Mistrz Zakonu Białego Wilka Ar Ulryk [Żywa Legenda: stały bonus +2 do reputacji]
Szef rządu: Wielki Mistrz Zakonu Białego Wilka Ar Ulryk

Skład rady: 
- Wielki Skarbnik
- Wielki Mincerz
- Wielki Komtur
- Wielki Marszałek

Poza radą:
- Wielki Brat Zakonny

Następne wybory: Po śmierci Wielkiego Mistrza

Partie polityczne:
Postacie fabularne:
Odpowiedz
#4
Ustrój:

Na czele Zakonu Białego Wilka stoi Ar Ulryk. Do niego to należy władza nad zakonem, pomnażanie jego dobór, dbanie o honor i sprawy polityczne, zewnętrzne oraz wewnętrzne, sprawuje on władze dożywotnio lub do momentu złożenia rezygnacji lub ostatecznie nie zostanie odwołany jednogłośnie z urzędu przez Rade Zakonu, w takim wypadku dochodzi do pojedynku z następcą, zwycięzca zajmuje lub wraca na miejsce głowy Zakonu. Tuż po nim w hierarchii znajduje się Rada Zakonu, czyli Wielki Skarbnik, Wielki MincerzWielki Komtur i Wielki Marszałek, są oni bezpośrednimi delegatami Ar Ulryka w zarządzaniu Zakonem. Jednak Rada Zakonu przede wszystkim ma za zadanie wybierać nowego Ar Ulryka po śmierci starego. Wielki Mistrz Zakonu ma władzę nieograniczoną chyba że rada zawetuje jego postanowienia. Wielki Mistrz Zakonu zarządza państwem poprzez zakonnych braci pełniących funkcje administracyjne, wybierani są oni bezpośrednio przez niego przez co są lojalni i wytrwali. 

Następnie są członkowie rady, oddelegowywani przez Wielkiego Mistrza do wypełniania obowiązków wskazanych na ich urzędach, mają oni bezpośrednią władzę w całym państwie, bez administracyjnych ograniczeń. Następni w hierarchii są Najwyżsi komturowie, zwani często Templariuszami, sprawują oni władzę administracyjną oraz wojskową nad prowincjami w czasie pokoju. Najniżsi w hierarchii są komturowie zarządzający najniższymi jednostkami administracyjnymi jak miastami czy fortecami.

Komturowie są również najniższą jednostką sądowniczą, tak zwanej pierwszej instancji, drugą są Najwyżsi Komturowie, a na samym szczycie Wielki Mistrz Zakonny. 

Wielki Mistrz pełni również role głowy kościoła Ulryka, boga zimy, wilków i bitwy. Ta część odgałęzia się jednak i tuż pod nim w ramach hierarchii kościelnej jest ponownie Rada, jednak dochodzi również Wielki Brat Zakonny, który nie jest członkiem Rady, nie ma więc on takich samych uprawnień co oni jednak jednocześnie nie podlega on ich rozporządzeniom i wpływom, a tylko bezpośrednio Wielkiemu Mistrzowi. Niżej są Bracia Zakonni sprawujący władze duchową nad prowincjami, a najniżej są Ubodzy Bracia Zakonni. 
Odpowiedz
#5
2702.

1 Ghafsa, 1 Esna, 5 Spineport,1 Południowe Góry Abasko 25 Magritta, 25 Chevlen, 10 Północne Góry Abasko, 1 Siteges, 1 Almagota, 1 Solsona, 1 Tobaro, 1 Astunea, 1 Firosa, 1 Cerbero, 1 Torrosa, 1 Belmoz, 1 Jaraiz

Baza Morska w Magritta
Centrum Przemysłowe w Magritta
Odpowiedz