Technologie
#1
Burza mózgów.

Ile powinno być poziomów techów jednostek? 3? 5? Zakladając, że edycja powinna potrwać 25 tur przy 5 poziomach wypadałoby, żeby każdy poziom starczał na 5 lat, chociaż to nigdy tak nie wyglądało.

Drzewka raczej zostawimy klasyczne: przemysł, nauki ścisłe, wojska lądowe, lotnictwo i flota + drzewka specjalne dla ABC. Zarzućcie pomysłami jakie techy powinny się znaleźć. Drzewka wojsk raczej będą bez większych zmian, ale przemysłowe i naukowe będzie trzeba przebudować pod kątem systemu slotów
Odpowiedz
#2
Dla jakiego poziomu technologicznego edycja się zaczyna a dla jakiego jest przewidywany jej koniec? Poza tym najpierw przydałby się w miarę dokładny opis systemu slotów. Jeżeli chodzi o przemysł, techy cały czas dodające sloty i nic innego zrobiłyby ich inflację, więc być może techy obniżające koszt zbudowania/rozbudowania okręgu przemysłowego lub obniżające koszt budowy fortyfikacji/innych struktur miałyby sens.
Odpowiedz
#3
czym jest system slotów? Jak to ma działać?
W przypadku wojsk lądowych to wojska I poziomu stają się przestarzałe już koło 2-3 tury. Koło 5 tury I poziom piechoty najczęściej mają świry co siedzą otoczone NPC albo pakują 90% budżetu w naukę. III wchodziła chyba koło tury 5-7 i koło 10-12 IV
Odpowiedz
#4
Niech zostanie V poziomu jednostek Big Grin Jest frajda z ich modernizowania.
Odpowiedz
#5
5 poziomów to chad, proszę nie wprowadzać wersji virgin zasad.
Odpowiedz
#6
Oddzielne drzewko dla robotów kroczących
Odpowiedz
#7
Roboty kroczące jako doktryna i specjalna konstrukcja po poświęceniu zespołu naukowego wystarczy?

Tj. nie chcę mówić nie, ale jeszcze bardziej nie chcę przebudowywać całego PNW pod to.
Odpowiedz
#8
Tak, i specjalna konstrukcja pod tworzenie mutantów pls.
Odpowiedz
#9
I latające pancerniki, nie zapominajcie o latających pancernikach!
Odpowiedz
#10
Powlekane tytanem sterowce obowiązkowo!
Odpowiedz