Liczba postów: 1266
Liczba wątków: 72
Dołączył: Apr 2020
2024-04-03, 16:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2024-07-23, 21:32 przez Milord.)
Stolica: Malpropetula (D91)
Ustrój: komunizm wolnościowy (totalitaryzm)
Model gospodarczy: komunizm wolnościowy (centralne planowanie)
Język urzędowy: proletariacki w odmianie arachnickiej
Dane na: 103
Ludności : 30.48 29.98
Reputacja: -1
Zamożność: średniozamożne
Poziom mobilizacji: armia zawodowa
Cechy społeczeństwa :- Potężne wpływy Nieświatła - +1 do poziomu kontrwywiadu, -5% dochodu, -3 K+ co turę, +1 slot wywiadowczy, akcja "reżimowa propaganda" jest tańsza o 5 KP.
- Niezwykle żarłoczna kolektywizacja - +1 do zapotrzebowania społeczeństwa na DP; możemy poprzez deklarację w wydarzeniach raz na turę pożreć wymienić 500k ludności na 1 DP - dodatkowo trzeba wskazać jaką populację zużywamy i jeśli zużywamy pająki (przynajmniej częściowo), to tracimy jeden punkt stabilności, a jeśli nie to zyskujemy 10 KP.
- Rewolucyjny zapał - +3 KP co turę; nie tracimy PP za "pokój" w wyniku operacji wojskowych poza naszym terytorium.
Aktualne umowy i pakty:
Porozumienia WRELskie (Pakt o nieagresji z WREL)
Państwa satelickie:
Struktura narodowościowa :
Struktura religijna : - Ateizm 71%
- Sauronizm-melkoryzm 25%
- Inne 4%
Liczba postów: 1266
Liczba wątków: 72
Dołączył: Apr 2020
2024-04-03, 16:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2024-09-16, 23:00 przez Milord.)
WP (103):
- Malpropetula(15)
- Szelobgrad(13)
- Ungoliantyn(12)
- Sujetaż(13)
- Radom 2WP
- 16x3 WP (Violentyn, Esklawiaż, Saletin, Szelobgrad, Chjasyn, Hypotrofina, Chomagnia, Szelobin, Merdela, Petrula, Deuilin, Sepulkryn, Besoina, Mizeryn, Faimin, Petasyn, Kołyma)
Centra:
- własne:
- Centrum Przemysłowe - Sujetaż
- przejęte:
Struktury:
Kulturalne(6):
* Szkoły Nimfatyczne(6x1): Hypotrofina, Ungoliantyn, Szelobgrad, Malpropetula, Sujetaż, Saletin
Lotniska(1): Malpropetula
Bazy morskie/rzeczne(1): Sepulkryn
Linie umocnień:
* lekkich im. Termitiewa: Besoina - Miseryn-Radom-Sepulkryn-Petrula
Liczba postów: 1266
Liczba wątków: 72
Dołączył: Apr 2020
2024-04-05, 14:15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2024-09-16, 23:01 przez Milord.)
