Ogłoszenia
#1
Dobry,

Rozpoczynamy Turę 0 (2700) Edycji Warhammer (2.0). W turze 0 obowiązują następujące zasady:

a) Nie ma Punktów Prosperity
b) Nie ma generacji KP

Wszystko inne jest dostępne i można spokojnie robić.



Kalendarz: 

Deadline "ustrojowy" - wszystkie ustroje (oraz inne wątki z szablonów) mają być zrobione - do 18 października
Deadline handlowy - wszystkie porozumienia handlowe co chcecie mają być zrobione - do 21 października
Deadline rozkazowy (wojenny) - wszystkie Rozkazy (jeśli takie ludzie chcą) będą uznawane - do 23 października
Kolejna tura - 25 października

Życzę miłej gry i pozdrawiam
Odpowiedz
#2
Update:

Milord jako MG jest dosyć poważnie przeziębiony i nie jest w stanie fizycznym by robić cokolwiek. Nie wiadomo czy to korona-chan, ale ze względu na to, że jest to dosyć poważne unikatowo ignorujemy strefy i w tej turze będę odpisywał dla wszystkich.

Cechy, które miały zostać zrobione przez Milorda zostaną dokończone i doszlifowane już przeze mnie. W rezultacie - do końca tego weekendu na bank będą już wszystkie cechy dla wszystkich państw. Planowałem oryginalnie by demografia, struktura społeczeństwa i religijna też była do końca tego weekendu, ale w tej sytuacji nie mogę tego do końca zagwarantować. Spróbuję zrobić jak najwięcej, ile się da.

Ostrzeżenie dla @Yavin , nic nie zrobiłeś - ani wątków na forum tajnym ani jawnym. Grasz czy nie? Bo mam już Ukraiń...  ehm. W każdym razie, jeśli serio chcesz grać to ogarnij się.

-----

Wreszcie, jako bonus, mały update zasad bo zachował się jeszcze jeden artefakt w dziale.

Cytat:Mniejszy handel międzynarodowy domyślnie trwa stale i jest zawarty w WP. Możemy inne kraje obłożyć embargiem handlowym - obie strony ponoszą z tego powodu trwającą przez cały okres embarga karę do dochodu wynoszącą 1 + 3 *x (gdzie X to liczba centrów finansowych) za każde centrum finansowe u oponenta. Kraj dysponujący po 1 j. każdego surowca strategicznego może wydać decyzji utworzenia gospodarki autarkicznej. Z tą cechą kraj posiada stałą 25% karę do dochodu, jednak nie ponosi kary za nakładane embarga.

Powyżej fragment wylatuje, bo on nie ma żadnego sensu po zmianach zasad i cyferek (i prowadzi do fajnych absurdów).

Jednocześnie, dodana zostaje ważna zmiana:

Ze względu na, że gospodarki centralno-planowane nie mają centrów finansowych (i w rezultacie normalny wzór na embargo nie ma sensu w stosunku do nich), od tej chwili: siła embarga państw gospodarek centralnie sterowanych wynosi: 2 * x (gdzie X to suma wydobywanych zasobów metali przemysłowych, metali rzadkich i ropy - kupowane surowce się nie liczą, liczy się gołe wydobycie). 

Pozdrawiam
Odpowiedz
#3
Dobry,

Rozpoczynamy Turę 1 (2701) Edycji Warhammer (2.0). Od tury 1 i naprzód obowiązują standardowe zasady + Era Odkryć (patrz, ten wątek: https://pnwpbf.eu/showthread.php?tid=677 )

Kalendarz:

Deadline handlowy - wszystkie porozumienia handlowe co chcecie mają być zrobione - do 4 listopada
Deadline rozkazowy (wojenny) - wszystkie Rozkazy (jeśli takie ludzie chcą) będą uznawane - do 6 listopada
Kolejna tura - 8 listopada.
Odpowiedz
#4
Informuję również, że w turze 1 wchodzą dwaj nowi gracze:

@JaNeKspawn wchodzi na Klany Orków

@ppTomek wchodzi na Sylvanię.

