Trakt Kyphryjski
#1
Porozumienie o odbudowie Traktu Kyphryjskiego
2700

Związek Socjalistycznych Republik Rasowych (@prehi), Socjalistyczny Związek Gildii Krasnoludzkich (@Gacuch) i Księstwa Graniczne (@Millenium)
w imię rozwoju dobrych stosunków wzajemnych,
w celu poprawy łączności między bratnimi krajami, a bez nadmiernego obciążania sieci komunikacyjnej sąsiada,
w celu wzajemnego rozwoju gospodarek
Zobowiązują się wspólnymi siłami zbudować/zmodernizować zintegrowaną szybką kolej żelazną, łączącą co najmniej stolice zainteresowanych stron, oraz połączenie z portem morskim w Księstwach Granicznych.
Przez regiony planowanej inwestycji obywatele ZSRR, KG i SZGK będą mogli podróżować ze znacznymi ułatwieniami (ułatwienia wizowe, później brak wiz) i ze znacznymi ułatwieniami prowadzić interesy tudzież tranzytować towary. Wszelki transport surowców, zaopatrzenia i innych rzeczy (z wyłączeniem uranu oraz wyposażenia wojskowego i jednostek wojskowych) odbywa się bez cłowo.
W związku z tą deklaracją, każda ze stron zobowiązuje zbudować ww. sieć transportową na swoim obszarze w ciągu najbliższych 5 lat (2700-2704), zgodnie z powyższymi ustaleniami. Oczywiście można też włączyć do sieci szybkiej kolei kolejne rejony. Termin może zostać zmieniony za zgodą sygnatariuszy.
Dodatkowo w celu ułatwienia budowy, organizacji ruchu oraz wprowadzenia tych samych standardów ZSRR, KG i SZGK powołują  spółkę: Koleje Traktu Kyphryjskiego (KTK) która działać będzie do zakończenia wszystkich inwestycji. KTK dysponować będzie budżetem w postaci 6mln$ (przy planowanym zakończeniu prac w 2704 w przypadku zmiany terminu może zostać on zmieniony), który może być przeznaczony tylko na zadania statutowe. Każdy sygnatariusz zobowiązuję się do sfinansowania inwestycji na swoich terenach zgodnie ze standardami KTK.
[Obrazek: kolejkas.gif]
Odpowiedz
#2
2700

Pełnomocny przedstawiciel ZSRR podpisuje - z zastrzeżeniem, że Księstwa Graniczne dysponują nieaktualną wersją dokumentu, ostatnia wersja mówiła o zakończeniu prac do 2704 (rok dłużej).

//potwierdź tą zmianę @Millenium Tongue
Odpowiedz
#3
2700

SZGK podpisuje.
Odpowiedz
#4
2701

Z przyczyny nieporozumienia nad kwestiami zasadniczymi, ZSRR jednostronnie zrywa wszelkie ustalenia nt. Traktu Kyphryjskiego. Wjedźcie sobie tym PKPem w dupę.
Odpowiedz
#5
2701

Z uwagi na intensywny rozwój szybkiej kolei na terenie kontynentu, Księstwa Graniczne pokazują proponowany rozwój sieci z uwagą, że jest to wstępny projekt. W związku z czym zapraszam inne państwa by partycypowały w projekcie. Księstwa Graniczne posiadają już wykwalifikowany personel, inżynierów i budowniczych, którzy wesprą swoim działaniami projektowanie i budowę w każdym państwie.
Istotnym warunkiem rozpoczęcia budowy kolei jest możliwość podłączenia pod istniejącą infrastrukturę. Kwestia odległości w postaci do 3-4 prowincji jest brana pod uwagę.
Księstwa Graniczne będą także mediatorem w przypadku prowadzenia rozmów pomiędzy dwoma lub więcej państwami.

[Obrazek: trakt.png]
Odpowiedz
#6
2701

No dopsz, Pasterz dałby okejke. Nasi analitycy widzą potencjał w tej inwestycji, a firmy zacieraja rączki na myśl o przetargach na budowę. Swoją drogą, innym państwom które wyrażą zainteresowanie rozbudową Traktu z chęcią zaoferujemy dofinansowanie i pomoc w budowie, w zamian za część udziałów w przedsiębiorstwach kolejowych.
Odpowiedz
#7
2701

SZGK wolałaby rozbudowywać kolej w zachodniej części kraju: tej gęściej zaludnionej i tej, która leży na nizinach niż we wschodniej. Proponujemy przedłużenie Traktu Kyphryjskiego do Czarnej Wody, gdzie transport zamieniać będzie się w wodny. Do jeziora z łatwością będzie mogła dołączyć się Sylwania i Komuny i korzystać z dobrodziejstw TK
Odpowiedz
#8
2701

Imperium Pyłu byłoby skłonne do dołączenia do inicjatywy. Jednakże wypowiedź przedstawiciela SZGK jasno daje do zrozumienia, że chce zablokować rozwój kolei dalej na wschód. Prawdopodobnie ze względów politycznych nie chcą połączenia i rozwoju całego Starego Świata. Jeżeli taka decyzja zostanie podtrzymana przez sygnatariuszy Traktatu Kyphryjskiego to Imperium Pyłu zaproponuje własną inicjatywę kolejową.
Odpowiedz
#9
2701

Prosimy Imperium Pyłu o zaprzestanie nadinterpretacji naszych komunikatów. Wskazaliśmy ekonomiczne pobudki dla których poprowadzenie linii kolejowej zachodnią częścią naszego państwa jest dla nas bardziej opłacalne. Polityka nie ma tutaj nic do rzeczy.
Odpowiedz
#10
2701 rok

[Obrazek: BUDI-BUDIMAX__SRANSKA.jpg]


Spółkująca spółka BUDI-BUDIMAX & SRANSKA znana na całym Starym Świecie z prowadzenia bud i budów oraz budowli OGŁASZA, że została wyłoniona jako jedyna firma przez Księstwa Graniczne (w zupełnie legalnym i przejrzystym przetargu) do budowy kolei, sieci trakcyjnych oraz całej infrastruktury Traktu Kyphryjskiego.
Z uwagi na posiadane doświadczenie oraz zaplecze sprzętowe przez BUDI-BUDIMAX & SRANSKA wszelkie budowy w granicach Księstw oraz poza granicami będą przez nią wykonywane.

Wszelkie plany kolei wraz z cennikiem są tworzone i przekazywane kontrahentom za darmo według ich wytycznych. Spółka BUDI-BUDIMAX & SRANSKA wykona całe prace za 90% oryginalnej ceny całego projektu (kiedy 100% to: linia kolejowa w prowincji to koszt 4 mln, mosty na rzekach będą kosztować dodatkowe 2 mln za każdą przeprawę, a budowa w górach będzie droższa o kolejne 4 mln).
Dodatkowo wszelkie linie kolejowe wykonywane przez innych wykonawców podłączane do Traktu Kyphryjskiego nie będą wykonane w sposób certyfikowany zapewniający ciągłość Traktu.
Zapraszamy potencjalnych kontrahentów do rozmów w sprawach innych budów gdyż BUDI-BUDIMAX & SRANSKA zajmuje się wszelkimi budowami od drapaczy chmur po lotniska, porty, stadiony i inne.



BUDI-BUDIMAX & SRANSKA Sp. z b.o.o. 00-666 Brasov, ul. Kanciarzy 07B/D
Kapitał Zakładowy: 50 000 000 $
Odpowiedz