Głowa państwa:
Pierwszy Sekretarz i Przewodniczący Komitetu Centralnego Szeloba (A mógł zabić! - +2 KP co turę, a dodatkowo +5 K+ jeśli w poprzedniej turze opublikowaliśmy w mediach zabawną anegdotkę opisującą perypetie Pierwszego Sekretarza i jego kompanów) (//można wykorzystywać te, które poszły już na TF)
Szef rządu:
Komisarz Arachnicki Spraw Wewnętrznych Ławrientula(Łakomy szpion - -2% dochodu, +1 do postępu w jednym wybranym slocie wywiadowczym)
Wybrana polityka: Rozwój infrastruktury(-1 mln $ kosztu prowincji traktu lub linii umocnień lub twierdzy, +1 WP co turę)
Dowódcy:
Marszałek Żukiewski - siły lądowe - 2 - [Głównodowodzący - zwiększa skuteczność naszych dowódców walczących w sąsiednich prowincjach]
Generał Fidel Kastratov - siły lądowe - 0
Generał Pawlimir Władak - siły lądowe - 1
Czarny Wdowiak - siły lądowe - 1
Marszałek Mao Tse-tse - lotnictwo - 1
Zespoły naukowe:
Vogelspinnenbecken - wojska lądowe - 2
Sosnowiecka Akademia Nauk - nauka - 2
Zespoły wywiadowcze:
Postacie fabularne:
Marszałek Żorż Żukiewski - głównodowodzący Armii Czerwonej
Marszałek Mao Tse-tse - głównodowodzący i twórca Floty Arachnicko-Wyzwoleńczej
Generał Fidel Kastratov - bohater rewolucji. Znany z wprawy w organizacji sił partyzanckich i bohaterskiego dowodzenia siłami zaporowymi w trakcie wojny o Szczękę Magora (mówi się, że to on wybił zęba Magorowi i na pamiątkę tej sytuacji rejon nazywany jest teraz Szczerbą Magora)
Komitet Centralny
Szeloba - Pierwszy Sekretarz, Bohater Rewolucji
Ławrientula - Komisarz Arachnicki Spraw Wewnętrznych Resarachnii Terrorystanu, członek Komitetu Centralnego
Winston Hartfooksyd - Szef MEHa, członek Komitetu Centralnego
Mołotula - Pierwszy Przędzarz w Ministerstwie Spraw Zagranicznych, członek Komitetu Centralnego
Towarzysz Trocki - nikt ważny, reakcjonista, nie żyje
Nikita Kruszczonka - członek Komitetu Centralnego
Michaił Szczadow - Komisarz Arachnicki ds górnictwa
Partie polityczne: nie
Liczba postów: 1266
Liczba wątków: 72
Dołączył: Apr 2020
2024-04-05, 14:58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2024-04-07, 11:57 przez Milord.)
Ustrój:
Resarachnia jest opresyjnym państwem totalitarnym, kontrolującym swoich mieszkańców strachem, silnie rozbudowanym aparatem służb bezpieczeństwa dążącym do światowej dominacji oraz grającym propagandowo na wyższości rasy pająków nad innymi rasami krainą miodem i mlekiem płynącą, rządzoną przez wspaniałe pająki, którym na sercu leży dobro świata i przyszłość kontynentu, zapewniającym swoim obywatelom bezpieczeństwo i wolność niespotykaną w żadnym innym państwie świata. Rewolucja komunistyczna przyniosła równość i dobrobyt wszystkim pająkom, niestety na skutek krwiożerczych kontrrewolucjonistycznych spiskowców, Wolne Pająki musiały uciec w góry Terroru, gdzie wspólnymi siłami tworzą jedyną na świecie utopię.
Terrorystan jest resarachnią co oznacza iż władze realizują wolę pajęczej społeczności. Ze względu iż nie istnieją odmienne opinie niż rządowe, nie ma potrzeby stosowania cenzury ani atakowania wolności słowa - ona po prostu jest i nie trzeba na ten temat dyskutować. Ochronę obywateli - także przed nimi samymi - sprawują organy rządowe w tym Nieświatło - agencja bezpieczeństwa, która jest zbiorem wspaniałych pająków czyniących dobro. Komitet Centralny nadzoruje reszte organów władzy, a na jego czele stoi Pierwszy Sekretarz (obecnie: Szeloba). Z uwagi iż cały rok podejmuje się ważne wybory - panuje surowa cisza wyborcza cały rok.
W tym wspaniałym państwie nie istnieją mniejszości - wszyscy są częścią całości! Wszystkie wielkie zwierzęta są równe - ale pająki są równiejsze. Z uwagi iż dyskryminacją byłoby mówić o innych gatunkach niż pająki - w kraju się o nich nie mówi. Resarachnia słynie także z rozwiązania problemu bezdomności wśród innych gatunków i głodu wśród pająków.
Konstytucja i dokumenty prawne są pilnie strzeżone przez Komitet Centralny i Nieświatło, w obawie iż tak doskonały system prawny moze zostać skopiowany i wykorzystany przez rewolucję. W sprawach rozwiązywania problemów prawnych należy stosować się do pająków, którzy posiadają wiedzę na temat stanu prawnego - Agentów Nieświatła i Komisarzy Arachnickich.