Jednocześnie, wstępnie przejrzałem tajne fora i muszę z nieprzyjemnością przyznać, że:

2 graczy nie zrobiło w ogóle budżetu na turę 0 (i ogólnie wykazali się wyjątkowo niską jeśli nie zerową aktywnością też w eventach i dyplomacji)
2 graczy ewidentnie nie skończyło swojego budżetu na turę 0 (rażące braki).

Na tę turę jeszcze nie wyciągam konsekwencji i traktuje to jako po prostu "powolny start", ale jeśli będzie się to powtarzać, to konsekwencje już będą. Gracze, których to dotyczy poinformuję dodatkowo na PW.
Odpowiedz
#5
Deadline wojenny (na wysłanie rozkazów) dla tury pierwszej zostaje przedłużony o dzień, do soboty 23:59. Deadline końca samej tury pozostaje bez zmian.

@Fanatyk wchodzi na Zakon Białego Wilka od roku 2702 (tura druga).
Odpowiedz
#6
Templatka budżetu się zmieniła - pojawił się dział "Handel". Stosowanie templatki jest obowiązkowe (od budżetu 2702/tury 2) - handel/wymiany poza templatką będzie rozpatrywany na niekorzyść (poniesienie kosztów i brak korzyści).

Nowy szablonu budżetu jest dostępny w szablonach tematów - https://pnwpbf.eu/showthread.php?tid=62
Odpowiedz
#7
Informujemy, że tura 1 (2701) NIE jest przedłużana, natomiast w trakcie tury 2 (2702) przez dwa dni (poniedziałek i wtorek, 9 i 10 listopada) zezwalamy na edycję budżetu z 2701 byście mogli posprzątać ten bałagan, który wynikł z problemów z handlem.
Odpowiedz
#8
Rozpoczynamy Turę 2 (2702) Edycji Warhammer (2.0).

Kalendarz:

Deadline handlowy - wszystkie porozumienia handlowe co chcecie mają być zrobione do 18 listopada. Ten deadline jest równocześnie waszym deadlinem na deklarowanie kolonizacji.
Deadline rozkazowy (wojenny) - wszystkie Rozkazy (jeśli takie ludzie chcą) będą uznawane - do 20 listopada. Jest to równocześnie wasz deadline na akcje wywiadowcze i kontrwywiadowcze.
Kolejna tura - 22 listopada.

Tura 2 będzie dosyć intensywną turą, jeśli chodzi o eventy, Pogłoski i pewnie wiele odpisów. Stąd też zostaje jeszcze stworzony wątek "Przypomnienia". Przypominam też, że post powyżej zezwala wam unikatowo na edycję budżetów na 2701 przez dwa dni.
Odpowiedz
#9
DLC "Nerki i dzieci"

Oprócz nowej templatki Budżetu, dochodzi obowiązek podawania prawdziwych towarów w szlakach handlowych. Wyjątkiem jest wykonanie akcji "Ukrycie ładunku", które zostało dodane do cennika.
Cytat:
  • Ukrycie ładunku - możemy podać nieprawdziwy typ ładunku w szlakach handlowych, musimy podać prawidłową objętość ładunku (każde rozpoczęte 20j paliwa i zaopatrzenia = 1j surowca, każdy sprzęt dywizji = 1j). Działa na jedną trasę handlową - -5 siła kontrwywiadu za każdy szlak handlowy ukryty w ten sposób w tej turze i 2 mln $ za każdą jednostkę surowca (należy odnotować zmianę w budżecie, nie można spaść z siłą kontrwywiadu poniżej 0, operacja ta nie liczy się jako operacja wywiadowcza, ani kontrwywiadowcza, państwa transferowe dalej mogą sprawdzić ładunek)
Odpowiedz
#10
Przypominam niektórym graczom, że wpisywanie magów do działu "Postacie fabularne" w jawnego wątku "Informacje ogólne" jest obligatoryjne. Nie zamierzam rzucać za to kar, ale proszę wykorzystać moją łagodność i poprawić to natychmiast. Przypominam - nie musicie podawać z jakiej konkretnie szkoły magii dana postać jest.

Jeśli kogoś złapię za tydzień z niewpisanymi magami to moja łagodność się skończy.
Odpowiedz